Niin ne tekee. Älä usko sitä! Minä uskoin niin kauan, kunnes löysin netistä vertaistukiryhmän, jossa tapasin samaa kokeneita naisia. Järkytyin kun kuulin miten samoilla sanoilla heidänkin miehet olivat naiselleen puhuneet.. ja helpotuin, kun tajusin että en ollut yksin, ja että mieheni puheet ei ehkä sittenkään olleet totta.
Sinä et ole hullu! Sinussa ei ole vikaa, mikään, MIKÄÄN ei oikeuta miestäsi käyttäytymään siten kuin se käyttäytyy. Oletko kiltti, tee mulle palvelus.
Minä selvisin, pääsin pois, tahdon että sinäkin pääset.
Etsi googlella narsistien uhrien tuki, selaa keskustelupalstaa, kirjoita sinne. Vaikka salaa. Avaa silmäsi, ymmärrä tilanteesi.
Ole kiltti, lupaathan? Etsi edes tuo palsta ja lue sitä, jos et muuta? LUpaathan?[/quote]
googletan tuon sitten kun saan sen tehtyä salaa...ja pyyhittyä historiat,mies aina heti kysyy miksi pyyhitty...
haluaisin tietää että miksi, minkätakia joku tekee toiselle näin?Miksi puhuu tuollaisia ja hakkaa?Minä olen mieheni lasten äiti jne. ja se tekee mulle tälläistä...se ei mahdu päähän.Sekava olo tulee mielessä kun ajattelee kuinka ihanaa joskus oli ja olin niin onnellinen, ja nyt on tälläistä