Kertokaahan ovulaatio-oireitanne :)

Kun mua epäilyttää, et ensimmäisen kerran vois olla ovulaatio.
KP 20 ja koko kroppaa polttelee alamahasta, selästä ja nilkoista, tissitkin arat.
Ikinä en oo tällaista tuntenu. Mulla pco ja ei oo luomuovista vissiin koskaan tullukaan ja siks tää mietityttää.

Kävin viikko sitten lääkärissä pitkään jatkuneen vuodon takia ja sain alkuhoidoksi Terolutit ja myöhemmin aloitan Clomifenit.
Molemmista lääkkeistä aikaisempia kokemuksia. Clomeilla tärppäs ekasta kierrosta mut en muista silloinkaan bonganneeni ovisoireita. :)
 
Moikka

Kyllähän tuo kuullostas ovikselta =) . Mulla polttelee munasarjoja, tai toista ja limoja yleensä ollu muutamana päivänä, sellasta juoksevampaa, ne paksut limat aika vähäsiä ja yhtenä päivänä..oonki miettinny, että tapahtuuko se ovis sit olleskaan. Ja tissit kipeytyy oviksen jälkeen sekä lämmöt alkaa nousta.

Ainahan sitä kantsii yrittää, joten hommiin vaan =) . Plussaonnea :heart:
 
Juu, valkovuotoo onkin lurissu urakalla. Munasarjat kipuilee aivan, kun ois menkat tulossa. Pientä v-itutustakin ilmassa :whistle: :D
Sais vaan tuon miehen piristymään ja houkuteltua lakanoiden alle. Näin yövuorojen jälkeen kun tuo mies aivan väsynyt.

Voi vitsi kun tärppäis pian. Epäilyttää kyllä et varma ovulaatio tapahtuu vain clomifeneilla sitten 3kk päästä mut oishan se tosi hienoo jos tärppäiskin aiemmin.

Esikoista yritettiin siis se 3 vuotta ja ekasta clomikierrosta tärppäs :heart:
 
Mulla kanssa pco ja pitkän 7 vuoden odotuksen jälkeen saatiin viime kesäkuussa tyttö.(clomit oli käytössä)Nyt siis tyttö kohta 11kk ja oon kanssa ihmetellyt noita ovistuntemuksia jo useamman kierron aikana.Kuukautiset on tullut aika säännöllisesti synnytyksen jälkeen ja sekin on ihmetyksen aihe,kun ennen ei tullut kauheen monia kuukautisia vuodessa.Siis samoja ovistuntemuksia,alamahahan juilimista ja limaa on tullut urakalla.
No eipä tässä mitään ehkäisyä käytetä,että saa nähdä jos joskus tulee toinen lapsi ihan luomusti! =)
 
Anni: Mulla sama juttu ennen tärppäystä mul ei tullu menkkoja muutamaan vuoteen ollenkaan ilman Teroluteja.
Vauvan ollessa 7kk alkoi sitten luomumenkat tosin pitkillä kierroilla mut kuitenkin. Pyörivät lähes vuoden ja sit alkoi ilmetä taas ongelmia. Mul jäikin vuotoputki päälle. Nyt Terolut kuurilla.
Ei ole myöskään ikinä Terolutien aikana tälläisia oireita tullu mahdollisen ovulaation aikaan.

Toivottavasti Annillakin tärppäis pian ja aivan luomuna :D
 
Tässä kun parhaillaan ovulaatioaikaa elelen niin voin kertoa, että valkkaria tai mitä lie limaa tulee ihan urakalla, himottaa aivan hirveesti :p ja pientä vihlontaa tuntuu tuolla munasarjoissa, tällä kertaa vasemmalla puolella. Siellä se rakkula on irtoamassa. :)
 
Vilinäiti:Käytin kanssa erilaisia hormoneita,että saatiin vuoto aikaseks.Oliskohan normaalisti ollu 4-5 kuukautiset vuodessa ja aika paljon tuhruvuotoa.Mutta nyt vuoto on tosi runsasta eikä tietoa mistään tuhruista ja kestokin on lyhentynyt.Niin ja imetän edelleen,neiti syö tissiä neljä kertaa päivässä,yöimetykset jäi tytön ollessa 7kk.
Minkä ikäinen lapsi sulla on?Meillä ei sen kummemmin mietitä toista lasta,mutta saa tulla jos on tullakseen.Sitä vaan ei usko,että niin äkkiä tulis raskaaksi,kun ekan kanssakin on mennyt näin kauan.Siihen 7 vuoteen mahtuu niin paljon kaikenlaista;kohdunulkoinen raskaus(clomeilla)v.2000,hormonien popsimista ja pistämistä niin monta kertaa ilman tulosta.Tehtiin kaksi inseminaatiota keväällä v.2005,eikä vauvaa vaan kuulunut.Oli kesätauko ja syksyllä otin clomit,jotka meni seur.kuussa vanhaks ja yllätys oli suuri kun tein positiivisen raskaustestin!!Elämä voi yllättää,sitä on vaan niin onnellinen tästä yhdestäkin ihmeestä,että haluaa elää päivä kerrallansa nauttien äitiydestä! :heart:Oikein paljon onnea teille toisen lapsen yritykseen =)
 
Anni: Meillä on 1v7kk ikäinen poika :heart:
Hänkin tärppäsi niin, et olin marraskuussa 2004 soittanu sairaalaan et pidetään taukoa, et tullaan taas syksyllä 2005. Clomifeneja oli purkillinen ja päätin vain napsia yhden kierron ajan niitä.
Noh, tuli joulukuun menkat ja tammikuussa 05 tein positiivisen raskaustestin. Ei tarvinnutkaan mennä syksyllä hoitoihin vaan synnärille :D

Nyt olen asennoitunut niin, et jos toista ei tule niin sit ei tule. Ollaan onnellisia yhdestäkin mutta aivan ihanaahan se tietysti ois jos poika sais sisaruksen. :heart:
 

Yhteistyössä