Kertokaas ellit

  • Viestiketjun aloittaja Romantiikka hukassa
  • Ensimmäinen viesti
Romantiikka hukassa
Mikä olisi mielestänne pieni romattinen teko, jonka haluaisitte kokea tai mikä teille on tehty? Nyt tarvitaan hyviä vinkkejä. Tiedättekö mitään asiasta kirjoitettua kirjaa, josta saisi hyviä vinkkejä?


Vähemmän romanttinen mies
 
Arska
No, se vitun iänikuinen kynttiläillallinen, aromaöljyhieronta, kylpyläviikonloppu ja nussimista satiinilakanoiden välissä. Siitähän nämä ellit pissivät hunajaa.
 
n40
Poimi luonnonkukkia iso kimppu.

Vie naisesi piknikille luonnohelmaan. Viiniä (jäähdytettyä shampanjaa? jos haluat viimeisen päälle)... herkkuja. Kunnon peitto ja rakasteltua siellä luonnossa. Hyttyssuihke mukaan. ;-)

Tai nuotioilta luonnonhelmassa - ja piknik ja rakastelua.

Ja nuo kukat.

---------
Aamiainen vuoteeseen. Ei hänellä satu olla nimipäivää lähiaikoina? Syntymäpäivää? Shampanjaa, herkkuja, kahvia, teetä aamiaiselle - ja niitä itsepoiimittuja kukkia. Minuun tekee vaikutuksen kun mies on nähnyt vaivaa.

Arskan ehdottama kynttiläillallinen & hieronta kelpais kans. ;.-)
 
Elli
Jos naisesi on hyperkaupunkilainen ja inhoaa luontoa, niin toteuta piknik jossain kattoterassilla tai esim. kaupungin lähtettyvillä jossain ""sivistyksen"" parissa tai lähettyvillä. Helsingin rantahietikoilla? merenrannan kallioilla? Lähisaaressa?

Elli on maalaistyttö ja tykkäisi vaikka kukkakedosta. ;-)

(Eli en kilju pikkuötököitä. ;-))
 
Jaana
En ole mikään kliseeromanttinen ihminen, joten kynttilät, piknikit ja kukat saisivat minut ainoastaan huvittumaan.

Onneksi mieheni osaa hemmotella minulla vähän arkisemmilla asioilla, jotka ovatkin enemmän makuuni. Pari päivää sitten oli esim. ostanut kaupungilla ollessaan minulle mansikoita ja jäätelöä, ihan oma-aloitteisesti ""koska tykkään niistä"".

Se tuntui kivalta, että hän oli ajatellut minua. Menemättä kuitenkaan yli väkinäisyyden rajan.
 

Yhteistyössä