Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
No nyt olen tuon viimeisimmän kuvan jälkeen sitä mieltä että EHDOTTOMASTI maalaat kaikki seinät samalla tavalla. Ensinnäkin: tummat värit ei automaattisesti pienennä, voi olla jopa päinvastoin. Riippuu paljon mm. täällä jo mainitusta valaistuksesta ja muista väreistä (matto, listat, ovet, kalusteet yms.). Toisekseen ainakin mä itse olen kovasti mieltynyt tumman värin ja valkoisen yhdistelmään. Valkoinen raikastaa tuota todella. Kolmannekseen: mun mielestä tuosta eteisestä tulee liian levoton jos on eri väriset seinät. Laita samalla värillä vaan ja saat näyttävän kokonaisuuden.
By the way, millainen tela sulla on? Näyttää niin hyvältä tuo kuvio...
kiitos,kiva saada vähän toisilta mielipiteitä ja mä nyt sun kommentin jälkeen katoin vähän eri silmällä ni tosiaan kivasti toi valkonen ovi tulee esille ku toi tumma maali on...ja tela on sellanen k-raudasta ostettu säämiskätela,sellanen koriste tela..se on sellanen tavallinen tela missä on säämiskäriekaleita tuppona..ja mä olin yllättyny miten kiva toi kuvio on ku märkänä sitä ei oikeen nähny vielä...mä alan kallistua kanssa siihen että vaaleempi matto ja jotain kivaa ku keksin ni siitä voikin tulla aikas hieno =) hei ja kiitti nyt mua ei harmita enää niin paljoa
Jenkkiohjelmissa näkee tuota paljon. Siis että seinät on tummat ja ovet+muut valkoiset. Toivottavasti vaan en innostanut sua liikaa ja sitten olet katkera mulle

. Mutta mä näin oikeesti tuon "sieluni silmin" valmiina ja ainakin mun visio oli hieno

. Ja aina noita seiniä voi maalata uudelleen...nimim. ikuinen remppaaja

.
Pitääkin tuollaista telaa käydä katsomassa kun alan maalaamaan seuraavan kerran seiniä

.