B bileet Vieras 30.10.2009 #1 minkälaisia on alkossa myytävänä olevat valmisboolit? onko ne hyviä? kannattaako ostaa?
piprane ema Aktiivinen jäsen 02.08.2006 9 124 1 36 30.10.2009 #2 katoppa alkon nettisivulta booliohjeet ja siellä semmonen mansikkabooli, tuota maisteltiin viime vkoloppuna yksissä juhlissa ja oli hyvää =)
katoppa alkon nettisivulta booliohjeet ja siellä semmonen mansikkabooli, tuota maisteltiin viime vkoloppuna yksissä juhlissa ja oli hyvää =)
Criminal Mind Aktiivinen jäsen 22.12.2005 14 006 0 38 Mikkeli 30.10.2009 #3 2cl souer applea 2cl kossua lime mehua swepperiä tai lime limpparia Helvetin paljon isommissa määrin, tää on sisi drinksu. Optikko Laitinen nam!! B)
2cl souer applea 2cl kossua lime mehua swepperiä tai lime limpparia Helvetin paljon isommissa määrin, tää on sisi drinksu. Optikko Laitinen nam!! B)
röppö Aktiivinen jäsen 23.04.2008 8 706 2 36 30.10.2009 #4 Mä oon yleensä tehnyt booliks tällaisen Vadelma tai metsämarjaligööriä plo suomi viinaa plo Spritea jäisii vadelmii
Mä oon yleensä tehnyt booliks tällaisen Vadelma tai metsämarjaligööriä plo suomi viinaa plo Spritea jäisii vadelmii
Trinsessa Aktiivinen jäsen 28.10.2009 1 582 1 36 30.10.2009 #5 Pullo suomiviinaa, pullo kossua, 1 mansikka ja sekoitetaan. Kelpaako?