Kertooko miehenne teille kaiken?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Ei kai kukaan kerro toiselle ihan kaikkea?

Ehkä sellanen ihminen, jolla on tosi vähän ajatuksia?

Mulla on kyllä paljon ajatuksia, ja mä kerron ne myös ukolle. Tosin monesti alan vihjailla sille jotain "haluatko kuulla" ja se sanookin, että "sä haluat kuitenkin kertoa" :laugh: :laugh:

Ja ukosta, kyllä se tollasia tavanpäiväsiä höpöttelee ja kertoilee mulle. Eikä sillä mitään erityisen hurjan syvällisiä juttuja taida salaisuuksina ollakaan. Kuten, jos joku sen kaveri on vaikka ostanut asunnon.. ja se kertoo sen. Kysyn tietysti, että montako huonetta, neliötä jne. Niin usein vastaus on, että "en minä kysynyt" :D
joo just noin
:laugh: kun itse olis tietenkin kysynyt siitä asunnosta kaikkea miehelle ei tullut mieleenkään

No ei kerro... siis kertoo kaikki typerät omat juttusa, mut jos on vaikka kuullut jonkun hyvän juorun tai vaikka ihan faktankin niin ei varmasti kerro sitä mulle. Sitte aina joltain yhteiseltä tutulta kuulen ja kerron suu vaahdossa ukolle niin yleensä se vaan toteaa, et juu kyl mie ton jo tiesin.
:kieh: :kieh:

Ehdottomasti. Miehellä esim. kaupassa käydessä on gps-paikannuslaite ja nilkkarengas, joka ilmoittaa sen hemmetin miespuolisen menneen ihan liian kauas. Selvää on myös se, että puhelimitse pidetään yhteyttä ja mies selostaa kaiken mitä matkansa varrella näkee. Hienoa että kännykällä voi nykyään ottaa videokuvaa. Pysyy perillä siitä, mitä se oikein tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja katus:
kertoo jos muistaa

Meillä näin myös. Ilmeisesti mies ei jää jälkeenpäin miettimään asioita niin paljon kuin me naiset tuppaamme tehdä. Aika monesti kyllä huomaan ajattelevani et nytkö vasta tuonkin kerrot! Tänään esim. Mies kertoi kuinka naapurin mummo oli sanonut meidän pojasta joskus talvella että "se poika on niin vahdikas että se ehtii naida monta ennen kuin löytää sen oikean". Siis oikeesti , mä olisin kertonut tuon vähintään samana päivänä. Tällä mummolla on useinkin sanansa sanottavana meidän pojasta. Mut kaipa se on kun mulla on sellanen työ mistä ei voi kotona puhua, tulee sitten hölötettyä ihan turhanpäiväisistäkin asioista kun ei ole mitään erityistä kerrottavaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Ehdottomasti. Miehellä esim. kaupassa käydessä on gps-paikannuslaite ja nilkkarengas, joka ilmoittaa sen hemmetin miespuolisen menneen ihan liian kauas. Selvää on myös se, että puhelimitse pidetään yhteyttä ja mies selostaa kaiken mitä matkansa varrella näkee. Hienoa että kännykällä voi nykyään ottaa videokuvaa. Pysyy perillä siitä, mitä se oikein tekee.

Mulle kanssa. :laugh:

Olis kyl aika puuduttavaa kattoo, kun se miettii juustohyllyllä et ottaisko Oltermannii vai Oltermannii. :whistle: :laugh:

Yhteistyössä