Terkkuja naistentaudeilta. Meille ehkä tulee sittenkin vauva
Ultrassa näkyi sykkeellinen sikiö, vastasi viikkoja 7+2
Ultrassa näkyi sykkeellinen sikiö, vastasi viikkoja 7+2
@Lennis mietit tuolla aiemmin niitä digi testin tuloksia. Se voi tosiaan olla pienestä kiinni. Tein digin 5+0 ja silloin näytti 2-3, kun tein uuden 5+2 se näytti jo +3. Ei siis kannata huolestua vaan uutta testiä vaan kehiin pari päivää myöhemmin.
Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Minulla tuli tosiaan pari päivää sitten ruskeaa vuotoa, joka sitten vaaleni ja tänään jo loppuikin. Syke todettu ja lääkärin mukaan vähäinen ruskea vuoto on usein vaaratonta. Mutta tuoreesti on nyt mielessä kuinka stressaavaa se vuoto on, joten kovasti tsemppiä!Ihania ultra uutisia! Täällä tänään alkoi rusehtava vuoto, mitä sit ikinä meinaakaan. Nyt ei äsken tullu mitään. Odottelua siis tiedossa...
Joo lueskelin kanssa, että voi olla normaaliakin varsinkin silloin kun kuukautisten pitäisi alkaa. On tämä alku stressaavaa! Katsotaan miten käyToivottavasti ei ole mitään vakavaa. Minulla tuli tosiaan pari päivää sitten ruskeaa vuotoa, joka sitten vaaleni ja tänään jo loppuikin. Syke todettu ja lääkärin mukaan vähäinen ruskea vuoto on usein vaaratonta. Mutta tuoreesti on nyt mielessä kuinka stressaavaa se vuoto on, joten kovasti tsemppiä!
Laita yv:llä minulle sun nimi ja joku tuntomerkki, niin saan lisättyä kaveriksi ja sitä kautta kutsuttua ryhmään. Onnea plussasta!Moikka! Toivottavasti mukaan vielä mahtuu tein tänään testin ja laskelmieni mukaan 25.6 olisi laskettu aika, kyseessä on toinen lapsi jännäähän tämä on, ei vielä oikein ole sisäistänyt asiaa ja pieni pessimisti pään sisällä on että ei vielä pitäis hurrata mutta salaiseen faceryhmään olisi kiva päästä. Ja ainiin, omppupomppu91 / 27 / toinen lapsi/ la 25.6.
Kiva kuulla etten oo ainoa kellä ollut vuotoa, ja että ollut ihan normaalia, antaa toivoa mulla ei oikeestaan oo tissitkään ollu yhtään kipeät vielä, ainut mitä ollu on vilu ja menkkajomotus välillä.@Lumihiutale_ mulla tosiaan kans vuotoja dpo7-dpo13. Pientä tiputtelua. Vielä tiedettävästi ollaan raskaana... Tosin nyt tänään oon vähän panikoi Ut sitäkin, kun rinnat on aivan yhtäkkiä kivuttomat. Eilen sattu kun ripeämmin juoksi pojan perässä ja nännit oli tosi arat, nyt ihan nada. Aivan sairaan stressaavaa kytätä näin näitä oireita. Kun kesken menee jos mennäkseen on, minkäs teet. Ja silti sitä vaan murehtii.
Etäiseati muistelen kyllä, että esikoisenkin raskaudessa kävi tissien kans välillä näin, et yhtäkkiä olivat vaan kivuttomat ja sit taas kipeyty. Mene ja tiedä mitä tää sit on.
Kiitos @taatelinen , täytyy käydä lukemassa juu, kunhan siihen kykenen.. Tällä hetkellä niin tyhjä ja turta olo että yritän vaan olla ajattelematta koko asiaa, vaikka tiedän kyllä että jollain tavalla tää on pakko saada käsitellyksi. Mutta kuten tuolla aiemmin sanoin, kai tää tästä ajallaan helpottaa ja ajatukset selkiytyy..@Miann halusin vielä suositella sinulle "Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018" keskustelua. Itse ainakin koin sieltä saadun vertaistuen todella arvokkaaksi kesäkuussa sattuneen km jälkeen. Voimia toipumiseen!
Täällä ilmoittautuu toinen yhtä kuutamolla. Ensimmäistä odottaessa kävin Googlen kanssa esim. sellaiset kuin Np-ultrat selvittämässä ja vaikka mitä muuta, mutta eiköhän se tästä, termit tulevat pikkuhiljaa tutuksi uskoisin.Huh, silmät suurina luen täällä teidän juttuja. Onkohan kukaan muu yhtä pihalla? Dpo, aamulämpö, digi, +3?!? Nyt menee ohi ja yli!
Se on kyllä parasta kolmannen lapsen odotuksessa ja muutaman keskenmenon kokeneena, että itse osaa ensimmäistä kertaa suhtautua tähän odotukseen todella rennosti. Tietäen, että kaikkiin asioihin ei vaan voi vaikuttaa. Sormet toki ristissä, että kaikki menee hyvin.
Onnea hyvistä uutisista! Ja voimia niille, jotka ovat kohdanneet vastoinkäymisiä.
Täällä klo on hyvin oireeton (mitä luksusta!). Kahdessa edellisessä raskaudessa halattiin tässä vaiheessa jo kovasti vessanpönttöä. Nyt nautin joka hetkestä. Jos kaikki menee hyvin, niin tämä itselläni se vika raskaus, joten siitä on paras ottaa kaikki irti.
Ihanaa viikonloppua! Koitetaan nauttia tästä ajasta!
Samassa veneessä siis ollaan. Sinullahan oli jo kohta se uä! Täällä pitää odottaa vielä 1,5vk.@Lennis i feel you. Mulla toinen päivä menossa tissikivun (aka ainoan raskausoireeni) äkillisen lopahtamisen jälkeen. Koitan ajatella, että niin kauan kun en vuoda niin oireettomuuden ei kannata ajatella kertovan mitään tänä aamuna olin kyllä tosi väsynyt ja vähän huonovointinenkin, mutta vaikea nyt erottaa mikä olo johtuu tästä hemmetin kestoflunssasta ja mikä olisi mahdollinen raskausoire.
Mutta tänään on onneksi ollut ajatukset niin kaukana raskaudesta kuin olla ja voi, kun oli vähän kaverivapaata. Tekipä muuten hyvää