M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
joo just noinAlkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Ei kai kukaan kerro toiselle ihan kaikkea?
Ehkä sellanen ihminen, jolla on tosi vähän ajatuksia?
Mulla on kyllä paljon ajatuksia, ja mä kerron ne myös ukolle. Tosin monesti alan vihjailla sille jotain "haluatko kuulla" ja se sanookin, että "sä haluat kuitenkin kertoa"![]()
![]()
Ja ukosta, kyllä se tollasia tavanpäiväsiä höpöttelee ja kertoilee mulle. Eikä sillä mitään erityisen hurjan syvällisiä juttuja taida salaisuuksina ollakaan. Kuten, jos joku sen kaveri on vaikka ostanut asunnon.. ja se kertoo sen. Kysyn tietysti, että montako huonetta, neliötä jne. Niin usein vastaus on, että "en minä kysynyt"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja katus:kertoo jos muistaa
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Ehdottomasti. Miehellä esim. kaupassa käydessä on gps-paikannuslaite ja nilkkarengas, joka ilmoittaa sen hemmetin miespuolisen menneen ihan liian kauas. Selvää on myös se, että puhelimitse pidetään yhteyttä ja mies selostaa kaiken mitä matkansa varrella näkee. Hienoa että kännykällä voi nykyään ottaa videokuvaa. Pysyy perillä siitä, mitä se oikein tekee.