Kertokaapas, mikä idea häissä on karkkipöydällä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bullmastiffi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pari kertaa olen sellaiseen törmännyt, kun olen ollut häissä töissä. Karkit oli yleisessä jaossa, pöydällä oli pieniä paperista taiteltuja kuppeja, joihin sai ottaa mieleisiään nameja. Lapsivieraiden suosikki ainakin.

Alkuperäinen kirjoittaja g:
Pari kertaa olen sellaiseen törmännyt, kun olen ollut häissä töissä. Karkit oli yleisessä jaossa, pöydällä oli pieniä paperista taiteltuja kuppeja, joihin sai ottaa mieleisiään nameja. Lapsivieraiden suosikki ainakin.

Joo siis kun ajattelin että erilaisia nameja laittas tarjolle... mutta mihin niittä sitten ottaa??? pieneille kertakäyttölautasillekko? :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:

Joo siis kun ajattelin että erilaisia nameja laittas tarjolle... mutta mihin niittä sitten ottaa??? pieneille kertakäyttölautasillekko? :heart:

noilla oli sellaisia ite tehtyjä "paperimukeja", mutta vois olla pieniä kertakäyttö kuppejakin, lautanen voi olla vähän huono, voi namit levitä pitkin lattiaa.

Joissain nettikaupoissa ainakin on sellaisia pienehköjä paperipusseja just karkkibuffaa varten. Ja aiheeseen liittyvällä painatuksella (esim. 2 sormusta, ym).
Kurkihan hääaiheisia nettikauppoja. En muista missä niistä näin noita.

noilla oli sellaisia ite tehtyjä "paperimukeja", mutta vois olla pieniä kertakäyttö kuppejakin, lautanen voi olla vähän huono, voi namit levitä pitkin lattiaa.

Ok, aivan totta, pieniä kirkkaita kertakäyttökuppeja :saint:

Minä oon nähnyt että ne kipot joihin karkkeja kerätään on ollu jollain tavalla teemaväriin liittyviä tai sit jotenkin "pitsisiä" kuten kakunaluspaperit, siis silleen hääteemaisia. Ja karkit joissain ihanissa "vanhanajan karkkikauppa"-purkeissa. Tuollasena se tuo häihin musta kivaa tunnelmaa kun sieltä käy valikoimassa, ihan eri asia kuin vaikka jos ne karkit ois niissä tukun muovilaatikoissa joista niitä kauhotaan kertislautaselle.

Mä olin juuri häissä jossa oli boolimaljan viereisellä pöydällä karkkimalja. Boolin vieressä oli kyltti jossa luki alkoholit on ja karkkimaljan vieressä luki alkoholiton. Karkkimaljasta sai poimia juuri tuollaisiin pieniin kirkkaisiin kertakäyttölaseihin karkkia. Sellaisia pieniä shottilaseja kertiksinä.

Olin todella tyytyväinen siihen tarjoiluun, etenkin nyt kun olen raskaana ja on koko ajan pieni nälkä, niin loppuillasta kun oli jo kakut ym. syöty niin oli tosi kiva kun oli koko ajan tarjolla pientä naposteltavaa. Ja toki muutenkin niitä olisin syönyt, herkkusuu kun olen :D
Ja sai kyllä muiltakin kuin lapsivierailta suosiota, aikuisetkin kävi vähän väliä täyttämässä lasia. Nyt jälkikäteen harmittaa kun en omiin häihin hoksannut toteuttaa mutta ehdottomasti suosittelen, vieraat tykkää varmasti!

serkun häissä oli kunnon karkkibuffa myös, oli noin 10 eri lajia karkkia+xylitolituotteita noin 4...siskon häissä oli suklaata ja kovia hedelmänameja,lapsia aatellen oli kummatkin

Tuo on tosi kiva idea!
Netistä löytyy kuviakin erilaisista buffeteista, tämä on mun mielestä tosi kivannäköinen!

Karamellibuffet_01_01.jpg

Kuten myös tämä
morecandy.jpg

Yhteistyössä