Kertokaapas tyhmälle GoFatGo:sta

Mikä siinä on se perimmäinen ajatus? Kun popsitaan samaa muonaa 4 vkoa, joka päivä. Juu, sen oon tajunnu, että proteiinivoittoista on. Mut silti. Eikö sen pitäs olla aivan se ja sama mitä syö ja onko ne hiilareita vai protskuja, kunhan ei syö liikaa ja liikkuu?
Esim. itselläni päivän kalorit liikkuu 1200-1400 välillä. Pyrin liikkumaan, pitkiä reippaita kävelyitiä, ehkä välillä kotijumppaa/vesivoikkaa. Ja luulen, että tällä systeemillä saan painoa alas kyllä. Ilman, että joudun ottamaan terveelliset rasvahapot ja vitamiinit purkista.
 
[QUOTE="vieras";21890724]Miten niin samaa ruokaa? en minä ainakaan syönyt.[/QUOTE]

No siis rahkaa pari krt pvässä, aamulla puuro/hiutaleet. Vihanneksilla ja lihalla saa vähän vaihtelua. Mut kummiskin pääsääntösesti samat ruuat. Ei lainkaan hedelmiä/leipää.
 
Oma ajatus
Tolla gofatgo systeemillä lähtee se hiilaripöhö pois. Toihan on normidietti sellasille ihmiselle jotka kaipaa jotaki kiinteytystä. Kroppa viedään ketoosiin. En usko että pitemmän päälle jengi vetää 4viikon jälkeen samalla ruokavaliolla, kyllä hedelmät ainakin pitäis palauttaa ruokavalioon.
 
karppaaja
Helpommin onnistuu kun jättää hiilarit ja lisää reilusti rasvaa joka pitää paremmin nälkää kuin proteiini. On myös huomattavasti parempi olo, olen siis kokeillut molempia. Tällä energiajakaumalla sain hyviä tuloksia muutamassa viikossa: 20-30 g hiilareita, n. 70 g proteiinia ja 150-200 g rasvaa (pääasiassa voista, kermasta, juustosta ja creme fraichestä ). Lisäksi treenasin 3 kertaa viikossa lihaskuntoa ja 3 kertaa viikossa intervallijuoksua.

Nyt jatkan samalla linjalla, mutta lisäsin hiilareita hiukan, n. 50 g päivässä.
 

Yhteistyössä