Kertokaapas nyt tämän talon viat. Miksi kukaan ei käy edes katsomassa?

  • Viestiketjun aloittaja "epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti
"mie"
Paikkakunta nyt varmaan voi olla yksi syy. En tunne paikkaa, mutta ei varmaan mikään kauhean suosittu.

Ulkokuvan voisi päivittää kesäiseen :) Ja kuvista pois kaikki tollaset vaatteet, lastenvaunut yms. tavarat.
 
No,

helekutin rumat keittiön kaapit
beige kylppäri ARGH!
ikävät, vanhan aikaiset värit noin kautta linjan

=> koko talolle pitäisi tehdä pintaremppa.
Ja kyllähän sä tiedät että Lapsinlahti on pikkupitäjä, eikä siellä asuntojen kaupat tapahtu kovin nopealla syklillä.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Talo on vanhanaikainen sekä ulospäin että osin myös sisältä. Kaipaisi kipeästi päivitystä tähän hetkeen. Kaikki turha tavara veks ja ihmeelliset verhohärpäkkeet paremmiksi. Samoin eteisestä tavaraa vähemmäksi. Mutta ei saa olla sitten liian tyhjä koska kyllä asunto myy paremmin asuttuna.
 
"aloittaja"
Siis tuota yhtä kuvaa ei pitänyt laittaa nettiin ollenkaan. Kyytättiin rattaat sun muut tuohon yhteen huoneeseen, että eivät näkyisi kuvissa, mutta eiköhän välittäjä tunkenut senkin kuvan näkyville. :( Ei ole sitten muistettu pyytää poistamaan.

Ulkokuva piti päivittää kesäiseen. Tänään odottelin koko päivän kiinteistövälittäjää, jonka oli puhe tulla ottamaan kuva. Joko kävi ovikelloa soittamatta tai sitten ei tullut, vaikka puhe oli... Ellei sitten pyörähtänyt just silloin, kun olin pikkuhetken poissa kotoa.
 
"vieras"
Sataneliöinen omakotitalo, en lähtisi edes katsomaan. Neliömäärä jo kertoo sen ettei tarvi käydä kattomassakaan. Me ei aikoinaan käyty kattomassa alle 120 neliöisiä taloja, ei huolittu alle 10 neliön makuuhuoneita mistään hinnasta. Korkea hintapyynti. Vieläkö tarvit syitä että väki on poissa?
 
"eee"
Kuvat nyt ei kauhean imartelevia ole, jotain ihme vaatekasoja sängyillä ym. Aika karmeat materiaalit esim. lattioissa ja katoissa, ostajia ehkä pelottaa se, että suurin osa pinnoista pitäisi laittaa ihan uusiksi. Kummallisia verhoja, ei tee yhtään oikeutta isoille ikkunoille!
 
"mie"
Vois vähän stailata niin saattas mennä kaupaksikin.Ihan ekana vois vaikka tarjota kattopaneeleille vaaleeta maalia,ei maksa maltaita,mutta kirkastaa kokonaisuutta kummasti.Samaten turhat roinat pois näkyvistä.Yksinkertaista=simppeliä=tyylikästä.
Minä taas tykkäsin keittiöstä kaappeineen,ihan kivat.
 
"aloittaja"
Siis missä pinnoissa on vika? Makuuhuoneitten muovilattiassa, olohuoneen parketissa, keittiön laatassa vai seinissä tai katossa?

Auttaisiko asiaa, jos noihin makuuhuoneisiin pistäisi laminaatin?
 
"Tiina"
[QUOTE="epätoivoinen";23733733]Kuvat ovat synkkiä, sen tiedän. Mutta ajattelisin, että se ei karsi ostajaehdokkaita... Luulisin, että he kaikki älyävät, että kamera voi valehdella värityksissä.

http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&list_id=13049579016350&itemcmd=move9&listSize=21&doListClickStat=true&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item_id=41.1525578[/QUOTE]

Paikkakunta varmaan vaikuttaa. Ei ole kallis talo, joten tuon voi rempata mieleisekseen. Kauanko on ollut myynnissä?
 
"mamama"
Kyllä mulle kelpais jos hinta ois vähä pienempi. Mutta mä oonkin tällänen tavis juntti. Mulle on se ja sama onko värit viimeistä muotia vai vuodelta kivi kunhan on ehjää ja siistiä ja perusasiat pelittää. ja tuota mä en tajua että miksei muka voi sataneliöistä käydä kattoos. Miks pitää olla aina hillittömän paljon neliöitä. Tuntuu että nykytrendi on se että 1 lapsi= 200m2 pitää olla että pärjätään.
 
"Joo"
[QUOTE="aloittaja";23733884]Siis missä pinnoissa on vika? Makuuhuoneitten muovilattiassa, olohuoneen parketissa, keittiön laatassa vai seinissä tai katossa?

Auttaisiko asiaa, jos noihin makuuhuoneisiin pistäisi laminaatin?[/QUOTE]

Se varmasti auttaisi. Itse kammoksun puunvärisiä paneeleja, kuten tuolla on nyt katossa. Parketti ei ole minusta kovin miellyttävää "mallia".
 
"aloittaja"
[QUOTE="Tiina";23733899]Paikkakunta varmaan vaikuttaa. Ei ole kallis talo, joten tuon voi rempata mieleisekseen. Kauanko on ollut myynnissä?[/QUOTE]

3 kuukautta. Aluksi täällä ramppasi väkeä koko ajan näytöissä, sitten yhtäkkiä ei enää ketään.
 
anrdi
Mä tykkäisin tuosta asunnosta, mutta tosiaan ei ole lähimaillakaan täälläpäin, joten se on yksi iso tekijä. Pidin keittiön kaapeista, vaikka joku tuossa näytti niitä haukkuvan. Ja muutenkin kelpaisi mulle. :)
 
[QUOTE="aloittaja";23733884]Siis missä pinnoissa on vika? Makuuhuoneitten muovilattiassa, olohuoneen parketissa, keittiön laatassa vai seinissä tai katossa?

Auttaisiko asiaa, jos noihin makuuhuoneisiin pistäisi laminaatin?[/QUOTE]

Pintojen värit on niin kasarit. Siis värit ovat vanhanaikaiset ja tunkkaiset. Vanha tummunut puun väri on monelle aivan turnoff. Maalaa ne valkoisiksi noin ensi alkuun. Ja vessanpytyn kansi kiinni kuvattaessa! Tulee epäsiisti kuva kun kansi on auki. Tulee mieleen että onko muutenkin epäsiistiä ja likaista.
 
Viimeksi muokattu:
"vieras1"
Onko hinta kohdillaan?
En tiedä Lapinlahden hintoja, mutta jos tuota lähtisin katsomaan niin saisi vielä varata rempparahaa päälle. Vanhanaikainen sisältä sekä ulkoa. En tykännyt keittiön kaapeista enkä suihkuhuoneesta.

Kuvat vaihtoon, valoisammat kuvat ehdottomasti!
 
"Joo"
Pintojen värit on niin kasarit. Siis värit ovan vanhanaikaiset ja tunkkaiset. Vanha tummunut puun väri on monelle aivan turnoff. Maalaa ne valkoisiksi noin ensi alkuun. Ja vessanpytyn kansi kiinni kuvattaessa! Tulee epäsiisti kuva kun kansi on auki. Tulee mieleen että onko muutenkin epäsiistiä ja likaista.
Vaihtaisin myös tuon vcpöntön kannen tavalliseen.
 
"aloittaja"
Minuakin ärsyttää tuo auki oleva vessanpönttö. Varmaan lapsista joku ehti käväistä vessassa tuossa välissä... Enkä ehtinyt koko ajan täysvarjostaa välittäjää, joten onnistui ottamaan tuollaisen kuvan. Huomasin asian vasta, kun itse ilmoitusta katsoin. :(
 

Yhteistyössä