Sellasta olen toki ajatellut mutta, nyt haluaisin tietää mikä idea sillä on? onko se vaan jossain "ns" nurkassa sijaitseva pöytä joka notkuu karkkeja ja koristuksia???

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja g:Pari kertaa olen sellaiseen törmännyt, kun olen ollut häissä töissä. Karkit oli yleisessä jaossa, pöydällä oli pieniä paperista taiteltuja kuppeja, joihin sai ottaa mieleisiään nameja. Lapsivieraiden suosikki ainakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:Alkuperäinen kirjoittaja g:Pari kertaa olen sellaiseen törmännyt, kun olen ollut häissä töissä. Karkit oli yleisessä jaossa, pöydällä oli pieniä paperista taiteltuja kuppeja, joihin sai ottaa mieleisiään nameja. Lapsivieraiden suosikki ainakin.
Joo siis kun ajattelin että erilaisia nameja laittas tarjolle... mutta mihin niittä sitten ottaa??? pieneille kertakäyttölautasillekko? :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ole ikinä nähnyt, mutta villi arvaukseni on, että sen tarkoitus liittyy jotenkin herkutteluun.
Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:Alkuperäinen kirjoittaja g:Pari kertaa olen sellaiseen törmännyt, kun olen ollut häissä töissä. Karkit oli yleisessä jaossa, pöydällä oli pieniä paperista taiteltuja kuppeja, joihin sai ottaa mieleisiään nameja. Lapsivieraiden suosikki ainakin.
Joo siis kun ajattelin että erilaisia nameja laittas tarjolle... mutta mihin niittä sitten ottaa??? pieneille kertakäyttölautasillekko? :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:Alkuperäinen kirjoittaja g:Pari kertaa olen sellaiseen törmännyt, kun olen ollut häissä töissä. Karkit oli yleisessä jaossa, pöydällä oli pieniä paperista taiteltuja kuppeja, joihin sai ottaa mieleisiään nameja. Lapsivieraiden suosikki ainakin.
noilla oli sellaisia ite tehtyjä "paperimukeja", mutta vois olla pieniä kertakäyttö kuppejakin, lautanen voi olla vähän huono, voi namit levitä pitkin lattiaa.