[QUOTE="vieras";24210780]Minkä ikäisinä aloititte seurustelun?
Kuinka kauan seurustelitte?
Asuitteko yhdesssä?
Miten toivuitte mahdollisesta erosta juuri tästä ensirakkaudesta?
Kuinka pian eron jälkeen löysitte uuden kumppanin, ja kestikö se suhde?[/QUOTE]
Itse olin juuri täyttämässä 15v, mies oli 18v.
Seurustelimme muistaakseni 2v2kk emmekä asuneet yhdessä.
Olin jo kerran lopettanut suhteen muutamaa kuukautta aiemmin, mutta palasimme sen jälkeen vielä yhteen. Olin jo henkisesti irtautunut ensirakkaudesta, joten sitten viihteellä ollessa tapaisin uuden miehen, johon ihastuin. Lopetin suhteen lopullisesesti ensirakkaudesta ja sen jälkeen heti aloitin seurustelun tämän uuden miehen kanssa. Se ei kuitenkaan kestänyt montaa kuukautta enempää eikä se mikään ihme ollutkaan. Mähän vaan siirryin suhteesta toiseen enkä selvittänyt päätä välissä ollenkaan.
Tästä kaikesta on aikaa n. 20 vuotta ja tapaisin keväällä tämän "uuden miehen" pitkästä aikaa. Hän sanoi, että mulla on edelleen olemassa se sama energia, mihin hän ihastui silloin aikoja sitten. Ja samoin hän mietti, että mitä jos olisi valinnut toisin (hän lopetti suhteemme). En raaskinut sanoa, ettei siitä mitään olisi kuitenkaan tullut.. Mutta kivalta tuntui tuo pohdiskelu
Ensirakkautta en ole nähnyt tosi pitkään aikaan. Kerran, kun jo seurustelun aviomieheni kanssa, näin hänet Helsingin rautatieasemalla (emme asuneet pk-seudulla seurusteluaikaan), mutta hän ei edes moikannut.