T
tumpelo
Vieras
maanantaina itellä eli tässä saa koko viikonlopun panikoida muutenkin kun oon ollut jo autokoulussa 8kk =( =( ja eka inssi nyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:otat vain rauhallisesti, autokoulussa opetettaan että edelliseen pitää pitää väliä mut risteykseen tultaessa inssi sanoi et ei tartte väliä jättää.. ota siitäki sit selvää mut kaikki meni oikein eikä yhtään virhepistettä antanut. Kannattaa ottaa ihan rauhassa ja aja ilman kiirettä pitäen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:otat vain rauhallisesti, autokoulussa opetettaan että edelliseen pitää pitää väliä mut risteykseen tultaessa inssi sanoi et ei tartte väliä jättää.. ota siitäki sit selvää mut kaikki meni oikein eikä yhtään virhepistettä antanut. Kannattaa ottaa ihan rauhassa ja aja ilman kiirettä pitäen.
kiitos.
olen vaan kamala panikoija ja tämä kestänyt silti niin kauan kun mä oon panikoinut ja pelännyt ihan kamalasti.
ja sitten kun tuollainen tärkeä hetki niin ihan varmasti sössin jo perusasioissa kuten meen päin punasia/stop merkkiä
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:otat vain rauhallisesti, autokoulussa opetettaan että edelliseen pitää pitää väliä mut risteykseen tultaessa inssi sanoi et ei tartte väliä jättää.. ota siitäki sit selvää mut kaikki meni oikein eikä yhtään virhepistettä antanut. Kannattaa ottaa ihan rauhassa ja aja ilman kiirettä pitäen.
kiitos.
olen vaan kamala panikoija ja tämä kestänyt silti niin kauan kun mä oon panikoinut ja pelännyt ihan kamalasti.
ja sitten kun tuollainen tärkeä hetki niin ihan varmasti sössin jo perusasioissa kuten meen päin punasia/stop merkkiä
jos otat tuon kannan voin sanoa että menee päin honkia. Eli kun istut inssiautoon jos on eri kuin millä olet ajanut tähän asti, niin käy läpi kaikki toiminnot, huokaiset syvään ja lähet ajamaan, ota sen kanta että olet ajamassa normaalia ajoa ei mitään inssijuttua. Ja jos sattuu niin että inssi kysyy et ootko ajanut esim. keskustassa sano ettet niinkään vaikka olisitkin..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voiko ne laittaa eri auton ku millä ajanu?(siis normaalisti)sisulle näin oli tapahtunut
onko inssi yksin eli kukaan muu ei kökötä takapenkillä?
mä en muuta toivo ku että saisin sen pirun kortin kohta vuosi käyty =(
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:otat vain rauhallisesti, autokoulussa opetettaan että edelliseen pitää pitää väliä mut risteykseen tultaessa inssi sanoi et ei tartte väliä jättää.. ota siitäki sit selvää mut kaikki meni oikein eikä yhtään virhepistettä antanut. Kannattaa ottaa ihan rauhassa ja aja ilman kiirettä pitäen.
kiitos.
jos otat tuon kannan voin sanoa että menee päin honkia. Eli kun istut inssiautoon jos on eri kuin millä olet ajanut tähän asti, niin käy läpi kaikki toiminnot, huokaiset syvään ja lähet ajamaan, ota sen kanta että olet ajamassa normaalia ajoa ei mitään inssijuttua. Ja jos sattuu niin että inssi kysyy et ootko ajanut esim. keskustassa sano ettet niinkään vaikka olisitkin..![]()
voiko ne laittaa eri auton ku millä ajanu?(siis normaalisti)sisulle näin oli tapahtunut
onko inssi yksin eli kukaan muu ei kökötä takapenkillä?
mä en muuta toivo ku että saisin sen pirun kortin kohta vuosi käyty =(
Alkuperäinen kirjoittaja Sitku:Ei kai niin vakavaa, mut hiplasin inssin polvea kun hapuilin vaihdekeppiä :saint: Pääsin läpi, niin ei kai haitannut...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitä kaikkee ootte inssissä joutunut tekeen?
taskuparkki?ruutuunparkkeeraus?mäkilähtö?yksuuntasille meno? ym
mä oon jo nyt niin lukossa en tuu ikinä selviäään.
jo autokoulun open kanssa hoen aina hyvin menee mut aina mä räpiköitten unohtuu vilkku tai unohdan kääntyä-ryhmittyä ym tsi laittaa vaihdetta pienemmälle
kun on tullut selvä moka niin sanooko se sit vaan ey ei tarvi jatkaa eteenpäin hylkäsit jo vaik ois vaan esm 10min ajellu
entä toistaako ohjeet jos unohdan
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitä kaikkee ootte inssissä joutunut tekeen?
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mitä kaikkee ootte inssissä joutunut tekeen?
Miulla oli taskuparkkeeraus, sit piti ajella inssin sanomaan paikkaan, mut ite sain määrätä reitin ja piti selittää että miksi valitsin. Oli myös yksisuuntaisia katuja. Sekä mäkilähtöjä pari kappaletta
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
toivon mukaan tää sanoo minne kuuluu ajaa koko ajan asuttu vuosi tällä paikkakunnalla ja ennen autokoulua en ollut IKINÄ käynyt koko paikkakunnalla (iso kaupunki) nyt kun auto opekin sanonu et lähetäämpä sinne ja sinne kaupungin alueelle niin en osais mennä ite.