KESÄ 2010 hoidot

Täällähän minä olen.. Päivittäin käyn lukeen jutut. En viitsis tätä samaa taas jauhaa, mutta hiljaiseloa tulee vietettyä tosiaan ihan sen vuoksi etten tiedä mitä sanoa ja se mitä sanon.. niin pelkään sen loukkaavan vielä onneaan odottavia. Mikä on täysin ymmärrettävää teidän puolesta jotka onnistumista vielä odotatte! Itselle oli ainakin vileä ennen plussaa välillä todella vaikeaa lukea toisten onnesta. Varsinkin sellaisista kirjoituksista joissa tuntui olevan vain se oman navan kertominen tärkeintä, eikä yhtään edes yritetty tsempata eteenpäin vielä hoidoissa tarpovia. Kateus on paska asia, mutta itsellä sitä ainakin on esiintynyt, täysin ymmärrettävästi. Mä toivon että vaikka minäkin täällä kirjoittelisin enemmänkin, niin en loukkaisi kovasti teitä rakkaita. Toivon teille vaan niin kovasti kaikkea hyvää :heart:

Toisekseen on sitten ajanpuute. Blogin päivitys on myös jäänyt selvästi vähemmälle. Uskoisin että siinä vaiheessa kun lumet alkaa tulla maahan ja on kovasti pakkasta ja pimeää, niin sitä hiukan enemmän ehtii aktivoitumaan. Tällä hetkellä meillä on ollut myös talokauppa kiirettä! OSTETTIIN OMAKOTITALO viime viikolla! Tai tänään on oikeastaan kauppakirjan kirjoitus ja ennakkomaksu, 1.11 olisi sitten viimeistään se hetki kun omakotitalon hallintaoikeus siirtyy meille! Ehkä jo lokakuun viimeinen kokonainen viikko (28.10) Eli kuukauden päästä! Eli hommia piisaa :)

Tällä hetkellä olen kotona sairaslomalla.. Terveenä kylläkin!! Meillä ilmeni eilen töissä että parvorokkoa on liikkeellä, eli soitto heti aamulla neuvolaan ja verikokeiden kautta sairaslomalle. Nyt odotellaan verikokeiden vastauksia, joista selviää olenko kyseisen rokon joskus sairastanut (tietämättäni). Jos olen niin voin palata työmaalle, jos en ole sairastanut, niin sitten arvioidaan tilannetta ja sairasloman jatkoa uudelleen! Saa nähdä miten rouvan käy!!! Toivotaan ainakin etten vain ehtinyt nyt saada sitä rokkoa ennen saikulle jääntiä. Itämisaika on kyseisessä rokossa melko pitkä 4-28vrk (yleensä 16vrk) ja rokko tarttuu kuitenkin itämisaikana. Hän joka rokkoon sairastui on kuitenkin ollut meillä kokoajan hoidossa ja minä töissä. Flunssa mulle puhkesi maanantaina kamalan päänsäryn kera, joka voisi sinänsä sopia aikuisen oireisiin taudista (tauti on lievä oireinen), mutta nyt on ainakin täällä suunnalla kauheasti ihan normi flunssaakin liikkeellä. Eli en jaksa stressata tän suhteen. n. viikon päästä tulee verikoe tulokset.

Ja sit teidän napoihin :)

AIVAN IHANAA LILI ETTÄ SÄ SAIT SEN KYYTILÄISEN!!!!!!! Ihana juttu! Nyt vaan niiiiiiiiiiiiiin hirrrrrrrveeeeen kovasti toivotaan parasta :heart:

Barba: Hyviä uutisia sun selän puolesta! Edes jotakin hyvää sullekkin nyt tapahtunut, tuntuu että ihan liian kovasti menny alamäkeä sinunkin elämä moniltaosin :hug: Tsemppiä alkavaan hoitoon ja toivotaan että ne päivät täsmää mitä olet ilmoitellut!

wilmalle kovasti tsemppiä viimeisiin pistoksiin! Ja tuut kyllä heti tiistaina kertoon miten punktio meni ja millasen saaliin saitte! Tsemppiä ja onnea matkaan oikein kovasti! Toivotaan että sieltä ne kaksi saataisiin siirtoon....... ja muuta sitten pakkaseen :)

Yritä Sera nauttia viimeisistä päivistä! Tiedän että saattaa kuulostaa kauhean kliseiseltä ja epätodelliselta että miten niistä nyt voi nauttia, MUTTA NAUTI! Kohta susta tulee äiti, mikä on tietysti aivan mahtava juttu!!! Sä elelet nyt viimeisiä hetkiä miehen kanssa kaksin ja nyt on aika käyttää ne oikein hyvin hyödyksi :heart: Ihanaa loppuodotusta sinne sinulle

Mä yritän nyt jostain raapia ja repiä sitä aikaa ja jaksamista ja ajatusta etten loukkaa teitä olemalla täällä ja ja ja ja ja ja alan käymään taas täällä hiukan useemmin :heart: ootte te niin ihania :xmas:

Eina ja tyttö-Taisto 23+3
 
heipparallaa ja uskaltaudun myös täältä oman navan keskeltä kirjottamaan teille ja Einaan yhtyen toivon etten ketään loukkaa.täällä tavallaan on nyt jakautunut ns 3 porukkaa:eek:n hoidoissa olijat, raskaana taapertavat ja sitten ne vauvan jo saaneet.ihan hirveesti tavallaan etappeja edessä ja takana:)
Lili:ihaaaan mielettömästi nyt zemppiä vikoihin piinapäiviin ja on se saakeli kumma jos ny ei onnista!!! henkeen ja vereen toivon sulle nyt sitä, oot sen kyllä niin kovin pitkänmatkalaisena ansainnut!!!!hali:hug:
Wilma:hyvältä kuulostaa follien määrä, tuu sitte joo heti kertomaan miten punktio meni ja onnea täältäkin suunnalta siihen!!
Barba:hieno juttu sun selkä että parempaan päin ja ois kyllä sullekkin jo korkea aika tapahtua jotain kivaa kun oot niin kaikkes muiden puolesta aina antanut(sen kuvan oon saanut sun kirjotuksista) kyllä pitää tasapuolisesti asioiden mennä oon sitä mieltä.ja kiva kun nostit tän porukan taas esille:flower:
Eina:kivaa kuulla sustakin pitkästä aikaa ja ennenkaikkea onnittelut talokaupan johdosta!! vähänkö varmaan ihanaa päästä jouluksi uuteen kotiin.uskon kyllä että hommia piisaa, meillä toi sama oli vuosi sitten !!ja toivotaan ettet oo saanu tartuntaa ja pikaista paranemista flunssan kourista!!!
sera:komppaan einaa eli Nauti täysillä viimesistä kahdenkeskisistä hetkistä ja koita lepäillä ja vaan vaikka olla tekemättä mitään koska kohta se loppuu ja alkaa aivan uusi ihana aika, erilainen kaikkine kommelluksineen päivineen.olen usein miettinyt että miten oon aikoinani päiväni saanut kulumaan koska nykyisin ehdin vasta yleensä illemmalla istahtamaan kaikelta touhulta ja tohinalta.tietty ne kotityöt voisi jättää rauhaan esim pojan päikkäriaikaan muttei sitä jotenkin osaa enään vain olla:)ihanaa loppuodotusta sinne munkin puolesta.
mites Marlaan hoidot , missäs vaiheessa ovat? sori en viiti mennä sivuilla taakkepäin koska saan tän textin taas kuitenkin hävitettyä:)
ja sitten sitä omaa napaa , ne lukekoon jotka tahtoo:elikkäs poika on jo viikkoa vaille 4 kk ja aika rientää ihan hirveetä vauhtia eteenpäin, tasan vuosi sitten valmistauduin vikaan pas.iin ja olin epätoivoa täynnä.jotenkin se tuolla aina se aika hoidoissa muistuttaa ja sitä miettii itseasiassa aika paljonkin pikku hran kasvaessa.ja hyvä niin eipä tule KOSKAAN pidettyä itsestäänselvyytenä nykyistä tilannetta.
Ja mikä mahtavinta meidän oma Kielo on tulossa moikkaamaan mua ja Iinistä tänne kylille ja odotan sitä kun kuuta nousevaa.toivottavasti saadaan joskus toteutettua se että pystyttäs kaikki yhessä näkemään jahka jokaisella se nyytti on sylissä!!! ja siihenhän pyritään:heart:
Oon myöskin päivittäin käynyt lukemassa täällä ja tosi kiva kyllä kun on ketju taas saatu henkiin , vielä on porukkaa ketä zempata joten eipä hävitä me muut mihinkään eihän?!!
mukavaa syyspäivää teille kaikille, ootte usein mielessä tän kaiken hösän keskelläkin!!!!
 
Ihana kuulla Einasta ja Despestäkin,jotenkin teistä kaikista vaan on tullut niin rakkaita,et iskee hätä ja huoli,kun teistä ei kuule mitään:( Nyt ette häviä minnekkään!!!Ja jos/kun meinaatte joskus järkätä yhteistä tapaamista,niin mä ainakin haluan mukaan,vaikkei nyyttiä sylissä olisikaan=)

Toivottavasti Eina et tartuntaa saanut!Ja voi hurja miten pitkällä säkin jo olet,ihanaa:heart:

Joko Despe haaveilet toisesta pikkuisesta?Tänne vaan joukon jatkoks hoitoja jatkamaan:heart:Ja Kielo kans:heart:

Mitä kuuluu Iinikselle?Minne olet kadonnut:O Toivottavasti kaikki on ok:hug:

Entäpäs Lili-piinailijan tämän päivän fiilikset?:kiss:

Juu,on kyl ihanaa et selkäkivut on poissa,tai kyl esim.kaksostenrattaita kun lykkii ylämäkeen niin sen kivun tuntee aika voimakkaastikin,joten ei se ihan kunnossa viel ole,mut mulle riittää jo se,et normi arki sujuu ilman ainaista kipua ja älyttömiä lääkemääriä=)

Mut pitänee jatkaa töitä,yksi pieni kullannuppu vaan nukkuu päikkäreitä,joten muut kaipaavat viihdyttäjää:D
 
Ihanaa kuulla Einasta ja Despestä :heart:
Onnea Eina hirmuisesti talokaupasta!!!!!! Tosi hieno homma!!!
Hyvä, että et turhaan stressaa siitä pöpöstä. Yritä tosiaan vaan sen sijaan nauttia kotona olosta ;)

Ja ihanaa että Despe nauttii vauva-arjesta :heart: koitahan kuule vaan pitää sellasiakin hetkiä, että istut vaan ja ihmettelet, ja nautit =)

).( pp10. Mä oon hermoraunio. Menkkakipuja ei ole vieläkään, mun mielestä niitä on kuitenkin ollu jonkun verran tässä vaiheessa. Ja tänä aamuna taas meni vatsa ihan yhtäkkiä sekasin, ja se on ollut kumman tuntuinen. Ja eilen ja toissapäivänä on koskenu päähän, mut ei kyl enää tänään. Mä oon NIIIIIIIN VIHAINEN :mad: itelleni ku kuulostelen koko ajan ja elättelen toiveita :( Se on sit niin hirveetä jos tulee taas pettymys. Tajusin, että meillähän oli 3päivänen alkio, eli tänään olis normaalisti jo pp11. Menkat alko sillon kerran ennen lugejen lopettamista pp13, sitä pidän jonkunlaisena rajapyykkinä. Testaan maanantaina pp14, saa nyt nähä alkaako vuoto ennen sitä. Te ette kyllä kuule tulosta ennen ku sit illalla, ku mies on päivän töissä, ja sen pitää kuulla ekana - sorry ;) Mut heti miehen jälkeen ootte seuraavana :heart: Oon ihan paniikissa, mut kyllä mä kuitenkin uskon, että huonosti tässä taas käy.. ei voi mitään, mut pelottaa ihan hirmusti, ja pakko koittaa muistuttaa itteensä, että ei kannata kuvitella turhia... prkl.
 
Voi Lili!! :heart: Mua niiiiin paljon jännittää sun puolesta, että menee kohta mullakin maha sekasin!! Miten me maltetaan oottaa maanantaihin asti?? :D Tsemppiä, ja edelleen kovasti täällä uskotaan ja toivotaan sun puolesta!! :hug:
Ja siitä mun mahan kasvusta, mistä tuskailin, niin kyllä, kasvanut on, yläkäyrällä on huideltu reippaasti kokoajan, että näköjään sitä saa mitä tilaa! :LOL: Voisinpa siirtää tän mahankasvatuksen seuraavaks sulle, kun itte kohta siitä luovun, niin tekisin sen niin mielelläni... :heart:

Ihana oli kuullaa Einasta ja Despestä pitkästä aikaa!! Einalle onnea talokaupoista, ja toivottavasti et oo saanu rokkoa!! Mutta muuten, ihan mahtavaa, että elämä hymyilee oikeen olan takaa sulle vihdoin! :heart:

Ja Despe, kiva lukea, miten ihanasti teillä vauva-arki sujuu :) Joko koliikki-itkuista on päästy?
Ja kiitos, yritetään nauttia viimeisistä hetkistä kahdestaan, mut ku ei millää malttais!! :D Ja sitte taas seuraavassa hetkessä pelottaa kovasti, et miten sitä vauvaa osaa hoitaa, miten jaksaa ja pärjää... välillä hirvittää synnytys... toisessa hetkessä aattelen, et tulis nyt se lähtö jo sinne synnärille ja seuraavassa taas kuljen jalat ristissä, et EI VIELÄ, en mä viel oo valmis :LOL: Oliko teillä muilla jo vauvautuneilla tollasta ennen synnytystä? Vaikka eipä mulla viel ainakaa mitää oireita oo ollu, et lähtö ois lähelläkään, ja kovasti sitä kuitenki ootan ja toivon, et nyytin saisin jo vihdoin syliin!

Niin ja samaa mäkin mietin, mitä Barba jo kyseli, et joko Kielo, Despe ja Tikru toisesta nyytistä on ehtiny haaveilla? :) Lakka eikai sentään ihan vielä kolmatta oo ehtiny suunnitella? :D Tai tuleehan sitä ittekki tietty suunniteltuu ja mietittyy, vaikka ei viel sitä ensimmäistäkää oo saanu ees ulos... :D

Barballe toivotaan nyt sitten kovasti onnistumista ja tsemppiä! Ja että päivät osuu kohilleen! Pitäähän niitten, ku oot kerran ilmottanu jo!! :D Vaikka muista, et kyl niitä sitte muuttaa voi, töitä aina ehtii tehä, tää on nyt kuitenki sulle niin tärkeetä, että menee varmaan töitten edelle! :heart:

wilmalla follien määrä kuulostaa tosi hyvälle!! Tsemppiä kovasti, kuten myös Marlaalle! :hug:

snoww: Mä en kestä sun puolestakaan tota hoitoihin pääsyn odottelua!! :hug: Se on raivostuttavaa!!! :( :(

Päivittäkääs piinailijat ja hoidoissa olevat tietojanne tohon listaan, jos viittitte, ni voi siitä sitte aina nopeesti luntata, missä kukakin menee, ku ei meinaa millää muistaa... :)

Susua, Elliä ja Iinistä kaipaillaan kovasti... :heart:

BTW, tosi tyttövoittoisesti vauvautuneita tällä palstalla, kun kaikilla muilla paitsi Despellä, on tyttö! Ja Susulle ja Einalle tyttöä lupailtu! Mä vielä teitä pidän jännityksessä, kumpi tänne on tulossa... :p
 
Kieltämättä meillä on kyllä tämä porukka tosiaan jakaantunut vähän kolmeen eri tilanne leiriin niinku Despe jo toteski. Eikä varmasti oo aina helppoa lukea toisten juttuja. Oli mullakin ennen plussausta sellanen olo että KAIKKI täällä on raskaana paitsi minä, mikä nyt ei tosiaankaan pitäny paikkaansa, mutta ei se helppoa ole ja ihanaa onkin että meijän plussan odottajat jaksaa meijän muiden juttuja lukea ja osata joskus vähän hypätä rivien yliki :heart: Tietty kannataa sanoa jos tuntuu että menee överiksi eikä jaksa täällä sen takia käydä, kun tämä kuitenki on ensisijasesti yrittäjien palsta....

Täällä kanssa kovasti peukut pystyssä Lilin puolesta olis tosiaan jo sun vuoro! Vai meinaat maanantai iltaan asti ptää meitä jännityksessä, pitää tulla kurkkimaan sitten tänne uutisia... :popcorn:

Miten Iiniksellä menee? Tulethan kertomaan vointeja... Iso :hug:

Onnittelut täältäkin Wilman hyvästä follii tilanteesta. Millon sulla olikaan se punktio?

Einalle onnea talokaupoista ja toivottavasti väärä hälytys sen pöpön kanssa, ei tollasta kyllä tosiaankaan raskaana ollessa kaipais. :|

Sera mun maha ei mahu enää siihen yksösten odottajien käyrälle ensinkään, huh huh, saapa nähä mihin asti se vielä kerkiää jos marrraskuun loppuun asti menee :O ja tännekkin on toisesta tosiaan tyttöä lupailtu. Jänskättää kumpikohan sulle on tulossa... :p

Susun kuulumisia täälläkin kaipaillaan...

Katoikko kukaan muuten viikon alussa sellasta 5D dokumenttia kun "Tyttö tilauksessa"? Aivan uskomatonta minkälaisia ihmisiä tämä maapallo päällään kantaa, piti käydä kiukkuketjuunkin avautumassa kun niin suututti :kieh: Ohjelma kerto naisista, jotka oli saanaat VAIN pelkkiä poikia ja yrittivät nyt konstilla millä hyvänsä saada tyttövauvan alulle. Yksi äiti alkoi rakenneultrassa itkemään harmista kun sai kuulla odottavansa taas poikaa ja masentui tästä täysin, ei paljon kiinnostanut kysellä onko lapse terve tms. koko raskautta sinällään piti ihan itsestään selvyytenä |O Jotkut taas yrittivät tyttövauvaa ivf hoidoilla, joissa testattiin alkiosta sukupuoli ennen siirtoa... Olisittepa kuulleet kuinka kirosin ja ätisin itsekseni kun ohjelmaa katsoin mieskin olii aivan ihmeissään että mikä ohjelma saa noin puhisemaan..


Elli+pilli ja pulla 31+0 :heart::heart:
 
Ei mun tarvii pitää teitä jännityksessä maanantaihin asti: tuhru alkoi, ja kunnon menkkakivut :'(
Normisetti. Tai siis mul ei yleensä vuoto yritäkään puskee lugejen läpi, että varmaan kivat menkat onki tulossa... En osaa sanoin kuvailla, miten pettynyt ja surullinen olen. Ja lisäx työmatkalla, tosi kiva kun haluis vaan hautautua johonkin peiton alle ja pakko koittaa seurustella ja olla normaalin oloinen...
En tiiä, MIKS VITUSSA TÄN PITÄÄ OLLA NÄIN VAIKEETA, ihan hirveen epäreilulta tuntuu taas kaikki :mad: Enkä tiiä, miten jaksetaan seuraava hoito. Tai sen vielä jaksais, mut entä ku sekään ei onnistu, ni miten jaksaa sitä seuraavan ja sitä seuraavan ja sitä seuraavan...

Sorry nyt omanapaisuus, onneks tääl on kuitenkin iloistakin kirjoitettavaa ihmisillä. Oli hirmu kiva kuulla Ellistäkin :)
Parempaa päivää muille, ja kiitos vielä kaikille tsempeistä!
Ootte ihan hirmuisen ihania kaikki :heart:
 
Voi vittu LILI!!! :'( Ei voi olla! Päivän paskin uutinen :( Sul on nyt kyl tosi paskaa yrittää jaksaa siellä varmasti, lähetän voimia! :heart: (yritän silti toivoo pari päivää ihmettä..)

Miten mä just nyt tänne satuin piipahtaan ku sattu nää uutiset! En oo jaksanu käydä täällä päinkään viime aikoina, oon vaan ollu niin turhautunut ja vihanen kaikelle. Ei kiinnosta pätkääkään mikään hoitoihin liittyvä. 3. IVF:ää kuitenkin odotellessa, mut joskus sit tulevaisuudessa.. kunhan nyt lääkkeet sais tän vuoden puolella ni menis lääkekattoon. Työ- ja tarhaelämä on alkanut hienosti, en ois ikinä uskonut. Nyt kotona ku tyttö kipee.

Sori ku en jaksa nyt mitään muuta, kaikkea hyvää jokaiselle! Erityisesti Lilille!
 
Kiitos Iinis :heart: alko itkettää kahta kauheemmin ku luin sun kirjotuksen, mut tiiän, että se ei ollu tarkotus :) Ku kirjotit niin kivasti. Ja kiitos voimista, ne tulee tarpeeseen ku tekis mieli mätkiä turpaan jokaista ihmistä sen sijaan, että hymyilee ja yrittää olla kiva... huh. Mut pakko se on vaan porskuttaa.
Oot ihana, kiitos vielä, ja samoin sulle kaikkea hyvää :hug:
 
No ei voi olla tosi!! Voi että Lili :hug: Ei tässä näin pitänyt käydä :( Minäkin tahdon vielä muutaman päivän kuitenkin toivoa ihmettä, mutta ymmärrän täysin sun tuntemukset ja sen kuinka tuo tiputtelun alkaminen riistää varmasti kaiken toivon pois onnistumisesta :( Olen niin pahoillani! Ja vielä tuolla reissussa.. olisi edes sen verran inhimillistä voinut olla että illalla kotona, miehen turvallisessa kainalossa. niin väärin, niin väärin! Paskanmarjat sentään!!!!!

Kiva iinamiinasta kuulla ja siitä että teillä on hyvin lähtenyt toi arki sujumaan :heart:

Äh.. En mää nyt oikeen osaa kelleen muulle sanoa yhtään mitään kun nuo lilin uutiset veti mielen aikasta matalaksi :(
 
Lili: :hug: :hug: Turha varmaan yrittää edes sanoa mitään lohduttavaa, joten lähetän vaan haleja ja voimia sinne sulle!! :heart: Tää on niin väärin!!!

Hiljaiseks vetää täälläkin Lilin uutiset, en osaa sanoa kans oikeen mitään kellekkään... muuta ku että kiva kuulla Ellistä ja Iiniksestä myös! :heart:

Susu, käväse ilmottautumassa, ni tiedetään, että kaikki on hyvin...
 
Lili.. ei voi olla.. miks ei vois onnistua,miks miks miks.. Mäkin kyllä liityn vielä näitten edelleen ihmettä toivovien joukkoon ja lähetän sulle aivan järjettömästi voimia!!! :hug:

..ja kaikille muille, että ihana teistä kuulla :) ..nyt jotenki toi Lilin tilanne niin päällimmäisenä omassa mielessä ja varmaan muillakin, että en osaa enempiä kommentoida, enkä varsinkaan ala omanapaisia kuulumisia kirjottamaan.. Toiste sitten.
 
Voi Lili-kulta,ei tämän pitänyt mennä näin:'( Voimia ja jaksamista hurjasti:hug:
Mulla oli nyt jotenkin niin hyvä fiilis sun onnistumisen puolesta,joten kyllä minäkin vielä jaksan toivoa ihmettä!!!Voi kumpa tämä olisi väärä hälytys!!!Olet rakas!!!

Eipä tässä tosiaan osaa muuta sanoa:( Kiva kuitenkin huomata,miten moni täällä on taas Lilin tukena,kyllä te ootte ihania kaikki:kiss:
 
No herrajumala mäkin oon ihan sanaton, miten ootte kaikki tukena!!!
Kiitos ihan hirmuisesti, ootte niiiin ihania kaikki enkä tiiä, mitä tekisin ilman teitä :heart: kun en mä voi tätä kaikkea miehenkään niskaan kaataa pelkästään... Onnex ootte olemassa :hug:

Joo, ei ole mitään ihmettä tähän osoitteeseen tulossa, homma yltyy vaan ja nyt on ihan rehellistä punaistakin bongattu, että kyllä tää oli nyt sit tässä. Onpahan sekin päivä ja kerta nähty, ettei ehtiny edes testaamaan... Saa nähdä, onnistutaanko me ikinä :(

Oon miettiny, että ens kerralla - kyllä, vielä haluan yrittää, kun on sellanen tunne, että tätä hommaa ei ole vielä katottu loppuun - haluaisin pidemmän viljelyn. Mulla on sellanen olo, että meillä vika on siinä, että alkio ei jatka kehittymistä, kun kerran ikinä ei ole mitään yritystäkään tapahtunut kiinnittyä, ilmeisesti. Ni haluaisin kokeilla sitä. Ja lisäks vituttaa se, että tää hoito meni pieleen ku solut ei ollu kypsiä, vaikka määrä olis kerranki ollu tosi hyvä. Ni pitäis miettiä voisko saada saman tuloksen ja vähän pidemmällä stimulaatiolla, että ehtisivät kypsyä... En tiiä.
Nyt tosin menee hetki tätä pettymystä sulatellessa :'(
 
Lili:ei stana ei oo taas totta , kuten Iiniskin jo mainitsi niin päivän paskin uutinen, oon manannu sitä täällä kotona miehellekkin!!joko meinaatte suunnata uuden ihmisen hoiviin?ooon niiin pahoillani sun ja teijän puolesta ettet uskokaan, iso jaksamishali nyt sinne ja oot kyllä todella sissi kun jaksat uskoa vielä ja se jos jokin on ihan mieletön piirre.niin kauan kun on toivoa ja sitä rataa!!!suosta noustaan vielä eikö vaan:hug:
 
Joo, Despe, jaksan mä vielä uskoa :) ja kyllä, tohtori menee kyllä vaihtoon, kun sen lisäksi, että oon ollut niin monesta asiasta tässä matkan varrella eri mieltä, haluan kyllä sellasen lääkärin, joka tuntuu hyvältä.
Näin tässä matkan varrella jo ihan karmeeta painajaistaki tosta meidän lääkäristä, se ei musta tiedä hyvää, että se tuntuu niin väärältä... Ja jos me maksetaan joka toinen kuukaus pari tonnia tästä seikkailusta, ni tosiaanki ansaitaan rahoille vastinetta ja sellanen lääkäri josta tykätään...

Niinhän se on, niinku Elli sano, että onhan tää ketju tosiaan ollut yrittäjien ketju, mutta toisaalta tää ketju taitaa kyllä olla paljon enemmänkin :heart: ja on luonnollista että ku niin moni on onnistunu (eli täähän on mitä loistavin ketju jossa olla mukana), niin niitäkin juttuja tulee. Ja sitähän me kaikki toivotaan, niitä onnistumistarinoita kukin omalle kohdallemme. Eli kertokaa vaan :) Joo, mä ainakin oon välillä kateellinen ja välillä en jaksa iloita niin paljon muiden puolesta ku pitäis, mutta mä sit suodatan pois jos se hetki sitä vaatii =) Ihanaa, että täällä on onnistuttu, ja sehän tän tavoite on. Mä lupaan kans tulla tapaamaan teitä, mut luultavasti sit vasta, ku itelleki se package of tull of joy on suotu ;)

Kultaisia ootte kaikki :hug: ja niin onnenne ansainneet jokainen!!!
 
Heissan!

Nyt koitan vihdoinkin saada itseäni niskasta kiinni ja kirjoittaa, ja pakkohan se on, kun luin Lilin uutiset! =( voimia kovasti, onneksi nyt viikonloppu niin saat rauhassa surra asiaa!

Olen todella pahoillani että teillä ei vieläkään onnistunut, tuo kuulostaa niin samalta kuin meidän omat hoidot.. Tiedän kyllä todellakin miltä tuo tuntuu, meillä kun omat alkiot oli aina rupuja, eivätkä kehittyneet millään hyviksi. Mulla alkoi aina vuoto jo monta päivää ennen testipäivää. Kannattaa ehkä se pitkä viljelykin vielä kokeilla, meillä silloin viimeisessä omassa PAS:issa sulatettiin kaikki 6 ja niistä vaan 2 jaksoi olla hengissä, mutta laborantin sanoin "niitä olisi saanut viljellä vaikka 2 viikkoa eikä ne olisi oikein jakaantuneet". Se oli varmaan viimeinen niitti että päätettiin yrittää lahjasoluilla. Oletteko te vielä miettineet että haluatteko lähteä mahdollisesti siihen? Itse ainakin voin suositella 110 %:sesti! =)

Kiitos kaikille jotka on kaivanneet, ja suuri anteeksipyyntö että en ole kirjoittanut! Lukemassa olen käynyt mutta olin myös nettipimennossa tuossa viime viikolla. Täällä kaikki ok, eilen oli käynti äitiyspolilla painoarviossa / synnytystapa-arviossa, ja neiti on tällä hetkellä sellainen 2,9 kg, joten keskikäyrällä mennään mukavasti, ei ole onneksi RD mitenkään vaikuttanut (eikä ole kyllä arvoissakaan ollut valittamista). Turvotus ja rannekanavaoireyhtymä vaivaa (aamuisin ei oikea käsi mene edes nyrkkiin), joten synnytystä jo pikkuhiljaa kaipailen. =)

Nyt on pää niin tyhjä että pitää palata lukemaan teidän juttuja ja kommentoin sitten lisää!

Haleja kaikille meille eri vaiheissa oleville, olette todella tärkeitä!!
 
Hello!

Oon kotiutunut, ja sain eilen saunan jälkeen loistavan illallisen kynttilänvalossa ja pääsin kainaloon, kyllä se tästä. Voi olla, että pidän hetken vähän matalaa profiilia täällä, taas kuukaus odotellaan seuraavaa hoitoa.

Ei me Susu varmaan lähdetä lahjasoluihin, kun vaikka mä ehkä saattaisin kypsyä siihen ajatukseen, mies ei ainakaan kovin helposti. Se ei tunnu musta jotenkin omalta, ja adoptio taas on aina tuntunut, vaikka pitkä odotusaika ahdistaakin. Jostain syystä musta tuntuu, että jos saan olla raskaana ja synnyttää, meille ei ole muuta vaihtoehtoa ku että se on puoliksi kumpaakin... En tiiä mistä johtuu, uskon, että lahjasolut on tosi hyvä vaihtoehto, mut musta pitää luottaa siihen, mikä itselle tuntuu omalta vaihtoehdolta. Voihan se olla, että mieli muuttuukin vielä... Vaikka onnistuttais hoidoilla 2-3 vuodenkin aikana vasta (no joo, ei me ihan niin kauan varmaan tarvota tässä...??!! :O) ni siltiki lapsi tulis nopeemmin ku adoptoimalla, hullua.

Mut nyt pitää vähän aikaa hengähtää ja sulatella tätä kaikkea.
Kaikkea hyvää jokaiselle :heart:
 
Heippa kaikki! En tiedä muistatteko enää edes minua...mutta täällä taas :) Olen kyllä lueskellut teidän kakkien vaiheita, moni teistä on onnistunut raskautumaan ja synnytykset jo niin lähellä (osalla jo vauva sylissä). Me ollaan oltu tauolla vähän pitemmän aikaa...tai ei ihan tauolla, mut odoteltu vaan jos mille vaik ihme tapahtuis. En enää edes muista kirjoittelinko tammikuun hoidon aikan ollenkaan, silloin 3.icsi meille tehtiin, siirtoon päästiin, mut tuloksena puhdas nega. Huhtikuussa sit miehelle sterilisaation purku. Haluttiin vaan kaikki mahdolliset konstit koittaa. Leikkauksen seurauksena eläviäkin siittiöitä nyt läpi tulee, mut vasta-aineet reilusti positiiviset, mikä ei sinänsä ihme sen kaiken ronkkimisen jälkeen, siis kuinka monta kertaa mieheltä on siittiöitä biopsialla kaivettu. Jälkiviisaana harmittaa vaan vietävästi ettei alunperin osattu selvittää tuota st:n purkua eikä kukaan meidän hoitopaikassa osannut siitä kertoa :( Siis enhän mä edes muista olenko teille tätäkään kertonut, että mieheni on tehnyt sterilisaation neljä vuotta sitten (ennen meidän tapaamistamme) mitä on syvästi katunut (jo ennen meidän yhteisen elämän alkua). Joka tapauksessa ei me kuitenkaan olla ihan vielä valmiita luovuttamaan ja varmaan yritetään vielä kerran saada tuolle meidän pienelle prinsessalle sisarus. Ensi viikolla mennään suunnittelukäynnille, jossa sitten ehkä meidän kohtalo ratkeaa siinä suhteessa että kannattaako meidän enää edes yrittää. meillähän ikääkin kun alkaa jo olla (38v/41v)
 
Huomenta!

evita: Kyllä mä ainakin muistan vielä :heart: Toivotaan että suunnittelukäynti sujuisi hyvin ja saisitte sovittua siellä toivomanne jatkon hoidoille! Minkä ikäinen teillä muuten esikoinen olikaan?

Lilille vielä oikein kunnon rutistus :hug: Kyllä mä ainakin ymmärrän Lili noi sun mielipiteet noista lahjasoluista. Itse niiden ajatuksien kanssa paljon painiskelin silloin meidän hoitojen aikaan.. Meillä kun kuitenkin se alkioiden laatu oli perseestä, niin oli hiukan pakko ajatella "vieraiden" sukusolujen mahdollista käyttöä. Mulla oli alunperin aika samanlaiset ajatukset noista soluista ja edelleenkin vieraalta tuntuu se että jomman kumman meistä soluja sekoitettaisiin jonkun muun solujen kanssa.. Meille seuraava vaihtoehto olisikin ollut (jos plussa ei olisi silloin tullut viimeisestä IVF:stä) lähteä lahjoitettuihin alkioihin. Se oli sellainen vaihtoehto MEILLE joka ei kummastakaan tuntunut niin pahalta. Siinä ei tarvitsisi kummankaan meistä soluja vaan tuleva lapsi olisi sukusoluiltaan täysin vieras. Meistä molemmista kun tuntui ja tuntuu edelleen siltä että omat sukusolumme on tarkoitettu laitettavan yhteen toistemme kanssa.. Siksi meidän valintamme olisi ollut tuo! Tsemppiä Lili kovasti jatkoon. Raskasta sulla on, tiedän ja uskon sen :(

Mukava Susu kun tulit kertoileen kuulumisia! Harmi nuo sinun vaivat mutta onneksi ne tosiaan tulevat varmaan siihen synnytykseen lopulta helpottumaan! Sitä (innolla) odotellessa :)

iiniksenkin turhautumisen täällä käyntiin ymmärrän täysin :/ Tsemppiä muru ja yritä jaksaa!!

Elli aikaisemmin kysli siitä dokumentin katsomisesta.. En katsonut, mutta voin uskoa mitä ajatuksia ja tunteita se olisi herättänyt :kieh:

mitenkäs barba jakselee selän kanssa? ja muutenkin? Töitä oot vissin kuitenkin kokoajan tehnyt?

despe: Joo omat hommansahan noissa talokaupoissa ja muutossa on.. Ihanaa kuitenkin että tulee käytyä kaikki kaapit läpi ja hävitettyä ylimääränen roska!! :) Se on kumma miten sitä aina kertyy!

ON: Täällä sitä edelleen saikulla odotellaan verikokeiden tuloksia! Torstaina kuitenkin todennäköisesti takaisin töihin. Minun mielestäni neuvolasta puhuttiin että vaikka verikokeesta selviäis että mä en olis ennen sitä Parvorokkoa sairastanut niin töihin pitäis tällä viikolla kuitenkin palata koska tänään tulee rv 24+0 täyteen ja sen jälkeen ei Parvon pitäisi olla enää niin vaarallinen sikiölle.. Tästäkin tuntui olevan monta kuppikuntaa.. Toisaalla oltiin sitä mieltä että rv20+0 jälkeen ei enää haittaisi ja sitten oli tuo rv 24+0 jälkeen ja yksi "ehdotus" oli vielä että viimeisellä kolmanneksella (rv29 lähtien) ei olisi enää haitallinen!! Eli ottaa nyt tuostakin selvää! Toivotaan että vastauksena verikokeesta tulisi että mä olen sen rokon joskus elämässäni sairastanut (vaikken tiedäkkään siitä mitään).. niin ei tarvittis miettiä että mikähän noista on sellainen suositus työmaalle paluusta joka on oikeasti turvallinen!!! Olis se nyt ihan kauheaa menettää pienokainen tässä vaiheessa jonkin parvorokon/työpaikkani vuoksi!! Noh.. mutta katellaan!
 
Lilille kauheasti jaksamista, tuli pahamieli puolestas.

En oikein osaa mitään kirjoittaa. Luin kaikki läpi mutta pää on totaalisen tyhjä.

Eina millaisen talon ostitte? Me myös juuri synnytyksen kynnyksellä muutettiin ja alettiin remppaamaan. Itse maalasin edellisenä iltana kodinhoitohuonetta kun yöllä tuli lähtö.

Wilmalle onnea huomiseen punktioon, eikös se niin ollut.

Me oltiin punktiossa tänään, 7 munasolua. Aika pieni saalis mutta toivottavasti sitäkin hyvälaatuisempi. Nyt mentiin uusilla lääkkeilla joten toiveet on korkealla. Torstaina on siirto, 2 lupasivat siirtää jos vaan on mitä siirtää. Sitä nyt odotellessa.
 
Huomenta ihanaiset=)

Marlaa,vautsi,hyvä saalis ja sä nyt jotenkin hiivit ihan huomaamatta punktioon,mä vaan odottelin sun kuulumisia ekasta ultrasta ja sä ootkin jo noin pitkällä:p Nyt vaan toivotaan hyvää hedelmöittymissaalista ja onnea huomiseen siirtoon,tuuhan sit kertomaan fiiliksiä:heart:

Ja Wilmalle tsempit punktioon,sinunkin ultrakuulumisia odottelin,mutta hyvä näin,et päästään jännittää nyt teidän varsinaista piinaa.Tulehan sinäkin kertomaan kuulumiset,kunhan kykenet:heart:

Ja Evita,tervetuloa takaisin!!!Kyllä minäkin sinut muistan,nyt toivotaan myös sinulle onnistunutta hoitoa:kiss:

Lili,ethän nyt pitkäksi aikaa täältä katoa:( Sun kirjoituksia on aina kiva lukea,vaikka olen edelleen tosi surullinen teidän puolesta.Iso rutistus vielä sinulle:hug:

Eina,kiitos kysymästä...Selkä on ihan suht.ok,välilillä juilii kovasti,mut pääsääntösesti voin elellä ihan normi eloa:D Ja hurjasti onnea teille talokaupoista!!!Me itse ollaan vähän samaisessa tilanteessa,tosin hiemah pitää vielä myyjän kanssa hintaa fiksailla:whistle: Mut toivottavasti päästään yhteisymmärrykseen ja pikapuoliin omaan ( pankin ) kotiin:LOL:

Mä vainoharhasena muokkasin vähän profiilia,hih,tai tota nimeä:D Jätin sen "pörrön" sieltä perästä pois,kun BARBAPÖRRÖHÖN on miespuolinen,eikä miehet voi tulla raskaaksi:kieh: Joten jospa nyt tärppäis,sehän voi olla pienestä kiinni:LOL:
Tänään soitto polille ja aikataulut selviäääääääääää,menkat tosin alko jo eilen,mut toivottavasti mun laskelmat nyt ei mene yhden päivän heiton takia ihan mönkään:O

Mukavaa tiistaita kamut:wave:
 
Punktiosta kotiuduttu. Hyvin meni. Tähän astisista oli kivuttomin punktio, yleensä olen tarvinnut lisää kipulääkettä toimenpiteessä mut nyt ei tarvinnut. Perjantaina olisi siirto. 12 solua saatiin, toivottavasti olisi kypsiä ja saatais edes yksi siirrettävä alkio. Vähän jännittää kun ei ollut toista ultraa ollenkaan et ehtikö tarpeeksi kasvaan. 2 alkioo siirtävät jos saadaan.

Marlaa: Onnea ja tsemppiä siirtoon! Kiva saada piinailu seuraa.
Lili: Halaus ja kovasti jaksamista!
Evita: Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Tsemppiä suunnittelukäynnille.
Barba: Onnea ja tsemppiä tulevaan hoitoon, jokos sait aikataulun selville?

Mies soitti just apteekista ettei siellä ollut Progesterone kapseleita. Et silleen, voihan p. Rupeenkin tästä sit soitteleen.
 
Lilille vielä superhali ja ihan samaa mietin ku Barbakin, että älä häviä kovin kauas täältä.. ;) No ei vais, aika aikansa kutakin jokaisella ja pitää antaa kaikille lepotaukoa täältä palstaltakin.

..ja sitten taas pian piinailemaan Marlaan ja Wilman kanssa! Nyt alkais kyllä kieltämättä olla jo korkea aika saada uusia plussia. Polkasette nyt kahestaan oikein kunnolla käyntiin tän syksyn ja sit Iinis ja Lili ja Barba ja Evita (ja oliko vielä joku muu..?) perässä hyppäätte siihen samaan kuuluisaan plussajunaan :)

Evita, kyllä mäkin sut muistan :) että tervetuloa vaan takaisin ja tuu kertoo sit, miten suunnittelukäynti meni!

Eina, onnea uudesta kodista! ..ja toivotaan että oot sen parvorokon tosiaan sairastanu.

Barba, hienoa, että selkä on jo parempi! ja mäin täällä odottelen jo että millon sua pääsee piinailemaan! ..ja joo voin tuossa omanapaosuudessa sitten palata kysymykseen siirtymisestä taas jonon jatkoksi.. ;)

Sera, tutulta kuulostaa ajatukset ;) Mä olin siinä määrin turvoksissa ym. raihnanen loppuraskaudesta, että ootin synnytystä hyvillä mielin ja innokkaasti, mutta siinä lasketun ajan tiennoilla yks ilta, kun kuvittelin, että nyt saattais olla jotain enteitä synnytyksestä, iski paniikki, että ei ei ei vielä, en uskalla. Mut voin kertoa, että sitten kun olin sairaalassa ja oli käynnistelty, ni ihme kyllä en pelänny ollenkaan vaan odotin vaan, että käynnistyis jo.

Susu, toivottavasti pian pääset synnyttämään! Mulla tosiaan kans oli sitä turvotusta ja nivelet oli varsinkin aamuisin kipeinä sen takia.

..ja Iinis ja Despe sekä pikkuneitokainen ja pikkuherra, jee pian nähdään ;)

Ja sitten se omanapaosuus, jonka yli saa huoletta hypätä: Täällä elellään tosiaan keskellä vallatonta vauva-arkea. Kyselin tossa pari päivää sitten mun mieheltä, että puhunko mä mistään muusta ku tuosta meiän pikkulikasta.. No, ei keksiny, et mistä muusta puhun eli juu.. päivät (ja yöt) pyörii totaalisesti vauvamaailmassa. Meillä on viime aikoina taisteltu aika paljon yönukkumisten kanssa eli tää kuuluisa "äiti on vähän väsynyt"-ilmaus on ollut aika osuva. Nyt pari yötä taas menny paremmin ja oon toiveikas, että josko tämä tästä edes hetkeksi helpottais.. Ihmettelen, että mihin se meiän pikkumytty on menny, ja milloin on tilalle tullut tuollanen isolikka, jonka kanssa voi hassutella ja vaikka mitä.. Edelleen harva se päivä joko minä tai mies ollaan ihan tippa linssissä ja ihmetellään, että miten meillä voi olla näin ihana lapsi.. Ihmeeltä siis tuntuu edelleen ja saa nipistellä itteään.
Niin ja se kysymys jonon jatkoon asettumisesta.. Myönnettäköön, että on se jo kävässy mielessä aika monta kertaa, että jospa vielä saisin kokea toisenkin kerran.. Vähän sillai on mietitty, et jos mulla menkat on palannu (ei siis vielä oo, ku imetän), ni ehkä me jo vuoden alusta alettais sit taas ns. yrittää.. Kun ollaan selittämättömiä, niin saatiin ohjeeks eka yrittää luomusti puol vuotta ja sit hakea lähete lapsettomuuspolille, jos ei oo onnistunu. Mut joo katotaan.. Ensin kuitenkin pitäis teiän kaikkien muitten onnistua ja voidaan sit alotella sitä tokaa kierrosta pikku hiljaa!!
 
Terveppä taas:D

Wilma,onnittelut hyvästä solusaaliista!Kyllähän tosta nyt hyppien keikkuen siirtoon pääsee ja sisarukset sit viel pakkaseenkin:p Ja kiitos=)

Marlaa,mites siellä menee?Toivottavasti moni murunen oli hedelmöittynyt:O

Kielo,Iinis ja Despe,ihanaa tapaamista teille:heart: Vähä saatan jopa olla kade:headwall:

Ja yhdyn myös tohon Kielon viisaaseen kommenttiin Lilille ( miten sä Kielo aina osaatkin valita sanat niin fiksusti,ihana oot:heart:) Et kyllä tosiaan täältä on pidettävä taukoa just niin paljon ja niin kauan,kun oma pää vaatii.Ja kyl mä uskon et hengessä olet mukana,vaikket kirjottelisikaan/lukisikaan.Voimia:kiss:

Jeps,polille soitettu ja kaikki etenee niinkun mä laskeskelin ja saan pitää ultrapäivät ja punktioviikon sovitusti vapaana,ei tartte rueta pomolle keksimään syitä siirtämiselle:D Elikkäs seuraavat menkat ja siitä se lähtee.Viikolla 44 alkaa pistokset ja viikolla 46 pitäs olla punktio.Jänskättää: / Mut kiva on jo mennä vikaan hoitoon ja saada tämä jakso elämästä jonkunlaiseen päätökseen.Olipa tulos mikä hyvänsä,niin haluan jo et tähän tulee joku "lopetus".Toki toivon sormet ja varpaat ristissä,et tää hoito nyt olisi SE hoito,vaikka aika epätodellistahan se on:(
Mut näillä mennään,surraan sit myöhemmin,jos on tarvetta:heart:
 

Yhteistyössä