Miksi naiset täällä valittaa mut kotona alistuu ihan mihin vaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TuplaJuusto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TuplaJuusto

Jäsen
30.08.2008
67
0
6
Voisko joku nyt selittää mulle kun ei tää tajua..

Mies ei anna ostaa lehteä tai päästä kauppaan..Näitä esimerkkejä on netti täynnä. Miksi naiset alistuu tuollaiseen? Ei mee mun päähän.

Olisko joku viisaampi jolla olisi tähän selitys? Ja mitä ne valittajat aattelee hyötyvänsä siitä että täällä tai muilla palstoilla valittaa miehistään jos eivät kotona tee mitään? Vai auttaisko se omaa oloa?

Aapeelle peesi. Ei säälitä, vaan lähinnä ärsyttää. Jumankauta naiset, ottakaa itseänne niskasta kiinni! Ei niitä ukkoja oo pakko kattoa! (ja vasta itsekin täällä valitin kun mies ei vieny lapsia ulos :laugh: )

Alkuperäinen kirjoittaja TuplaJuusto:
Voisko joku nyt selittää mulle kun ei tää tajua..

Mies ei anna ostaa lehteä tai päästä kauppaan..Näitä esimerkkejä on netti täynnä. Miksi naiset alistuu tuollaiseen? Ei mee mun päähän.

Olisko joku viisaampi jolla olisi tähän selitys? Ja mitä ne valittajat aattelee hyötyvänsä siitä että täällä tai muilla palstoilla valittaa miehistään jos eivät kotona tee mitään? Vai auttaisko se omaa oloa?

Toisaalta asialla on sekin puoli että missä muualla he asiasta puhuisivat kuin täällä, jos ei muuta elämää esim. ole? Joissain tilanteessa jotkut valittavat kavereilleen, toiset sitten tänne kun ei ketään muutakaan ole.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
no jos ne hakee vähän potkua persiiseen tehdäkseen asialle jotain. että joku kertoo että kyllä, tuo ei ole oikein, eikä sitä tarvitse katsella.

Luulen kans näin. Tai sitten ne hakee "kohtalotovereita" jolla paikkaavat sitä (oikeata!) tunnetta, että se ei ole oikein.

Itsekin täällä valittaneena voin vaan sanoa, että monissa suhteissa on paljon hyvää, mutta sitten myös niitä huonoja juttuja. Vaikea tietää milloin huonoa on liikaa. Kaikki ei ole niin mustavalkoista. Varmaan täällä yrittää selvittää niitä omia ajatuksia, että mikä on liikaa. Juttelen myös ystävien kanssa, mutta täällä on enemmän ihmisiä ja toivoo, että saisi mielipiteitä, jotka myös selvittäisi niitä omia ajatuksia.

Yhteistyössä