Tatuointiongelma!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Ongelma on seuraavanlainen:

Haluaisin tatuoinnin ja olen pitkään pohtinut, mikä olisi sellainen, joka ei ns. "vanhentuisi". Noh, ajattelin että tyttäreni nimi ja syntymäaika olisi ihana idea tatuoida joko jonkinlaisen kuvan kera (Ei kuitenkaan tyttäreni kuvan kera:D) tai sitten ihan vaan tekstinä. Ongelma muodostuu kuitenkin siinä vaiheessa kun pitäisi päättää paikka. Tuollainen teksti kun ei ole mitenkään symmetrinen ilman mitään kuvaa, niin sen pitäisi sopia johonkin. Plus, että jos joskus meille suodaan lisää lapsia, niin heidänkin nimet pitäisi tietenkin sitten tatuoida myös :)

MITÄ TEEN :D

Minä aion tatuoituttaa tyttöjen nimet/nimikirjaimet tms. pohkeeseen, mahdollisesti kera köynnöksen tms. Kirjainten koon tahdon olevan suht iso, koska pieni kärpäsen paska ei ole minkään näköinen pohkeessa..

Miun tatuointi ongelmani on se, että lupasin ukolle että saa ottaa ensin itselleen tatuoinnin ja sitten vasta minä otan seuraavan.
No ukko ei saa IKINÄ aikaseksi ottaa sitä helskutin kuvaa joten minäkään en saa |O

Mulla on kaverin piirtämä koristeellinen S-kirjain (tytön nimen eka kirjain ) ja alapuolelle tulee tytön syntymäaika. En vain tiedä mihin ottaisin sen, kun vähän oon miettiny että jos siihen viereen mahtuis lisää lasten etunimen ekoja kirjaimia ja syntymäaikoja. Ehkä noloa miettiä asiaa näin... :ashamed:

Mutta suurin ongelma on raha. :D

Sitä et mihin otan muiden mahdollisten lasten nimet..Tottahan se nyt on kaikkien lasten nimet sit tasa-arvon vuoksi tatuoitava.Ehkä ois ok näköinen selkärankaa pitkin alaspäin laskeutuen...Tosin selkärangan kohdalle otti viimeksikin kipiää...

Ekaks ajattelin et laitan kiinalaisen horoskoopin kuvana ja nimen alle. Itellä jo hieno lohikäärme tatuoituna. Mut kiinalaisessa horoskoopissa koira ja pojan nimi on myös jollain koiran nimenä niin jää välii.
Nyt harkinnassa nilkkaan horoskoopin kiinalainen merkki ja nimi sekä syntymäaika. Jalkaanhan mahtuu sitten useampikin ja toiseen voi jatkaa.

..jokin ihmeen kiinalainen merkki.Sen otin nuoruudessa ja hulluudessa ilman et tiesin edes mitä meinaa.No kaunishan sekin on ja en oo katunut...Eipä oo kukaan tullu arvostelemaan rumaksikaan!Ja nilkkaan tatuoiminen ei kyl sattunut juuri ollenkaan!:)

Minä oon miettinyt samaa..
Nilkassa olisi kiinalaisia merkkejä alekkain 3kpl ja vähän mietiskelin että jos niitä tavallaan jatkaisin lasten nimillä tai nimikirjaimilla.. olemassa oleva kinkkitatska liittyy rakkauteen niin siihenhän periaatteessa vois liittää lapset

Mulla on pari kinumerkkiä käsivarressa jotn aattelin jatkaa teemaa ja laittaa tyttöjen nnimet kinumerkkeinä niskasta alaspäin selkärankaa pitkin. vanhin ensin. jos saattuu tulee lisää niin mahttuu alaspäin

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Mulla on pari kinumerkkiä käsivarressa jotn aattelin jatkaa teemaa ja laittaa tyttöjen nnimet kinumerkkeinä niskasta alaspäin selkärankaa pitkin. vanhin ensin. jos saattuu tulee lisää niin mahttuu alaspäin

Mä olisin nuo mun nilkassa olevat merkit halunnu laittaa noin mutta kun on tuo "lokki-perkele" (lokin näköinen kyyhky :whistle: ) tuossa lavassa niin en jotenkin halunnut siihen viereen enää kinkkejä.. olis menny sekavaksi

Mulla on haaveissa tohon käden ympärille,hauiksesta vielä ylöspäin,köynnös.Vähän muraatin näköinen jossa on erillaisia kukkia.Muuten musta,kukissa häivähdys väriä.Ja pienellä kukkiin lasten ja miehen nimet..Pitäis vaan saada joku piirtään.

Niin ja nilkkaan mulla on kuva valmiina,lisko joka kaivautuu nahan alta.

Kun toisaalta haluaisin jonkin lapsen kuvan (jolla mahdollisesti siivet) tyttöni nimen päälle, niin viestittääkö liikaa "kuollutta" kun itse ajattelin sen lähinnä suojelusenkelinä :) Millainenhan mahtaisi olla sellainen hyvä idea kuvaksi.. voi voi! on tää vaikeaa :D

Yhteistyössä