kertokaas nyt että onko normaalia...

• Viestiketjun aloittaja ressi
  • Ensimmäinen viesti
ressi
siis mulla ois työpaikan kanssa 23h.risteily huomenna.lapset 7,4,2 vuotiaat jäisivät miehen kanssa kotiin.mutta jotenki mulla on sellanen epäileväinen olo että miten se sitten menee.vaikka s eon ilta kun lähen ja kun ne on heittäny mut satamaan niin lapset pääsee melkee suoraa nukkuu kun tuleevat kotiin.ja aamulla meneevät tarhaan kun miehellä töitä.sitten illalla tuleevat hakee mut satamasta.ja tiiän että tuo kyllä pärjää sen aikaa niitten kanssa ,mutta silti mulla sellanen ihme stressi koko matkasta.haluisin kyllä lähtee en oo kertaakaan käyny ilman lapsia risteilyllä.ja muutenki oon harvoin erossa noista ku äiti asuu suomen puolella.mut siis en tiä.toivottavasti saitte selvää jotain tosta sepustuksesta.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja milli menninkäinen:
no ihan normaaliltahan tuo kuulostaa... eihän nuo enää ihan vauvoja ole, ja isänsä (?) kanssa ovat...harvoin jos missään käyt, on normaalia ressata vähän.
juu isänsä kanssa ovat ei siinä mitään pitäis olla,mutta ihme on tämä äidin pää.mutta kyllä kait se siitä jospa se stressi katoaa parin rentouttavan jälkee..

Kyllä niillä varmasti hyvin menee, nyt nautit siitä risteilystä etkä ajattele koko aika miestäsi miten pärjää lasten kanssa koska muuten sun reissu menee varmasti pieleen.
Kokemusta on siitä että mies oli pojan (3v) kanssa kun lähin ystävän kanssa ruotsin risteilylle ja hyvin niillä oli mennyt vaikka stressasin sitä koko aika ennen lähtöä.
Pari alkoholi paukkua ja relax niin kaikki menee hyvin :hug:

Yhteistyössä