Kertokaas tähän asiakkaiden 'möläytyksiä' :D

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä olen töissä Ärrällä ja lähes joka päivä joku kysyy voiko täällä maksaa pankkikortilla... Joo-o, eiks melkein joka paikasa voi tänä päivänä :O

Toinen juttu on semmonen, kun ihmiset tulee uusimaan lottojaan ja ne on pelattu veikkaus-kortilla. Kysyn aina, että laitetaanko tänne samalle tilille. Vastaus on usein: no juu, kunnet nyt omallesi laita...

 
autokorjaamon ajanvaraus
Yhtään vitsiä en enää jaksa kuunnella että "äh, mikähän se mun numero on, eihän sitä koskaan itselleen soita!"

Enkä myöskään voi lakata ihmettelemästä miten ihmiset eivät muista autonsa rekkaria. "Hei vaimo! Muistatko sinä Volvon rekkaria?"
 
hoitaja
Se, että monet potilaat pitää etuoikeutenaan kysyä hoitsuilta tämmöisiä: Oletko naimisissa? Onko hellua? Onko lapsia, monta? Ja sitten, jos ei halua kertoilla, niin katotaan pitkään. Sitten vielä käytävillä huudellaan toisille potilaille, että tuokaan ei ole naimisissa ja kuitenkin sillä on lapsi, jos on erehtynyt jollekkin kertomaan edes vähän.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Kun lukija ei heti huoli enaria, "se on varmaan ilmainen".
Heh heh, joo niinpäs onkin. Naurattaa pirusti kun kuulee sadannen kerran.
Joo, nää on näitä ärsyttäviä ja asiakkaat kuvittelevat olevansa siinä kohtaa niin fiksuja :D
 
vieras
Olen töissä puhelinvaihteessa ja kun tavoiteltu henkilö ei vastaa niin ilmoitan ettei vastaa eikä ole ilmoittanut paluuaikaa. Sen jälkeen moni asiakas kysyy että milloin henkilö on paikalla.
 
manna
Alkuperäinen kirjoittaja autokorjaamon ajanvaraus:
Yhtään vitsiä en enää jaksa kuunnella että "äh, mikähän se mun numero on, eihän sitä koskaan itselleen soita!"

Enkä myöskään voi lakata ihmettelemästä miten ihmiset eivät muista autonsa rekkaria. "Hei vaimo! Muistatko sinä Volvon rekkaria?"
Mä en kyllä muista auton rekkaria, mutta huolellisesti sen kirjaan ylös ENNEN kuin soitan korjaamoon. :)

mä olin nuorena grillillä töissä: mitä mausteita laitetaan? Laita kaikki -mut jätä vähän muillekin. ehhehhe.
 
Ärrä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen töissä Ärrällä ja lähes joka päivä joku kysyy voiko täällä maksaa pankkikortilla... Joo-o, eiks melkein joka paikasa voi tänä päivänä :O

Toinen juttu on semmonen, kun ihmiset tulee uusimaan lottojaan ja ne on pelattu veikkaus-kortilla. Kysyn aina, että laitetaanko tänne samalle tilille. Vastaus on usein: no juu, kunnet nyt omallesi laita...
Oletko kauan ollut ärrällä? Tykkäätkö hommasta?

Nim. entinen kauppias
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen töissä Ärrällä ja lähes joka päivä joku kysyy voiko täällä maksaa pankkikortilla... Joo-o, eiks melkein joka paikasa voi tänä päivänä :O

Toinen juttu on semmonen, kun ihmiset tulee uusimaan lottojaan ja ne on pelattu veikkaus-kortilla. Kysyn aina, että laitetaanko tänne samalle tilille. Vastaus on usein: no juu, kunnet nyt omallesi laita...
Oletko kauan ollut ärrällä? Tykkäätkö hommasta?

Nim. entinen kauppias
Pari vuotta olen ollut ja kolmessa eri kioskissa. Tää missä nyt oon on ihan tylsin, kun siellä on vaan perus-myymistä. Jotain muutakin sais olla toto, vuokraus, posti, ärräexpress, tois vähän mielenkiintoo työhön... :/
 
Yks
Grillissä aina vakio "otetaan hampurilainen munalla" eli maksetaan munalla...

Ja sit noi ainaiset sentit...et paljonko on 20 senttiä siis kuinka pitkä pätkä tai sitten niin et mies asiakas sanoo et hei "niin minullakin"...ehehehe

Aina samat kuluneet jutut :)
 
miltsu
Joo, toi tulee ihan jatkuvasti vastaan et "no se on sitten varmaan ilmanen" juu on hei tosi hauska juttu. Tai jos tuotteesta puuttuu koodi niin sanotaan et no sen hinta oli joku 5euroo.. Juu hei auttaa ihan hirveesti...

Sit näitä tulee aina sillon tällön sulkemisaikaan:
-Koskas teillä on aukioloajat muuttunu kun ennen olitte klo19 asti auki ja nyt vaan kuuteen.
-Kyllä me ollaan ihan aina ollu kuuteen asti auki, ei koskaan seitsemään.
-Ei kyllä minä olen ennen täällä käynyt kuuden jälkeenkin, ihan varmasti.
(-Aha, no selvä juttu sittenhän me varmaan ollaan oltu.. )
 
Ärrä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen töissä Ärrällä ja lähes joka päivä joku kysyy voiko täällä maksaa pankkikortilla... Joo-o, eiks melkein joka paikasa voi tänä päivänä :O

Toinen juttu on semmonen, kun ihmiset tulee uusimaan lottojaan ja ne on pelattu veikkaus-kortilla. Kysyn aina, että laitetaanko tänne samalle tilille. Vastaus on usein: no juu, kunnet nyt omallesi laita...
Oletko kauan ollut ärrällä? Tykkäätkö hommasta?

Nim. entinen kauppias
Pari vuotta olen ollut ja kolmessa eri kioskissa. Tää missä nyt oon on ihan tylsin, kun siellä on vaan perus-myymistä. Jotain muutakin sais olla toto, vuokraus, posti, ärräexpress, tois vähän mielenkiintoo työhön... :/
Onko teidän kioskia ryöstetty koskaan tai oletko joutunut uhkaaviin tilanteisiin?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Ärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Ärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen töissä Ärrällä ja lähes joka päivä joku kysyy voiko täällä maksaa pankkikortilla... Joo-o, eiks melkein joka paikasa voi tänä päivänä :O

Toinen juttu on semmonen, kun ihmiset tulee uusimaan lottojaan ja ne on pelattu veikkaus-kortilla. Kysyn aina, että laitetaanko tänne samalle tilille. Vastaus on usein: no juu, kunnet nyt omallesi laita...
Oletko kauan ollut ärrällä? Tykkäätkö hommasta?

Nim. entinen kauppias
Pari vuotta olen ollut ja kolmessa eri kioskissa. Tää missä nyt oon on ihan tylsin, kun siellä on vaan perus-myymistä. Jotain muutakin sais olla toto, vuokraus, posti, ärräexpress, tois vähän mielenkiintoo työhön... :/
Onko teidän kioskia ryöstetty koskaan tai oletko joutunut uhkaaviin tilanteisiin?
Ei ole ryöstetty eikä mitään kovin uhkaavaa ole koskaan ollut... Ehkä kaikkein 'pahin' tähän astisista oli känninen äijä, jolle en suostunut myymään kaljaa. Rupes uhoomaan: anna v**u olla ämmä v**u viiminen kerta v***u kunnet mulle myy, jne... se sitten otti ja lähti kuitenkin.

Noi juopot ja narkkarit on kaikkein inhottavampia asiakkaita :(
 
pitääkin kertoa tästä aamusta, meinasin vetää herneet nenään :snotty:

työaika alkaa 5:00 mut olin töissä jo 4:15 ku maanantaisin on niin paljon hommia ja tykkään kun ei oo ihan niin kiire..

keitin itselleni kahvia, pistin kananmunat kiehumaan, kiisseliä varten mehun kiehumaan, pesin 10 ruukkusalaattia, pilkoin tomaatit ja kurkut, otin munat kiehumasta, suurstin kiisselin, lisäsin marjat sinne, pistin nuudeleita kiehumaan, otin herne-maissi-paprikaa sulamaan salaattin, purin leipomon kuorman (15 laatikkoa ) ja laitoin vitriinit kuntoon, avasin ovet, aloin tekemään sämpylöitä, 5 eri täytteellä yhteensä 30kpl, palvelin asiakkaita, keitin lisää kahvia, pistin nuudelit valumaan, laitoin parsakaalia kiehumaan, kuorin munat, täytin 5 ruisleipää, 5 croisanttia, 10 karjalanpiirakkaa, tarkistin tilatut sämpylät, oli 70kpl niinkuin pitikin..

kello oli siinä vaiheessa 4 min yli 6 ja taas yksi asiakas tuli ja katseli vitriiniin ja kysyi, eikö kanapatonkeja oo yhtään vielä valmiina |O

laskin mielessäni pikaisesti sataan, hymyilin asiakkalle ja sanoin et jos ootat 5 minuuttia ni saat kanapatonkia..

:D
 
ranskis
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
[quote="
mä olin nuorena grillillä töissä: mitä mausteita laitetaan? Laita kaikki -mut jätä vähän muillekin. ehhehhe.
mä kans ja tuo oli tosi yleistä!! tai sitten kun kysyi mausteita niin vastaus oli " ei sipulia, mutta puhelinnumero" tökeröä!
 

Yhteistyössä