Koitin etsiä kuvaa marimekon poiju-laukusta mutten löytänyt, se on mun ehdoton lempparilaukku ja ollut käytössä eniten. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Noi Marimekon laukut on kyllä kivoja. Mulle sais olla vaan vähän isompi malli työkäyttöön.
Tää on nätti.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Ihan ok.
Mä tykkään olkalaukuista.
Tätä himoitsen..
Valko-musta ja aniliininpunainen-musta. Mitähän sen hinta nyt oli... Oisko ollut 60 e toi pieni? En oo kyllä hinnasta varma.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Minkähintainen tuo Marimekon laukku on? Ja onko muita värejä?
marimekon laukut ei sovi verkka-tai tuulipuvun kaveriksi. kauheaa katseltavaa. enkä nyt tarkoita että tämän linkittäjä sellaisia käyttäisi usein näkee kaikenmaailman mammoja marimekon laukku olalla eikä se sovi kokonaisuuteen pätkääkään. luullaan että kun on marimekon veska niin ollaan trendikkäitä. hyh. marimekosta en tykkää muutenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Ihan ok.
Tätä himoitsen..
Veikkaan joo että 50-60?, totahan saa myös paria muutakin mallia.Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Valko-musta ja aniliininpunainen-musta. Mitähän sen hinta nyt oli... Oisko ollut 60 e toi pieni? En oo kyllä hinnasta varma.Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Minkähintainen tuo Marimekon laukku on? Ja onko muita värejä?
No juu en tosiaan käytä mutta nähnyt olen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:marimekon laukut ei sovi verkka-tai tuulipuvun kaveriksi. kauheaa katseltavaa. enkä nyt tarkoita että tämän linkittäjä sellaisia käyttäisi usein näkee kaikenmaailman mammoja marimekon laukku olalla eikä se sovi kokonaisuuteen pätkääkään. luullaan että kun on marimekon veska niin ollaan trendikkäitä. hyh. marimekosta en tykkää muutenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Ihan ok.
Tätä himoitsen..
Omg, karseita laukkuja . Mutta ihania kenkiäAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No se on TYLSÄ!
http://www.minitop.fi/ tuolla on kivoja.
Komppaan, laukut oli jotain pikkutytöille passeleita mutten tajunnu katella kenkiä.Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Omg, karseita laukkuja . Mutta ihania kenkiäAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No se on TYLSÄ!
http://www.minitop.fi/ tuolla on kivoja.