K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no hei höh!
oon mäkin laihiksella, mutta tänään on virallinen mässyttelypäivä, mä saan syödä ihan mitä haluan. joten ei tänään noita porkkanatikkuja, kiitos.
mä tahtoisin oikeesti jotain _hyvää_ , kaloreista viis. ja ei siis sipsejä tms vaan ihan oikeesta syötävää.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no hei höh!
oon mäkin laihiksella, mutta tänään on virallinen mässyttelypäivä, mä saan syödä ihan mitä haluan. joten ei tänään noita porkkanatikkuja, kiitos.
mä tahtoisin oikeesti jotain _hyvää_ , kaloreista viis. ja ei siis sipsejä tms vaan ihan oikeesta syötävää.
No mikä vika porkkanoissa on? Meillä niitä syödään pari kiloa päivässä ihan huvin vuoksi, ja kotimaset omenat tulee ihan pian kauppoihin :wave: Ja täytetty patonkihan on ihan laihisruoka, riippuen mitä väliin. Saa kai laihiksellakin syödä juustoa ja leikkelettä? Osta sit pizzaa ja vatkaa suklaamoussea!