kertokaas tyhmälle: milloin vauvan kanssa ihmisten ilmoille?

• Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti
asdasd
Talvivauvan kanssa käytiin lähikaupassa heti seuraavana päivänä, viikon ikäisenä sitten ostoskeskuksessa ruokakaupassa. Autottomia oltiin vielä tuolloin, eli kävellen liikuttiin. Elossahan tuo lapsi on, vaikka näin suuren "rikoksen" teimme!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulle ovat neuvolassa sanoneet ettei alle 2 kk ikäisellä vauvalla ole mitään asiaa kauppoihin tai muihin julkisiin paikkoihin, tarttuu kuulemma kaikki taudit.
Heh, meidänpä piti viikon iässä jo kiikuttaa vauvaa neuvolaan. Neuvolaan piti kulkea tk:n ensiavun läpi...
Että sellasta taudeilta suojelua.

Oltiin molemmilla kertaa ekoja kertoja kaupoissa, yms kun olivat n. viikon ikäisiä.

Meidän vauva on 6vk ja reissannut enemmän kuin ollut kotona. Itse olen sitä mieltä, että pysyvät ihmissuhteet ovat kotia tärkeämpiä pikkuiselle. Tauteja en osaa varoa, koska uskon vastasyntyneellä olevan vielä äidin vasta-aineet. huonolla tuurilla toki voi sairastua, mutta voisi hän sen taudin saada meiltä muiltakin, jotka kuljemme.

j
mulle ovat neuvolassa sanoneet ettei alle 2 kk ikäisellä vauvalla ole mitään asiaa kauppoihin tai muihin julkisiin paikkoihin, tarttuu kuulemma kaikki taudit.
No just. Ei ole meillä tarttunut, vaikka on n. viikon-kahden iästä liikuttu ihan normaalisti. Ei sitä kahta kuukautta jaksa kotona kökkiä, varsinkin jos vauva ei ole esikoinen... Onhan sitä sen vanhemmankin lapsen johkiin päästävä.

Finttu
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
:LOL:
Missäs neuvolassa näin viisaita puhutaan?
uuden hyttysverkon?
En. Kun mä uusavuton pissis vaihdoin sen kuminauhan, mut en kyllä tosiaankaan osta enää sen ko. merkin tuotteita.

Yhteistyössä