Odotitko ekasta supistuksia myös vai lähditkö suoraan vesien menon jälkeen sairaalaan?Alkuperäinen kirjoittaja m':eka lapsivedet meni 39+1
toka vatsa meni kuralle ja kävin puolen tunnin välein vessassa yöllä, 42+0
kolmas kun oksitosiinitippa laitettiin käteen käynnistystä varten 38+6
riippuu veren paljoudesta.Alkuperäinen kirjoittaja rv 39:Tuo verinen vuoto on siis normaalia? Miten mulla on aina ollut semmoinen käsitys, että se oireilee jostain vakavasta...?
odotin 6 h, ei tullu ainuttakaan supistusta. 6 h jälkeen vesien menosta kehotettiin meneen sairaalaan tarkistukseen. seuraavana pvänä sit käynnisteltiin kun ei tullu omia suppareita.Alkuperäinen kirjoittaja rv 39:Odotitko ekasta supistuksia myös vai lähditkö suoraan vesien menon jälkeen sairaalaan?Alkuperäinen kirjoittaja m':eka lapsivedet meni 39+1
toka vatsa meni kuralle ja kävin puolen tunnin välein vessassa yöllä, 42+0
kolmas kun oksitosiinitippa laitettiin käteen käynnistystä varten 38+6
ITSE et huomannut?Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:rv37+1, mies huomasi saunassa että supistelee
moten sun miehes huomas ton supistelun?Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:rv 39+2 meni hieman lapsivettä
rv37+1, mies huomasi saunassa että supistelee
38+ painontunne mahalla, josta aloimme siskon kanssa epäillä jotain.. ja onneksi mentiin sairaalaan, 4 cm auki
En Kerroin täällä joskus aiemminkin, mulla ei oo koskaan ollut kipeitä suppareita enkä tosiaan edes lopussa, ponnistusvaiheessa huomannut suppereita.Alkuperäinen kirjoittaja rv 39:ITSE et huomannut?Alkuperäinen kirjoittaja IlmanNikkiä:rv37+1, mies huomasi saunassa että supistelee
Just näin, mutta päivää aiemminAlkuperäinen kirjoittaja Hanne:42+0.
Heräsin yöllä kipeisiin, säännöllisiin supistuksiin. Niukan veristä valkovuotoa.