Kertokaas Järvenpäästä!

mitä kertois
noh, hankala kovin yleisellä tasolla vastata.. mukava kaupunki lapsiperheille, mielestäni ihan hyvin kaikenlaista toimintaa löytyy. sisäinen liikenne ei mikään maailman paras, mutta sillä pärjää. kauppoja ihan "riittävästi".

Alkup. Järvenpääläinen
Alkuperäinen kirjoittaja mitä kertois:
noh, hankala kovin yleisellä tasolla vastata.. mukava kaupunki lapsiperheille, mielestäni ihan hyvin kaikenlaista toimintaa löytyy. sisäinen liikenne ei mikään maailman paras, mutta sillä pärjää. kauppoja ihan "riittävästi".
Liikenne on joka puolella perseestä, jos ei osaa ajaa.

EX-kotikaupunkini! =) Mukava kaupunki, hyvät kulkuyhteydet mm. Helsinkiin. Kiva rantapuisto esim. ulkoiluun (ja teinien juopotteluun...). Kerran vuodessa enemmän elämää kun on PuistoBlues. :D Keskusta kävelykatu, Ainola... Tälläsiä tulee tuosta meileeni. =)

mitä kertois
Alkuperäinen kirjoittaja Alkup. Järvenpääläinen:
Liikenne on joka puolella perseestä, jos ei osaa ajaa.
no kylläpä huomion teit

Alkuperäinen kirjoittaja paapponen:
Alkuperäinen kirjoittaja suosittelen:
Jamppa on oikein kiva asuinalue.
:LOL: :LOL: :LOL: varsinkin haltijapolku.....
no, miten sen ottaa. itse ainakin viihdyin Haltianpolulla, rauhallisin talo, jossa oon asunu, mukavat naapurit.

mä olen kans viihtyny Haltianpolulla, tietysti viereisessä talos juopoista välil lähtee ääntä mut pohjimmiltaan mukava paikka (rauhoittunut paljon jo neljän vuoden aikana). Kaupunki itsessäänkin mukava, järvenpäälisäkin löytyy jos hoitovapaalla olet

mitä kertois
Alkuperäinen kirjoittaja PieniAmppari:
Tuosta Jampasta on kuulunu joka puolelta vähemmän mairittelevaa tekstiä :|
Mikä siinä tekee sen niin huonomaineiseksi?
Eikös se ole sama kuin Helsingin lähiöt?
yleensä sitä kritisoivat ihmiset ovat niitä, jotka eivät siellä ole ikinä asuneet, tai suunnilleen edes käyneet. mun mielestä Jamppa on ihan ok paikka asua, Jäkessä on monta aluetta, mihin en ikinä muuttaisi, Jamppa ei kuulu niihin.

no tänne pääsääntöisesti tungettu kaikki huonompi sakki vaikka itsel ei oo juoppoja pahempaa vastaan tullut eikä ensimmäistä vuokra-asuntoa esim meinaa muualta saada edes eli sama kuin mm. Mäntsälässä mustamäki (joista mielestäni jamppa kyllä paljon rauhallisempi), mutta lapsiperheitä täällä kyl asuu paljon ja oma neuvola löytyy + hyvä leikkipuisto missä myös avointa toimintaa

Tosi kiva
Pienen ikäni täällä asustellut =) Pientä ja tiivistä, mutta onneks on helppo hypätä Helsingin junaan ihan vaikka vaan hetken mielijohteesta että pääsee tuulettumaan :D Suosittelen!

yleensä sitä kritisoivat ihmiset ovat niitä, jotka eivät siellä ole ikinä asuneet, tai suunnilleen edes käyneet. mun mielestä Jamppa on ihan ok paikka asua, Jäkessä on monta aluetta, mihin en ikinä muuttaisi, Jamppa ei kuulu niihin.
Siltähän tuo vähän kuullostaa. Että kuulopuhetta...
No pitääpä käydä itse paikanpäällä toteamassa!

Yhteistyössä