Kertokaas mielipiteitä (kuva laukusta)

Ihan kiva on, mutta minä tykkään myös enemmän olkalaukun mallisesta.En osaa roikottaa laukkua kädessä =)
Juuri katsellut itselle uutta laukkua, ei pientä eikä liian isoa.sellainen mikä menee arkena ja kapakissakin ;)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Ihan ok.
Mä tykkään olkalaukuista. :)
Tätä himoitsen.. :p
marimekon laukut ei sovi verkka-tai tuulipuvun kaveriksi. kauheaa katseltavaa. enkä nyt tarkoita että tämän linkittäjä sellaisia käyttäisi :p usein näkee kaikenmaailman mammoja marimekon laukku olalla eikä se sovi kokonaisuuteen pätkääkään. luullaan että kun on marimekon veska niin ollaan trendikkäitä. hyh. marimekosta en tykkää muutenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Ihan ok.
Mä tykkään olkalaukuista. :)
Tätä himoitsen.. :p
marimekon laukut ei sovi verkka-tai tuulipuvun kaveriksi. kauheaa katseltavaa. enkä nyt tarkoita että tämän linkittäjä sellaisia käyttäisi :p usein näkee kaikenmaailman mammoja marimekon laukku olalla eikä se sovi kokonaisuuteen pätkääkään. luullaan että kun on marimekon veska niin ollaan trendikkäitä. hyh. marimekosta en tykkää muutenkaan.
No juu en tosiaan käytä mutta nähnyt olen. :D

Pastori
Löysin hyvin paljon samanlaisen tänään kierrätyskeskuksesta ja maksoi euron :D Mun aarre.. Tykkään mustista ja isoista laukuista, nykyisin enemmän naiselliseen suuntaan meneviä. Inhokkeina kaikki hirmu kirjailut ja koristeet, kaikki nämä missä jotain naamoja ja paljon pikku kirjaimia, ketjuja jne... :X Marimekolla oli yksi hyvä laukku. Sekin oli musta ja läppäriä varten. Olikohan Ratian suunnittelema.

Yhteistyössä