Kertokaas raskautuneet ovistestistä...

  • Viestiketjun aloittaja Khimaira
  • Ensimmäinen viesti
Khimaira
Oletteko saaneet ovistestiin plussan ennen r-testiin plussan saamista?
Mulla on nyt ollut kolme päivää ovistesti vahvalla plussalla, kp 38/32-35, mutta r-testi hailakkaa suttuhaamuplussaa |O
Muu oireisto viittaa vahvasti raskauteen- lämmöt koholla, kn kova, paha olo, nenä tukossa,mahan kihelmöinti,ym...
Josko te tietäisitte, kun olette niitä plussia saaneet :saint: =)
 
Mä testasin ylimääräisellä ovistestillä mikä oli jäänyt että näyttääkö raskauden ja näytti selkeää plussaa silloin kun olin raskaana. Mä taisin kyllä tehdä raskaustestillä haamun ensin kun tota ovistestiä kokeilin. Eli en nyt tainut oikeen vastata kysymykseesi. Mutta jos olet saanut raskaustestillä haamun ja ovistestillä plussan niin eiköhän se plussaa tarkota. Mulla varmin raskaustesti oli apteekin raskaustesti ja aconin kasettitesti näytti tosi varhain haamua eli kokeile vaikka testata toisella raskaustestillä. Pidetään peukkuja, varovasti täältä onnittelen =)
 
Juu, aconia tai clearblueta suosittelisin, ku menkatki kerta on jo myöhässä. Älä turhaa niillä ovistesteillä, ne ei mittaa samaa hormonia (vaik "samansukusta"). Kai oot aamusta testannu? Jos tulee vaa haamua, koita niin, et jo illalla rajotat juomista, et jo yöllä ja pidätät niin pitkälle aamupaivälle ku pystyt, ni pissasta tulee "tujumpaa". ;) b :) d
 
Kyllä näytti ovistesti plussaa..aluksi haamua ja lopulta monsteriviivaa... raskaustesti näytti haamun haamua jo kp 24, 9 pv ovulaation jälkeen.. aconin kasetilla en tosin saanu ikinä yhtä vahvaa viivaa ku kontrolliviiva.. vaikkakin cleablue näytti vahvaa plussaa.. yhteensä tuli tehtyä kai 7 ovistestiä ja 11 raskaustestiä... testausfriikkikö :LOL:
 

Yhteistyössä