kertokaas niitä nollapisteen hedelmiä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ISADORA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Appelsiini 1kpl.
Puoliska greippi.
Limetti 1kpl.
1 lohko vesimeloonia.
Sitruuna 1kpl.
2 vartta raparperia.
Marjat 2dl, esim. joulukka, karhunvatukka, karpalo, karviainen, mansikka, lakka, mesimarja, mustikka, pihlajanmarja, puolukka, tyrni, vadelma, viinimarja
Kurkku, kurpitsa, kaalit, herne, endiivi, fenkoli, hapankaali, idut, jalopeno, lanttu, latvaartisokka, mangoldi, munakoiso, nauris, nokkonen, okra, pasternakka, paprika, parsa, pinaatti, porkkana, punajuuri, purjo, retiisi, retikka, salaatit, sienet, sipuli, tomaatti,

Kohtuullisesti käytettyinä ilmaisia ovat:
fondi, kahvi, kevytvirvoitusjuomat, kievnnäisvedet, ksylitolipurukumi, lightmehutiivisteet, liha ja kasvisliemikuutiot, liivate, makeutusaineet, mausteet aromit, esanssit, merilevävalmiste, tulivet maustekastikkeet(esim.tabasco, hp), - ja tahnat)esim.chili ja cutty), ruislese, soijakastike, tee, tomaattipyree, vehnälese, viinietikka.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2006 klo 21:25 ISADORA kirjoitti:
siis painon vartijoiden ja samoin muita nollapisteen tuotteita.

-kiitos- =)

Mä en koskaan laske mistään hedelmistä yhtään mitään =)
Sitten varmaan, kun alkaa loppumetrit häämöttää, niin sitten alan laskea niitäkin. Mutta niin kauan kun paino putoaa muutenkin, niin hedelmät on nolla mulle :wave:

kiitos.appelsiineja menee noin 3kpl.päivässä.
aloitin atkinsin dieetillä mutta kun mun painoindeksi on normaali rajoissa niin sillä keinoin en saa painoa pudotettua.
nyt on vaan laskettava kaloreita,ja heti alkoi tuloksia tulemaan =)

Siis sen verran vaan, että esim. appelsiinissä (joka on ns. nollan pisteen hedelmä) on hieman enemmän kaloreita kuin omenassa, josta menee yksi piste. Appelsiini on vain työläämpi kuoria ja niitä ei voi syödä niin paljon. Siis että vaikka marjat ja osa hedelmistä on "nolla pistettä", ei ne ole kalorittomia.

Tämä vain tiedoksi, jos jollekin olisi epäselvää. ;) Tsemppiä laihdutukseen!

Yhteistyössä