\
Itse olen todella ylpeä siitä että sain synnyttää sektiolla kuten halusin, enkä itsekkäästi lähtenyt hakemaan jotain extream-kokemusta lapsen hengellä leikkien. Paljon mieluummin otin viillon itseeni ja riskit siitä itselleni, kuin uhrasin sekä vauvan että itseni. Ja ihan täysin terve 10kk tyttö on, ilman bakteeriflooriakin
Jos lapsi kuolee tai vammautuu alatiesynnytyksessä (mitä suunnitellussa sektiossa tuskin tapahtuu ainakaan itse sektiosta johtuen), niin eipä siinä paljon lohduta/auta se, että onpa lapsi ainakin emättimestä mömmöjä saanutAlkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 19:50 äiti 40plusplus kirjoitti:mitä siitä muuten joskus jossakin oli juttua siitä äidin emättimen bakteeriflooran merkityksestä syntyvälle vauvalle?? Se jotenkin valmistaa lasta maailmaan eikä suoraan temmata kohdun ympäristöstä täysin erilaiseen ympäristöön.
Muistaako kukaan?
Itse olen todella ylpeä siitä että sain synnyttää sektiolla kuten halusin, enkä itsekkäästi lähtenyt hakemaan jotain extream-kokemusta lapsen hengellä leikkien. Paljon mieluummin otin viillon itseeni ja riskit siitä itselleni, kuin uhrasin sekä vauvan että itseni. Ja ihan täysin terve 10kk tyttö on, ilman bakteeriflooriakin