joku ystävällinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voisiko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voisiko

Vieras
kertoa mitä lääkkeitä käytetään tavallisimmin koeputkihedelmöityksen yhteydessä, ja mitäköhän tulevat suunnilleen maksamaan? :)

Ja jos joku on/ on ollut OYS:ssa hoidossa, kertokaahan omia kokemuksianne lapsettomuushoitoihin ja lääkäreihin liittyen :)

Kiitos kovasti jo etukäteen! :)

Mulle tehty useita ivf-hoitoja ja juuri OYS:ssa. Lääkkeet maksaa n. 750 euroa, joka jää itselle maksettavaksi. jos nyt hoito alkuvuodesta ja loppuvuodesta esim. pakastesiirtoja niin osa lääkkesitä maksaa sitten vain omavastuun 3 e /kk.
Lääkkeitä on erilaisia (nenään suihkutettavia ja ihon alle pistettäviä).
tuolla lapsettomien puolella on aktiivista keskustelua aiheesta, kirjautumalla pääsee keskusteluun mukaan :)

[QUOTE="susu";25419925]Mulle tehty useita ivf-hoitoja ja juuri OYS:ssa. Lääkkeet maksaa n. 750 euroa, joka jää itselle maksettavaksi. jos nyt hoito alkuvuodesta ja loppuvuodesta esim. pakastesiirtoja niin osa lääkkesitä maksaa sitten vain omavastuun 3 e /kk.
Lääkkeitä on erilaisia (nenään suihkutettavia ja ihon alle pistettäviä).
tuolla lapsettomien puolella on aktiivista keskustelua aiheesta, kirjautumalla pääsee keskusteluun mukaan :)[/QUOTE]

Hui, mitäs lääkkeitä sinulla oli, kun noin kalliit? :O

Muistelen että suprecur (siis nenäsuihke) ja pregnyl (piikki)... mutta mulla oli hevosenannokset noita lääkkeitä, kun vaste heikko. ja sitten hoidon jälkeen tulee lugesteron. kustannuksiin lisäksi käyntimaksut ja toimenpidemaksu yht n. 100-150e.

[QUOTE="susu";25419984]Muistelen että suprecur (siis nenäsuihke) ja pregnyl (piikki)... mutta mulla oli hevosenannokset noita lääkkeitä, kun vaste heikko. ja sitten hoidon jälkeen tulee lugesteron. kustannuksiin lisäksi käyntimaksut ja toimenpidemaksu yht n. 100-150e.[/QUOTE]

Ahaa, ok :) Minulla tällä hetkellä käytössä Puregon 300, 50 yksikköä kp 4-7.
Ekassa kierrossa hyvä vaste, toisessa taas ei ollenkaan :(
Kolmanteen M.N määräsi clomit + Puregonin... Eli vielä yksi inssi kokeillaan :/

Yhteistyössä