Kertokaas rehellisiä mielipiteitä tilaamistani mekoista. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26617620]En halua olla ilkeä, mutta minusta tuontyyliset mekot ei välttämättä pue kuin ihan hoikkia naisia, helposti tulee tuksumainen vaikutelma jos on enemmän pehmeyttä, ja pitkä vaalea tukka varsinkin.[/QUOTE]

Mä oon taas eri mieltä. Musta monet tommoset on aika hoikistavia. Enkä mä nyt enää niin pyöreä ole, lähestyn kuuttakymmentä kiloa. =) Laihdutus on yhä käynnissä.

[QUOTE="vieras";26617640]mun mielestä nimenomaan pin-up tyyli ja fiftari sopii hyvin muodokkaille naisille, ei todellakaan anorektisille, kovin lihaksikkaille tai muodottomille naisille...[/QUOTE]

ja lisäksi tytsille, kannattaa koikeilla myös sinistä ruutua! sulle sopisi varmasti hyvin semmonen maitotyttö look :)

[QUOTE="vieras";26617648]Ok, minulla oli siis vanhaa tietoa, viimeisimmissä näkemissäni kuvissa olet vielä huomattavsti pyöreämpi. :-) Onnea onnistuneesta laihdutuksesta, paljonko vielä ajattelit pudottaa?[/QUOTE]

Tavoitteena olisi painaa alle 60 kiloa. Esim. 58 kg olis ihan hyvä.

[QUOTE="vieras";26617642]ja lisäksi tytsille, kannattaa koikeilla myös sinistä ruutua! sulle sopisi varmasti hyvin semmonen maitotyttö look :)[/QUOTE]

Voi ei, älä houkuttele mua tuhlaamaan enää yhtään enempää noihin mekkoihin. :laugh: :D

Kauniita mekkoja, mulla vaan henk. koht. noiden kanssa höpsö ongelma, eli mielestäni noi fiftarimekot ja "tyyli" ovat jo ärsyttävän mainstreamia, tämä siis lähinnä itseä ärsyttää, kun ite olen harrastanut fiftari meininkiä musiikin,autojen,sisustuksen ja pukeutumisen kautta vuosia, niin nyt se on jotenkin muotia..mutta tämä siis henk. koht.mielipide ja ongelma, tähän asiaan vastaisin, että mekot ovat kauniita, toivottavasti myös laadukkaita, koska hinnat näyttäisivät aika halvoilta noihin varsinaisten alan kauppojen hintoihin verrattuna. Ja tytysin näköiselle tytölle sopivat siis näkönsä puolesta vallan mainiosti.

Ykkösessä tökkii joku, ehkä malli ei kanna sitä parhaalla tavalla tai jotain. Ja nelonen on taas "liian hieno", en keksisi mitään käyttöä sille, ellei olisi jonkun läheisen häät tms :D

kakkonen on paras, ja kolmonenkin on ihan kiva :)

Tuo kolmas on ihan nätti. Mulla ei nappaa noittentyyliset mekot juuri ollenkaan, mutta voin kuvitella niitten sopivan joillekin.. Lukuunottamatta tuota Cyberin mekkoa, joka on aika kauhea. Juuri tuollanen rehellinen punanen on mun mielestä ruma väri.

Tuo kolmonen on aivan ihana O_O Voi taivas varjele että minua harmittaa, näyttäisin tuollaisessa mekossa yhtä luonnolliselta kuin kultakala pyöräilyshortseissa :( Juuri tommoisen tahtoisin.

Viimesestä tykkäsin eniten, muutkin mielestäni ok jos kuka tykkää tyylistä. Meinasin kysyä ootko katellu mekkoja cybershopista (kunnes huomasin et tuo eka onkin sieltä, eli oot varmaan) tai EMP:stä?

[QUOTE="Mira";26621220]Hirveitä eikä sovi sun kropalle yhtään. Sulla on liian paksut jalat ja olet ihan liian tasapaksu muutenkin.[/QUOTE]

Mulla on kyllä hoikat jalat, sori vaan. =) On ollu suht hoikat jo silloinkin, kun olin muuten aika ylipainoinen.

Yhteistyössä