Kesä ja naapurin muija

  • Viestiketjun aloittaja Glo
  • Ensimmäinen viesti
sinkutar
Kiitos rohkaisusta :) Harmi vain että tässä lähistöllä taitaa asua enimmäkseen lapsiperheitä ja näin ollen mahdollisesti kiinnostuneet miehet olisivat varattuja... hmph

Mutta niin ei minusta suhde ole "huonossa jamassa" silloin, jos joskus fantasioi parisuhteessa jostain muusta kuin puolisosta ja tyydyttää itseään. Se on vain harmi, jos se oma kumppani ei oikein koskaan tule niihin fantasioihin.

Pakon edessä voin olla sinkkuna selibaatissa aika kauankin, mutta en kyllä jaksaisi katsella sellaista suhdetta, jossa ei olisi mitään intohimoa. Enkä varmaan pystyisi pettämään että sitten luultavasti eroaisin.

Mutta minun pisin suhteeni on kestänyt reilu pari vuotta että en ole mikään parisuhde tai mikään muukaan ihmissuhde asiantuntija.
 
Glo
"Se on vain harmi, jos se oma kumppani ei oikein koskaan tule niihin fantasioihin."
- enhän minä sellaista ole kirjoittanutkaan.
Onko se muuten syntisempää fantasioida jostain naapurin real-life henkilöstä kuin jostain mielikuvitus- tai julkkistyypistä?
 
sinkutar
Minusta on ainakin mielenkiintoisempaa fantasioida oikeasta ihmisestä kuin julkkiksesta. Ehkä syntisen siitä tekee varatulle se, että tosielämän henkilön kanssa, jonka on tavannut fantasia on helpommin toteutettavissa kuin etäisen julkisuuden henkilön.
 
Nainen
Taitaa olla aika yleisiä nää naapuri fantasiat... :)

Tästä ketjusta päätellen niin pitäisikö vain laittaa bikinit päälle, mennä keikaroimaan pihalle ottamaan aurinkoa hyvin näkyvästi ja jääkaappiin varata olutta?

Mutta asiasta kymmenenteen minusta on surullista, että ap:n suhde on päässyt noin huonoon jamaan.

Kyllä vaihtelu virkistää varsingin nuoremman kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Glo
Kesä vaan paranee, mutta pakotus kullissa ei pääse hellittämään. Kun eilen oli helteinen päivä niin naapurin muija loikoili taas bikineissään aurinkotuolissa pitkin päivää kaikissa mahdollisissa asennoissa tissit anteliaasti tyrkyllä. Ehkä herkullisimmat näkymät tarjosi kyljellään makaaminen muodokas perse meille päin.... Musta bikinien alaosa oli sopivan piukka ja painui välillä kiihottavasti pakaroitten väliin :) Edes salaa ikkunasta ei tuota tarvinnut kurkkia. Muija tiesi kyllä, että touhuilin jotakin omalla puolellamme muutaman metrin päässä. Onneksi rajalla oleva pensasaita on leikattu melkein alas :)
No pakkohan oli jossain välissä mennä sisälle lennättämään lasti. Tämän tein ikkunan ääressä persettä ihastellen...
Apua! Panettaa jo nyt kun odotan että nainen tulee taas kohta pihalle.
Jos menis levittämään aurinkovoidetta sen selkään niin siitähän vois jatkaa vaikka alaspäin pakaroille..?
 
tandee
Kesä vaan paranee, mutta pakotus kullissa ei pääse hellittämään. Kun eilen oli helteinen päivä niin naapurin muija loikoili taas bikineissään aurinkotuolissa pitkin päivää kaikissa mahdollisissa asennoissa tissit anteliaasti tyrkyllä. Ehkä herkullisimmat näkymät tarjosi kyljellään makaaminen muodokas perse meille päin.... Musta bikinien alaosa oli sopivan piukka ja painui välillä kiihottavasti pakaroitten väliin :) Edes salaa ikkunasta ei tuota tarvinnut kurkkia. Muija tiesi kyllä, että touhuilin jotakin omalla puolellamme muutaman metrin päässä. Onneksi rajalla oleva pensasaita on leikattu melkein alas :)
No pakkohan oli jossain välissä mennä sisälle lennättämään lasti. Tämän tein ikkunan ääressä persettä ihastellen...
Apua! Panettaa jo nyt kun odotan että nainen tulee taas kohta pihalle.
Jos menis levittämään aurinkovoidetta sen selkään niin siitähän vois jatkaa vaikka alaspäin pakaroille..?

Eiko sen luulisi alkaa kyllastyttamaan jo ensimmaisen "lennatyksen" jalkeen? Onko nainen sitten niin superkaunis kun jaksat viikkotolkulla saada kikseja hanesta? :) Luulisi etta alkaa silma tottumaan maisemaan ja hakemaan uutta katseltavaa..
 
Viimeksi muokattu:
juliaW
Kesä vaan paranee, mutta pakotus kullissa ei pääse hellittämään. Kun eilen oli helteinen päivä niin naapurin muija loikoili taas bikineissään aurinkotuolissa pitkin päivää kaikissa mahdollisissa asennoissa tissit anteliaasti tyrkyllä. Ehkä herkullisimmat näkymät tarjosi kyljellään makaaminen muodokas perse meille päin.... Musta bikinien alaosa oli sopivan piukka ja painui välillä kiihottavasti pakaroitten väliin :) Edes salaa ikkunasta ei tuota tarvinnut kurkkia. Muija tiesi kyllä, että touhuilin jotakin omalla puolellamme muutaman metrin päässä. Onneksi rajalla oleva pensasaita on leikattu melkein alas :)
No pakkohan oli jossain välissä mennä sisälle lennättämään lasti. Tämän tein ikkunan ääressä persettä ihastellen...
Apua! Panettaa jo nyt kun odotan että nainen tulee taas kohta pihalle.
Jos menis levittämään aurinkovoidetta sen selkään niin siitähän vois jatkaa vaikka alaspäin pakaroille..?

Kesä saa kyllä naiset näyttämään kauniilta aina vaan, joten en yhtään ihmettele ajatuksiasi. Jos molemmat tietävät mitä tevevät ja ovat aikuisia niin siitä vaan tarjoutumaan aurinkovoidetta levittämään. Et ole ensimmäinen, joka sitä tekee...
 
Viimeksi muokattu:
Glo
Ei naapurin muija nyt varmaan yleisesti ottaen mikään huippukaunis ole, mun makuuni ihan kivan näköinen mutta mikä tärkeintä, nainen on seksikäs ja haluttavan oloinen. Se kun ei ole kiinni ns. "kauneudesta"
Näyttää vahvasti siltä, että jäädään molemmat kesäleskiksi viikonlopuksi. Vitsailtiinkin jo pihalla, että täytyy varmaan järjestää keskenämme grillijuhlat... Saas nähdä mitä tapahtuu. Minä ainakin olen erittäin halukas ja valmis. Jotain on kyllä aistittavissa naapurinkin puolelta...
 
sinkutar
Ei naapurin muija nyt varmaan yleisesti ottaen mikään huippukaunis ole, mun makuuni ihan kivan näköinen mutta mikä tärkeintä, nainen on seksikäs ja haluttavan oloinen. Se kun ei ole kiinni ns. "kauneudesta"
Näyttää vahvasti siltä, että jäädään molemmat kesäleskiksi viikonlopuksi. Vitsailtiinkin jo pihalla, että täytyy varmaan järjestää keskenämme grillijuhlat... Saas nähdä mitä tapahtuu. Minä ainakin olen erittäin halukas ja valmis. Jotain on kyllä aistittavissa naapurinkin puolelta...
No huh huh, siellä on kuuma viikonloppu luvassa. ;) Vaikuttaa että on nyt vain ajan kysymys...

Tule ihmeessä kertomaan miltä tuntuu kun fantasiansa saa toteuttaa? Mitä sen jälkeen? Jaksatko edelleen kiinnostua vai loppuuko mielenkiinto kuin seinään?
 
Viimeksi muokattu:
Glo
Joo, ei ole vaikea arvata mitä seuraa... oletko ihan varma että on sen arvoista? Naapuruus jatkuu talvelllakin ja vaatteet päällä. Ehkä.
Näyttää tosiaan siltä, että tässä on nyt selkeästi saumaa toteuttaa fantasiani.
Ja tässä vie nyt ihan jokin muu kuin järki :)
Tuskin olisin jostain satunnaisesta baarituttavuudesta murto-osankaan vertaa näin innostunut.
Tilanteessa on jotain harvinaisen kiihottavaa ja mikäli se minusta on kiinni niin naapurin muijalta lähtee ne bikinit pois päältä nyt tulevana viikonloppuna...
 
Viimeksi muokattu:
SinkkuKissa
Minäkin otan parvekkeellani aurinkoa välillä yläosattomissakin vaikka tiedän että naapurin varattu mies katselee. Taidan jättää bikinihousutkin pois seuraavalla kerralla, levittää jalkoja kunnolla että saa kunnon näkymät märkään, sheivattuun pimpsaan...ja voi sitten tulla levittämään vähän aurinkovoidetta kroppaani. Kunnes sirrytään muuhun levittelyyn...aaahhh...Tarjoan kyllä kylmän kaljankin kovasta työstä.
 
mies
Minäkin otan parvekkeellani aurinkoa välillä yläosattomissakin vaikka tiedän että naapurin varattu mies katselee. Taidan jättää bikinihousutkin pois seuraavalla kerralla, levittää jalkoja kunnolla että saa kunnon näkymät märkään, sheivattuun pimpsaan...ja voi sitten tulla levittämään vähän aurinkovoidetta kroppaani. Kunnes sirrytään muuhun levittelyyn...aaahhh...Tarjoan kyllä kylmän kaljankin kovasta työstä.

Noin sitä pitää kerrankin nainen joka ei säästele pimpsaansa,tuollaisen naapurin minäkin tahtoisin.
 
Viimeksi muokattu:
tttiiina
Näyttää tosiaan siltä, että tässä on nyt selkeästi saumaa toteuttaa fantasiani.
Ja tässä vie nyt ihan jokin muu kuin järki :)
Tuskin olisin jostain satunnaisesta baarituttavuudesta murto-osankaan vertaa näin innostunut.
Tilanteessa on jotain harvinaisen kiihottavaa ja mikäli se minusta on kiinni niin naapurin muijalta lähtee ne bikinit pois päältä nyt tulevana viikonloppuna...
No miten kävi?
 
Viimeksi muokattu:
Glo
Huoh, tuli pikainen reissu sen viikonlopun jälkeen eli en ole päässyt kirjoittamaan.
Hyvin kävi :) Semmoista rietasta kesäkiimaa naapurin muijan kanssa...
Tämä ilta menee tavaroiden purkamiseen, mutta kerron hieman tarkemmin ehkä huomenna.
 
Glo
Kuuma kesä on kaikin puolin :)
Eli nythän minulla on naapurin muijan kanssa suhde. Mahtavan rietas seksisuhde, joka alkoi silloin viikonloppuna. Onhan tämä varmaan niin mautonta ja kauheata, mutta minkäs teet...
Homma alkoi todellakin siitä kun tarjouduin laittamaan aurinkovoidetta hänen selkäänsä, Hah! Juotiin siidereitä ja otettiin aurinkoa heidän pihallaan. Muija makasi vatsallaan pyyhkeen päällä ja aurinokovoidetta levittäessäni kerroin kuinka maukkaan näköinen vartalo hänellä on. Käteni eksyivät sitten reisille ja siitä ylöspäin jalkojen väliin ja pakaroille... Muija vilkaisi minua ja kysyi olenko ihan varma mitä meinaan tehdä. Vastasin että kovasti ainakin mieli tekee. Hän ehdotti sitten että jospa mentäisiin kuitenkin sisälle. Mentiin ja sain kyllä parasta mahdollista seksiä....
On puhuttu että mikään ei muutu eikä puolisoille paljasteta juttua. Mutta kyllähän molemmat aina odotetaan milloinka tilaisuus koittaa ja aina niitä hetkiä löytyykin :)
 
31v mies
No kyllähän sitä saa täysi-ikäistä naapuria tiirailla, mutta kyllähän se kieltämättä aina naaman (siis mulla) punaiseksi saa, kun naapuri huomaa, että taas on se katse vähän jäänyt kiinni... =)

ps. Tosin oletan kyllä, että häntä ei kauheasti haittaa, koska aina tällaisen sattuessa tulee usein pikaisesti näkösälle myös jotain extraa (silleen vilautustyyppisesti)

Toivottavasti vaan toi oma emäntä ei keksi, että miksi mä otan sitä arskaa ennemmin tässä omalla pihalla, kuin yleisellä uimarannalla... =)
 
Hedgehog
Taas meinaa tulla hulluksi!
Kun lämpimät ilmat alkoivat niin eiköhän naapurin muija pyöri pienissä bikineissään kaiken aikaa pihalla puutarhahommissa tai aurinkoa ottamassa. Arvatkaa miltä tuntuu katsoa kun nainen nyppii rikkaruohoja mehevä perse pystyssä, kumartuu poimimaan jotain nurmikolta tissit puolipaljaana tai makaa jalat levällään aurinkotuolissa?
Panettaa, mä haluan vierasta ja varattua heti!
Täällä meillä on naapurissa todella seksikäs muija. Ei mikään missi, mutta kaunis silti. Tykkää hiukan vilautella. Istuu esim. niin, että reidet näkyy hameen alta kokonaan pikkuhousuja myöden. Sekä häpykummun reunat. On näköjään täysin posliini. Kun vaimo istuu toisella puolen pöytää , tämä vilauttelee mulle salaa toiselta puolen.
Yritä siinä sitten olla katsomatta.
Haluaakohan se kimppaan ?
 
Viimeksi muokattu:
Glo
Kun juteltiin niin tuli selväksi, että olihan naapurin muija jo huomannutkin himokkaat tuijotukseni. Oli kuulemma oikein tahallaankin sitten alkanut esittelemään paikkojaan kun tiesi, että meikäläinen kuolaa omalla pihallaan...
Ei kyllä mikään voita hikistä, kuumaa ja estotonta salapanoa naapurin muijan kanssa. On kuulkaa aika mahtava kun nainen ratsastaa päällä tissit heiluen ja minä annan kyytiä mehevistä pakaroista kiinni pitäen. Ja paljaalla saa painaa :)
Tämä ilta näyttää aika lupaavalta, omaa muija lähtee asioille ja naapurillakin taitaa järjestyä aikaa...
 
m 31v
Minulle taasen kävi tässä joku aika sitten niin, että pienessä hiprakassa ollut kaverin emäntä halusi välttämättä näyttää mulle, että hänellä ei ollut mekon alla pikkareita lainkaan...
No eihän sitä terve mies tietenkään voinut olla katsomatta, kun kerran varta vasten näytetään, mutta mun oma emäntäni meinasi kyllä antaa korville oikein kunnolla, kun huomasi asian (olivat näet juuri lähdössä tämän mun kaverin emännän kanssa yhdessä ulos).
No onneksi perusteluni siitä, että jos kerran "lähes väkisin" näytetään, niin onhan se kohteliasta katsoa meni (ainakin luultavasti) läpi, niin asia kuittaantui huumorilla...
 

Yhteistyössä