Sinne ei olla tulossa, vaan LouttiinAlkuperäinen kirjoittaja suosittelen:Jamppa on oikein kiva asuinalue.
varsinkin haltijapolku.....Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:Jamppa on oikein kiva asuinalue.
Liikenne on joka puolella perseestä, jos ei osaa ajaa.Alkuperäinen kirjoittaja mitä kertois:noh, hankala kovin yleisellä tasolla vastata.. mukava kaupunki lapsiperheille, mielestäni ihan hyvin kaikenlaista toimintaa löytyy. sisäinen liikenne ei mikään maailman paras, mutta sillä pärjää. kauppoja ihan "riittävästi".
no, miten sen ottaa. itse ainakin viihdyin Haltianpolulla, rauhallisin talo, jossa oon asunu, mukavat naapurit.Alkuperäinen kirjoittaja paapponen:varsinkin haltijapolku.....Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:Jamppa on oikein kiva asuinalue.
no kylläpä huomion teitAlkuperäinen kirjoittaja Alkup. Järvenpääläinen:Liikenne on joka puolella perseestä, jos ei osaa ajaa.Alkuperäinen kirjoittaja mitä kertois:noh, hankala kovin yleisellä tasolla vastata.. mukava kaupunki lapsiperheille, mielestäni ihan hyvin kaikenlaista toimintaa löytyy. sisäinen liikenne ei mikään maailman paras, mutta sillä pärjää. kauppoja ihan "riittävästi".
Alkuperäinen kirjoittaja mitä kertois:no, miten sen ottaa. itse ainakin viihdyin Haltianpolulla, rauhallisin talo, jossa oon asunu, mukavat naapurit.Alkuperäinen kirjoittaja paapponen:varsinkin haltijapolku.....Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:Jamppa on oikein kiva asuinalue.
Tää oli hyvä =)Alkuperäinen kirjoittaja Riine:http://hiki.pedia.ws/wiki/J%C3%A4rvenp%C3%A4%C3%A4
Heh, tuolla oiva tietopaketti Jäkestä!
yleensä sitä kritisoivat ihmiset ovat niitä, jotka eivät siellä ole ikinä asuneet, tai suunnilleen edes käyneet. mun mielestä Jamppa on ihan ok paikka asua, Jäkessä on monta aluetta, mihin en ikinä muuttaisi, Jamppa ei kuulu niihin.Alkuperäinen kirjoittaja PieniAmppari:Tuosta Jampasta on kuulunu joka puolelta vähemmän mairittelevaa tekstiä :|
Mikä siinä tekee sen niin huonomaineiseksi?
Eikös se ole sama kuin Helsingin lähiöt?
no tänne pääsääntöisesti tungettu kaikki huonompi sakki vaikka itsel ei oo juoppoja pahempaa vastaan tullut eikä ensimmäistä vuokra-asuntoa esim meinaa muualta saada edes eli sama kuin mm. Mäntsälässä mustamäki (joista mielestäni jamppa kyllä paljon rauhallisempi), mutta lapsiperheitä täällä kyl asuu paljon ja oma neuvola löytyy + hyvä leikkipuisto missä myös avointa toimintaaAlkuperäinen kirjoittaja PieniAmppari:Tuosta Jampasta on kuulunu joka puolelta vähemmän mairittelevaa tekstiä :|
Siltähän tuo vähän kuullostaa. Että kuulopuhetta...Alkuperäinen kirjoittaja mitä kertois:yleensä sitä kritisoivat ihmiset ovat niitä, jotka eivät siellä ole ikinä asuneet, tai suunnilleen edes käyneet. mun mielestä Jamppa on ihan ok paikka asua, Jäkessä on monta aluetta, mihin en ikinä muuttaisi, Jamppa ei kuulu niihin.Alkuperäinen kirjoittaja PieniAmppari:Tuosta Jampasta on kuulunu joka puolelta vähemmän mairittelevaa tekstiä :|