Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Mulish, no näinpä. Mutta jos ne on vaikka 4v. ikäerolla niin pienempi jää aika pahasti jalkoihin.
Poikienäiti, sulla on toki varmaan rankkaa kun lapsia on jo 4. Mä mietin nyt kuitenkin vasta sitä kakkosta.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Meillä on eka lapsi tosi helppo, että mulla ei ole ainakaan alla mitään väsymystä. Ja varaa meillä onneksi on, ellei mitään aivan ihmeellistä tapahdu. Turvaverkot on onneksi myös olemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Meillä on eka lapsi tosi helppo, että mulla ei ole ainakaan alla mitään väsymystä. Ja varaa meillä onneksi on, ellei mitään aivan ihmeellistä tapahdu. Turvaverkot on onneksi myös olemassa.
No siitä sitten vaan hommiinMutta kaksi on eri juttu kuin yksi, tuskin osaat asiaa kuvitella etukäteen. Meillä esikoinen oli tosi helppo, mutta koin että kahden pienen kanssa oli toisinaan aika hulabaloota. mutta sullehan se voi olla lastenleikkiä, ihmiset ja tilanteet ja lapset ovat niin erilaisia!
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Meillä on eka lapsi tosi helppo, että mulla ei ole ainakaan alla mitään väsymystä. Ja varaa meillä onneksi on, ellei mitään aivan ihmeellistä tapahdu. Turvaverkot on onneksi myös olemassa.
No siitä sitten vaan hommiinMutta kaksi on eri juttu kuin yksi, tuskin osaat asiaa kuvitella etukäteen. Meillä esikoinen oli tosi helppo, mutta koin että kahden pienen kanssa oli toisinaan aika hulabaloota. mutta sullehan se voi olla lastenleikkiä, ihmiset ja tilanteet ja lapset ovat niin erilaisia!
Ei sen tarvii olla lastenleikkiä, eikä varmaan olekaan. Mutta kun varautuu pahimpaan voi yllättyä iloisesti?
Kiva kuulla. Samahan se oli tän ykkösen kohdalla: kauhee pelottelu kuinka elämä menee ihan mullin mallin. Eikä ole mennyt. Mulla on kanssa osallistuva mies, joka hoitaa lasta ihan siinä missä minäkin - paitsi niitä maitotissejä hänelläkään ei ole. Nyt sitte vaan tuumasta toimeen.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Meillä on eka lapsi tosi helppo, että mulla ei ole ainakaan alla mitään väsymystä. Ja varaa meillä onneksi on, ellei mitään aivan ihmeellistä tapahdu. Turvaverkot on onneksi myös olemassa.
Ei sen tarvii olla lastenleikkiä, eikä varmaan olekaan. Mutta kun varautuu pahimpaan voi yllättyä iloisesti?
Muista, että ihmisluonnolle on tyypillistä puhua vaan niistä huonoista asioista. Hyviä riittää aivan tolkusti, joten ei musta ole järkeä edes pelätä pahinta. VAikka päätös kakkosesta esikon ollessa ton 9kk oli todellakin ihan täysissä järjissä tehty, hirvitti mulla lasten kanssa pärjääminen koko odotuksen ajan kun sain kuulla jos vaikka mitä kauhujuttuja. Harvassa oli kannustavat ja positiiviset tarinat. Ihan suotta ressasin ja murehdin tulevia. Hienosti tämä on menny ja lapset on sika ihania. PUolison roolilla on iso merkitys. Meillä on tosi osallistuva isä; kaiken saman osaa kuin minä paitsi ei imettää. Eri asia olis varmaan, jos pitäis lasten kanssa tosi yksin pärjätä ja mies ei tekis koskaan juuri mitään.