Jumalaare, mutta tulipas sitten katseltua eilen maailman surkein elokuva!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Braindead on niin huono elokuva, että se oli jo hyväkin. :D :laugh:

Bad Taste on samaa sarjaa :D

Joo, mutta näitä kahta "klassikkoo" ei oo tarkotettukaan mikskään muuks kun BAD TASTiksi ;) Ne siis saavuttavat halutun yleisön. Mutta tää In a Dark Place..luokiteltu kauhuksi..Ei hyväisä. Oikeesti. Kattokaa joskus ihan sen takia, jos haluatte kokea maailmankaikkeuden surkeimman rainan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja näyttelijä on mm. Joan of Arc-leffassa, ei ihan surkeimmasta päästä mielestäni.

No tässä leffassa näyttää ihan siltä kuin ois jostain kadulta repästy tohon kameroitten eteen. Kyllä mä olen tuon Sobieskin muitakin leffoja nähnyt, ja ihan katsottaviakin ollut. Mutta mikä ihme heinäseiväs sille on tässä pätkässä persiisseen tökkästy!?

Me joskus kaverin kanssa kattottiin joko Braindeadia tai Bad Tastea, en muista kumpaa. No me syötiin siinä samalla spagettia ja kalapuikkoja. Sitten tuli kohta jossa näkyy aivot oikeen kunnolla. Jäi spagetit siihen. :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja näyttelijä on mm. Joan of Arc-leffassa, ei ihan surkeimmasta päästä mielestäni.

No tässä leffassa näyttää ihan siltä kuin ois jostain kadulta repästy tohon kameroitten eteen. Kyllä mä olen tuon Sobieskin muitakin leffoja nähnyt, ja ihan katsottaviakin ollut. Mutta mikä ihme heinäseiväs sille on tässä pätkässä persiisseen tökkästy!?

Ei varmaan vaan oo sentyylinen leffa.. Ja jossain tuota mainostettiin psykologiseksi trilleriksi. En tiedä, en katso moisia. Mieluummin joku takuulla hyvä vanhempi leffa :)

Me joskus kaverin kanssa kattottiin joko Braindeadia tai Bad Tastea, en muista kumpaa. No me syötiin siinä samalla spagettia ja kalapuikkoja. Sitten tuli kohta jossa näkyy aivot oikeen kunnolla. Jäi spagetit siihen. :laugh: :laugh:

Me kanssa kersana lainailtiin Bad tastea R-kiskalta joka helvetin viikonloppu ja katseltiin putkeen ties kuin monta kertaa, miehen kanssa katsottiiin se meidän yhdessäoloaikana, ja muistin edelleen ulkoa sen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja rew:
Ei tuo voi mitenkään vetää vertoja huonoudessa Fargolle!

Hei sehän on universumin seitsemänneksi paras leffa!

Hmmm..No oikisatihan makuasioista ei voi kiistellä, Mutta jokatapauksessa jos verrataan tota em. leffaa ja Fargoa, niin fargo vetää pojot himaan ihan kympillä!
Voi olla, kun en tosiaan tunne tuota leffaa. Fargo on vaan minulle niin tärkeä leffa, en osaa edes sanoa miksi :) Kamalan hyvä ja hyvän kamala.

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:
Katoin tuossa jokin aika elokuvan, jossa pääosassa oleva nainen ei sanonut sanaakaan.

Piano? Vai alkoikohan se eukko puhua jossain vaiheessa?
Pianon olen katsonut, mutta tää oli joku kiinalainen juttu, missä ihmiset asuivat järvellä uivissa taloissa.

Se nainen oli kuuro, vai oliko se mykkä. Muistaakseni kuuro. Oli ihan katsottava elokuva.

Ja se Piano oli kyllä mahtava elokuva. Joskus kyllä tulee katsottua aivan törkeän huonoja leffoja. Sitten harmittaa, varsinkin jos sen on vuokrannut ja odotukset liian korkealla.

Ei varmaan vaan oo sentyylinen leffa.. Ja jossain tuota mainostettiin psykologiseksi trilleriksi. En tiedä, en katso moisia. Mieluummin joku takuulla hyvä vanhempi leffa :)

Hehee..noh, psykologiaa sinänsä, että koko ajan funtsi että MIKSI tämä pätkä on tehty näin hepposesti?!?! Ja trilleri ehkä siksi, että odotti kuumeiseti että KOSKA tää LOPPUU!?

Leelee on mun mielestä kaunis.
http://redriverautographs.files.wordpress.com/2009/03/leelee-leelee-sobieski-3602934-1554-1710.jpg

Joo en mä hänen kauneuttaan ole kyseenalaistanutkaan. On vaan tuos leffas niinku puupökkelö. Yks ilme koko ajan ja puhuu monotonisesti. Kävelee tönkösti ja muutenki, onku heinäseiväs persiissä.

http://redriverautographs.files.wordpress.com/2009/03/leelee-leelee-sobieski-3602934-1554-1710.jpg

Joo en mä hänen kauneuttaan ole kyseenalaistanutkaan. On vaan tuos leffas niinku puupökkelö. Yks ilme koko ajan ja puhuu monotonisesti. Kävelee tönkösti ja muutenki, onku heinäseiväs persiissä.

Nyt on kyllä melkeen sitten pakko kattoa se elokuva aivan sen takia, että näen miltä hän näyttää. :D

Ja se Piano oli kyllä mahtava elokuva.

Piano :heart: :heart: :heart:

Pianossa muuten näyttelee Anna Paquin joka näyttelee yleltä tulevassa True Blood-sarjassa. Anna voitti sivuosa Oscarin tuosta roolistaan ja on toiseksi nuorin henkilö joka on Oscarin voittanut.

Nyt on kyllä melkeen sitten pakko kattoa se elokuva aivan sen takia, että näen miltä hän näyttää. :D

Jos omaat hiukan masokistisiä piirteitä, ni sitten! Ja huomaat miten "taidokkaasti" yhtä pääosaa näyttelee myös Leeleen aamutakki joka on malliltaan "napaan asti auki" ;) Ja kuinka ollakaan, neidon lempipuuhaa leffassa on kylpeminen!

Katoin tuossa jokin aika elokuvan, jossa pääosassa oleva nainen ei sanonut sanaakaan.

Pianon olen katsonut, mutta tää oli joku kiinalainen juttu, missä ihmiset asuivat järvellä uivissa taloissa.

Se nainen oli kuuro, vai oliko se mykkä. Muistaakseni kuuro. Oli ihan katsottava elokuva.
Niin taisi olla. Oliko sama leffa, missä sen onki sen miehen pienestä luukusta huoneen pohjassa?

Jos omaat hiukan masokistisiä piirteitä, ni sitten! Ja huomaat miten "taidokkaasti" yhtä pääosaa näyttelee myös Leeleen aamutakki joka on malliltaan "napaan asti auki" ;) Ja kuinka ollakaan, neidon lempipuuhaa leffassa on kylpeminen!

:laugh: :laugh:

Ja se Piano oli kyllä mahtava elokuva.

Piano :heart: :heart: :heart:

Pianossa muuten näyttelee Anna Paquin joka näyttelee yleltä tulevassa True Blood-sarjassa. Anna voitti sivuosa Oscarin tuosta roolistaan ja on toiseksi nuorin henkilö joka on Oscarin voittanut.
Juurikin näin.

nainen tuoksuvien sielujen järveltä?

Mun mielestä manaajat on surkeimpia leffoja.
Oon vissii kipee, mut mua alkaa naurattaa se kun se tyttö alkaa räkimään ja örisemään papin karkottaessa pirua siitä, jotenkin niin yliampuvasti tehty :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Oon vissii kipee, mut mua alkaa naurattaa se kun se tyttö alkaa räkimään ja örisemään papin karkottaessa pirua siitä, jotenkin niin yliampuvasti tehty :ashamed:
Se oli kova juttu silloin aikoinaan. Mutta minua itkettää tää: ET want go home. :'(

Se oli kova juttu silloin aikoinaan. Mutta minua itkettää tää: ET want go home. :'(

:D

:D
Jos sua naurattaa tuo ässän pois jättäminen niin minäkin ihmettelen sitä.

Yhteistyössä