@Zabadabaduu minkäikäiset lapset teillä olikaan entuudestaan? Meillä täyttävät tänä vuonna 12 ja 9, joten oikeastaan kaikki hankinnat täytyy nyt tehdä vauvaa varten kun juuri mitään ei ole enää jäljellä. Toisaalta mukavaa, mutta toisaalta rahanmeno kauhistuttaa, koitetaan löytää paljon tarvikkeita käytettynä kuitenkin.
Joku kysyi painosta. Mulla on tullu tähän mennessä raskautta jo 6 kg. Aiemmissa raskauksissa mulle tuli 12 kg, et nyt jos painonnousu ei tasoitu, niin tulee kyllä enemmän. Liikkumaan en nyt pääse, supistelu ja ikävä paineen tunne alkaa jo lyhyelläkin kävelylenkillä, joten en stressaa painosta nyt, pääasia et vauvalla olisi kaikki hyvin. Ennen raskautta oon painanut n. 50 kg, joten onhan tää prosentuaalisesti jo iso muutos kehossa. Mut jos maitoa tulee samalla lailla kuin aiemmista, niin paino voi taas tippua imettäessä nopeasti. Haaveilen jo pitkistä vaunulenkeistä myös
Sain perjantaina kerrottua esimiehelle raskaudesta, hän oli aidosti iloinen ja jopa liikuttui kyyneliin
Eli stressasin tätä asiaa ihan turhaan.
Mä olin myös neuvolalääkärissä viime ke. Lääkäri oli todella nuori ja vähän sählä, ja ei saanut sydänääniä ollenkaan kuulumaan, dopplerin ruudulla kyllä näkyi luku 150. Lisäksi pissassa oli pieni määrä valkuaista, jonka todettiin luultavasti johtuvan valkovuodosta, jota mulla onkin nyt todella runsaasti. Kuitenkin tulevalla viikolla on nyt sitten kontrollikäynti pissan takia ja kuunnellaan sydänäänet samalla. Onneksi olen tuntenut nyt päivittäin liikkeitä jo useamman viikon, muuten olisin kyllä noista sydänäänistä hermostunut. Kehittelen nyt muutenkin murhetta milloin mistäkin, joten koitan nyt vain ottaa rennosti ja nauttia tästä raskaudesta
Mukavaa tulevaa viikkoa kaikille