kertokaas hyvät naiset että miksi?

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelijä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja eloton:
ja kuten joku sanoikin,sitä eroa joutuu työstämään..olen muutaman kerran katsellut kelan sivuilta mitä saan tukia, paljonko sitten palkasta jää,mitä täytyy ostaa asuntoon jne.Ja sen kymmenen kertaa ajatellut että sitten minä perkele lähden ja mädäntyköön paska omassa kusipäisyydessään!!
näinpä juuri, ja sit ehkä mietittävä maholliset työkuviot yms uusiksi...
mä kyllä jäisin tähän ja ukko ois se joka sais lähtee... :hug:
 
Ex-hakattu
Alkuperäinen kirjoittaja eloton:
Alkuperäinen kirjoittaja Piste:
Kuule ap

ei ne asiat ole noin yksinkertaisia.
Jos on täysissä ruumiin ja sielun voimissaan, niin ei silloin siihen suhteeseen jää.
Väkivalta ei ole koskaan pelkästään fyysistä väkivaltaa, vaan myös henkistä.
Kun sä kuuntelet kerta toisensa jälkeen alistamisa, manipulointia, pelottelua, uhkailuja: sä et uskalla tehdä mitään! Sä et pysty, et kykene, et uskalla. Ja lopulta alat itsekin uskomaan siihen mitä se hakkaava ukko sanoo: että kaikki on vaan sun vikaa, sun oman pienen pään kuvitelmia ja että kukaan muu ei ole niin sairas päästään kuin sä ite. Ja että jos lähdet, kuolet itse/lapset/ suku/jne.

Asiat eivät ole mustavalkoisia.


kuinka 'helpottavaa' oli lukea tämä!!!mies aina sanoo että kaikki minun vikaa, ei hän ole lyönyt,keksin kaiken..olen hullu...mä olen sen pilannut,minä teen henkistä väkivaltaa jnejne. uhkailu,pelottelu,kiristys jne...tiedän etten ole ainut jota hakataan,mutta kun tuon puheetkin on niin sairaita..käskee minun mennä hoitoon.
Niin ne tekee. Älä usko sitä! Minä uskoin niin kauan, kunnes löysin netistä vertaistukiryhmän, jossa tapasin samaa kokeneita naisia. Järkytyin kun kuulin miten samoilla sanoilla heidänkin miehet olivat naiselleen puhuneet.. ja helpotuin, kun tajusin että en ollut yksin, ja että mieheni puheet ei ehkä sittenkään olleet totta.

Sinä et ole hullu! Sinussa ei ole vikaa, mikään, MIKÄÄN ei oikeuta miestäsi käyttäytymään siten kuin se käyttäytyy. Oletko kiltti, tee mulle palvelus.
Minä selvisin, pääsin pois, tahdon että sinäkin pääset.
Etsi googlella narsistien uhrien tuki, selaa keskustelupalstaa, kirjoita sinne. Vaikka salaa. Avaa silmäsi, ymmärrä tilanteesi.
Ole kiltti, lupaathan? Etsi edes tuo palsta ja lue sitä, jos et muuta? LUpaathan?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja eloton:
Sitä uutta naista ei ainakaan käy kateeksi ja kunhan pääset omillesi huomaat, että elämä voi olla toisenlaista. Voit jopa löytää jotain parempaa. Ehjä perhe ei kuulosta hyvältä kun lukee millaisella se miehesi sinua uhkailee ja minkälaista elämäsi itsetunto poljettuna on.





Epäilen että tekisikö uudelle mitään?Mies itse on sanonut että olen pilannut hänet ja pari muuta hänen läheistään..että jos todellakin minä olen niin kamala.[/quote]

Näinhän ne uskottelee, mutta kunhan sen uuden viehätys katoaa, syntipukki ja syypää löytyy jälleen samasta osoitteesta. Uskotko, näitä on nähty.
 
janeminttu
Onko juoppomiehen- tai naisen oltava väkivaltainen baarissa hilluja? Olenko ainut jolla olutta ottava puoliso on hiljainen tissuttelija? Ei siitä huomaa onko ottanut 1 tai 12 olutta.. Siksi sen ehkä sietää. Taustalla myös sairaus jossa yleisesti lisää alkoholin kulutusta. Itse näen tämän juomisen osana sairautta ja tiedän että juo myös murheeseen, koska hänellä on sairaus josta ei parannu koskaan. Yritän olla tukena ja hänelläkin välillä parempia jaksoja. Saa ammattiapua ja saimme myös hyvää palautetta sosiaalitoimistolta, eivät ole huolissaan lasten puolesta. Perhetyöntekijä kävi meillä 6kk:n ajan tarkkailemassa lapsia (ulkoili ja leikki heidän kanssa) ja tarkasteli meidän arkea. Näin meillä.
 
eloton


Niin ne tekee. Älä usko sitä! Minä uskoin niin kauan, kunnes löysin netistä vertaistukiryhmän, jossa tapasin samaa kokeneita naisia. Järkytyin kun kuulin miten samoilla sanoilla heidänkin miehet olivat naiselleen puhuneet.. ja helpotuin, kun tajusin että en ollut yksin, ja että mieheni puheet ei ehkä sittenkään olleet totta.

Sinä et ole hullu! Sinussa ei ole vikaa, mikään, MIKÄÄN ei oikeuta miestäsi käyttäytymään siten kuin se käyttäytyy. Oletko kiltti, tee mulle palvelus.
Minä selvisin, pääsin pois, tahdon että sinäkin pääset.
Etsi googlella narsistien uhrien tuki, selaa keskustelupalstaa, kirjoita sinne. Vaikka salaa. Avaa silmäsi, ymmärrä tilanteesi.
Ole kiltti, lupaathan? Etsi edes tuo palsta ja lue sitä, jos et muuta? LUpaathan?[/quote]


googletan tuon sitten kun saan sen tehtyä salaa...ja pyyhittyä historiat,mies aina heti kysyy miksi pyyhitty...
haluaisin tietää että miksi, minkätakia joku tekee toiselle näin?Miksi puhuu tuollaisia ja hakkaa?Minä olen mieheni lasten äiti jne. ja se tekee mulle tälläistä...se ei mahdu päähän.Sekava olo tulee mielessä kun ajattelee kuinka ihanaa joskus oli ja olin niin onnellinen, ja nyt on tälläistä :(
 
utelias
Alkuperäinen kirjoittaja janeminttu:
Onko juoppomiehen- tai naisen oltava väkivaltainen baarissa hilluja? Olenko ainut jolla olutta ottava puoliso on hiljainen tissuttelija? Ei siitä huomaa onko ottanut 1 tai 12 olutta.. Siksi sen ehkä sietää. Taustalla myös sairaus jossa yleisesti lisää alkoholin kulutusta. Itse näen tämän juomisen osana sairautta ja tiedän että juo myös murheeseen, koska hänellä on sairaus josta ei parannu koskaan. Yritän olla tukena ja hänelläkin välillä parempia jaksoja. Saa ammattiapua ja saimme myös hyvää palautetta sosiaalitoimistolta, eivät ole huolissaan lasten puolesta. Perhetyöntekijä kävi meillä 6kk:n ajan tarkkailemassa lapsia (ulkoili ja leikki heidän kanssa) ja tarkasteli meidän arkea. Näin meillä.
Mikä sairaus sellainen on?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
ja just muistin senkin että pelko siitä huoliiko kukaan muu enää!! ja osaisko oikeesti luottaa enää kehenkään toiseen mieheen sen jälkeen?? ois vain jotain roskiskamaa... :( :ashamed:
miksi ei huolisi? olet varmasti ihana ihminen ja ansaitset olla onnellinen!
 

Yhteistyössä