Kertokaas mulle, mikä on Maisa? Ja ennenkaikkea mistä sitä saa?

  • Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Pikkutytön toivomuslistalla oli Maisaa, joten sellaista sitten ajattelin pukinkonttiin laittaa. Viime vuonna mulle selvisi, mitä on Hello Kitty, ja tänä vuonna Pet Shopit. Maisasta ole kuullut ohimennen tällä palstalla. Kuvittelin kauppaan mennessäni, että siellä olisi samalla tavalla Maisaa kuin vaikkapa Pet Shoppeja. Kiersin koko kauppakeskuksen etsimässä niin lasten dvd-hyllyistä, lasten kirjoista kuin leluosastoiltakin mitä tahansa Maisaa. Ainoa, mitä löysin, oli kirjakaupassa yksi paksusivuinen lasten satukirja. Kirjassa Maisa oli hiiri.

Siis mikä ihme toi Maisa on? Ja mistä sitä saa? Kaupoissa oli aivan tajuttomat jonot ja myyjiä ainoastaan kassoilla, joten päätin siirtää Maisan oston huomiseen ja tulla kysymään asiaa palstalla.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
dvd-osastoilta ja kirjakaupoista.

maisa pehmolelua mä etsin toista vuotta enkä löytänyt, ja nyt ei poikaa enää edes kiinnosta.
Mä kävin Cittarin ja Anttilan läpi, mutta dvd-hyllyissä ei ollu maisan maisaa. Ja kirjakaupassa ainoastaan se yksi pikkulasten kirja. Voiko toi olla niin suosittu, että se on loppu?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
dvd-osastoilta ja kirjakaupoista.

maisa pehmolelua mä etsin toista vuotta enkä löytänyt, ja nyt ei poikaa enää edes kiinnosta.
Mä kävin Cittarin ja Anttilan läpi, mutta dvd-hyllyissä ei ollu maisan maisaa. Ja kirjakaupassa ainoastaan se yksi pikkulasten kirja. Voiko toi olla niin suosittu, että se on loppu?
stockmannilla ainakin oli

muoks, levyjä ja kirjoja molempia
 
Mulla on meidän 2-v neidille yksi ainoa lahja hankittuna ja se on Maisa - kirja. Ostettu Suomalaisesta kirjakaupasta ( Mun mielestä parhaan lastenkirjavalikoimat !) Se on "Hyvää yötä Maisa" ja siinä on sellaiset semipaksut sivut (eli ei pahvisivut vaan vähän normaalia vahvemmat).
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja HölinäKeiju:
Mulla on meidän 2-v neidille yksi ainoa lahja hankittuna ja se on Maisa - kirja. Ostettu Suomalaisesta kirjakaupasta ( Mun mielestä parhaan lastenkirjavalikoimat !) Se on "Hyvää yötä Maisa" ja siinä on sellaiset semipaksut sivut (eli ei pahvisivut vaan vähän normaalia vahvemmat).
Toi on se, mitä olisi ollut meidänkin Suomiksessa. En vaan arvannut sitä ostaa, kun iski epäilys, että onko se Maisa sittenkään toi :D

 

Yhteistyössä