kertokaahan omia inssi kertomuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mua autokoulunopettaja ajatti kaupungilla ennen inssiä ja ajoin yhden risteyksen aina väärin ja se ajatti mut moneen kertaan siitä samasta kohti.. kuitenki oli sanonut muille kun lähdin inssiä suorittaan että mä tuun ainakin saamaan kortin,ja sainki! mut kyllä jännitti ihan hirveenä,tuntu ettei muista edes polkimia mikä on mikä. :D muista stopissa pysähtyä tarpeeksi kauan,ei nyt muuta ohjeistusta tule mieleen. =) onnea inssiin!

Mä pääsin läpi vasta kolmannella kerralla. Ihan typeriä mokia tein ekalla ja tokalla kerralla, esim. kaksikaistaisessa risteyksessä vasemmalle käännyttäessä vaihdoin jostain syystä oikean kaistan vasemmaksi. Kolmannella kerralla otin sitten varman päälle ja ajoin aika hitaasti, että oli tarpeeksi aikaa ajatella :D

Minä kävin perjantaina. Käytiin ajamassa vain tuolla laitakaupungissa pari kierrosta ja perutettiin taskuun. Moottoritiellä ja ihan ydinkeskustassa ei käyty ollenkaan. Ei mäkilähtöäkään ollenkaan. Kannattaa vain ajaa rauhassa ja pyöritellä päätä ahkerasti, vaikka näkisit jo kaukaa, ettei ketään tule ja ajaa ajolinjat huolellisesti, ettet esim oikaise mutkassa. Läpi meni minulla ja varmaan menee sinullakin, jos pystyt vaan keskittymään siihen omaan ajoosi, etkä aiheuta mitään selvää vaaraa muille.

Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
mua autokoulunopettaja ajatti kaupungilla ennen inssiä ja ajoin yhden risteyksen aina väärin ja se ajatti mut moneen kertaan siitä samasta kohti.. kuitenki oli sanonut muille kun lähdin inssiä suorittaan että mä tuun ainakin saamaan kortin,ja sainki! mut kyllä jännitti ihan hirveenä,tuntu ettei muista edes polkimia mikä on mikä. :D muista stopissa pysähtyä tarpeeksi kauan,ei nyt muuta ohjeistusta tule mieleen. =) onnea inssiin!

kiitos sulle <3

Ekan inssiajon jälkeen opettajani sanoi etten edes ekalla ajotunnilla ajanut yhtä huonosti.Tein kaikki mahdolliset virheet, ja olin ajaa kolarin. :ashamed: Skarppasin kuitenkin kovasti, ja toka yritys meni läpi. Nyt kortti on ollut jo 19 vuotta ilman yhtään kolaria, jossa olisin ollut itse ratissa. =)

Mulla oli inssi pahimpaan ruuhka-aikaan klo 16, enkä meinannut edes katsastusaseman pihasta päästä tielle, kun työväki ruuhkautti tien, eivätkä tehneet mulle tilaa :) Ja sitten kun vihdoin pääsin tielle, niin matelin jonon jatkona :)

Että mä kerkesin käydä keskustassa kääntymässä saman tien takaisin. Ei ehditty peruutella tai parkkeerata eikä mitään muutakaan. Läpi pääsin, kun olin hermot niin hyvin sellaisessa ruuhkatilanteessa säilyttänyt :)

Mun inssi oli tosi helppo ja mukava keissi!
Ajoin pitkin Espoota enkä tehnyt yhtään virhettä, eikä edes jännittänyt. Inssi kehui kovasti, kiitti hyvistä kyydeistä ja sanoi ettei koskaan ole niin hyvää kyytiä saanut :laugh:
Kun ajo oli ohi, sanoi se mies vielä, että heti kun saan auton niin voin käyd' hakemassa hänet ajelulle :x
Enpä mennyt :D

Mutta tosiaan, humioi jalankulkijat ja muut autoilijat, mutta älä ole liian arka! Usko itseesi ja ajotaitoihisi :)

Yhteistyössä