Heh, meidänpä piti viikon iässä jo kiikuttaa vauvaa neuvolaan. Neuvolaan piti kulkea tk:n ensiavun läpi...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle ovat neuvolassa sanoneet ettei alle 2 kk ikäisellä vauvalla ole mitään asiaa kauppoihin tai muihin julkisiin paikkoihin, tarttuu kuulemma kaikki taudit.
uuden hyttysverkon?Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle ovat neuvolassa sanoneet ettei alle 2 kk ikäisellä vauvalla ole mitään asiaa kauppoihin tai muihin julkisiin paikkoihin, tarttuu kuulemma kaikki taudit.
Missäs neuvolassa näin viisaita puhutaan?
No just. Ei ole meillä tarttunut, vaikka on n. viikon-kahden iästä liikuttu ihan normaalisti. Ei sitä kahta kuukautta jaksa kotona kökkiä, varsinkin jos vauva ei ole esikoinen... Onhan sitä sen vanhemmankin lapsen johkiin päästävä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle ovat neuvolassa sanoneet ettei alle 2 kk ikäisellä vauvalla ole mitään asiaa kauppoihin tai muihin julkisiin paikkoihin, tarttuu kuulemma kaikki taudit.
En. Kun mä uusavuton pissis vaihdoin sen kuminauhan, mut en kyllä tosiaankaan osta enää sen ko. merkin tuotteita.Alkuperäinen kirjoittaja ???:uuden hyttysverkon?Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulle ovat neuvolassa sanoneet ettei alle 2 kk ikäisellä vauvalla ole mitään asiaa kauppoihin tai muihin julkisiin paikkoihin, tarttuu kuulemma kaikki taudit.
Missäs neuvolassa näin viisaita puhutaan?