Kertokaapa vinkkejä, mitä hyvää syötävää leffaillaksi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kauppaan lähdössä kohta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pilkot omppua, porkkana, kurkkua, paprikaa tikuiksi tai vastaaviksi ja lohkot appelsiineja ym muita hedelmiä.
niitä tykkää ainakin meidän tytöt napostella leffaillan aikana...
 
no hei höh!
oon mäkin laihiksella, mutta tänään on virallinen mässyttelypäivä, mä saan syödä ihan mitä haluan. joten ei tänään noita porkkanatikkuja, kiitos.
mä tahtoisin oikeesti jotain _hyvää_ , kaloreista viis. ja ei siis sipsejä tms vaan ihan oikeesta syötävää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no hei höh!
oon mäkin laihiksella, mutta tänään on virallinen mässyttelypäivä, mä saan syödä ihan mitä haluan. joten ei tänään noita porkkanatikkuja, kiitos.
mä tahtoisin oikeesti jotain _hyvää_ , kaloreista viis. ja ei siis sipsejä tms vaan ihan oikeesta syötävää.

No mikä vika porkkanoissa on? Meillä niitä syödään pari kiloa päivässä ihan huvin vuoksi, ja kotimaset omenat tulee ihan pian kauppoihin :wave: Ja täytetty patonkihan on ihan laihisruoka, riippuen mitä väliin. Saa kai laihiksellakin syödä juustoa ja leikkelettä? Osta sit pizzaa ja vatkaa suklaamoussea!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no hei höh!
oon mäkin laihiksella, mutta tänään on virallinen mässyttelypäivä, mä saan syödä ihan mitä haluan. joten ei tänään noita porkkanatikkuja, kiitos.
mä tahtoisin oikeesti jotain _hyvää_ , kaloreista viis. ja ei siis sipsejä tms vaan ihan oikeesta syötävää.

No mikä vika porkkanoissa on? Meillä niitä syödään pari kiloa päivässä ihan huvin vuoksi, ja kotimaset omenat tulee ihan pian kauppoihin :wave: Ja täytetty patonkihan on ihan laihisruoka, riippuen mitä väliin. Saa kai laihiksellakin syödä juustoa ja leikkelettä? Osta sit pizzaa ja vatkaa suklaamoussea!

Porkkanoissa ja muissa vihanneksissa/hedelmissä/juureksissa ei ole yhtään mitään vikaa, syön niitä muutenkin päivittäin paljon. Mutta tarkoitinpa vaan, että kun on tarkoitus herkutella illalla, niin en mä kuitenkaan porkkanoita tms laske herkuiksi. Ja tuota sun toista kommenttia mä en ymmärtänyt ollenkaan.. mut eipä se mitään. Mukavaa päivän jatkoa sullekin vaan.
 

Yhteistyössä