Y
yritän parhaani mukaan mahdollistaa kotiäitiyden..
Vieras
Olen pojan 1v4kk äiti. Äitiysloman päätyttyä vaihtoehtonani oli mennä kokoaika töihin omaan työpisteeseen tai tehdä "keikka-hommia" siinä määrin että edes vähän paremmin pärjättäisi taloudellisesti. Valitsi keikka-työn, ja tämä sopii meidän kuvioihin loistavasti! Saan tienattua vähän rahaa ja olen kotoa pois noin 2 iltaa/yötä viikossa. Nyt mua on jäänyt harmittamaan kun olin juuri kaksi yötä töissä ja jouduin viemään pojan mummolaan ensimmäistä kertaa kahdeksi yöksi
Onko tuo poika liian pieni olemaan kaksi yötä pois kotoa, omasta tutusta kuviosta? Mies tekee aamuvuoroja ja lähtee ennekuin minä tulen, ja vaikkei lähtiskään niin minun täytyy nukkua yön jälkeen. Ennen on ollut mummolassa yhden yön kerrallaan mutta nyt jo viedessäni häntä sinne väänsin itkua kun en näe häntä maanantai-aamun ja keskiviikko-iltapäivän välisenä aikana
Mies pitää mua ihan hölmönä kun tällaista murehdin mutta mulla itselläni vaan tuli paha mieli ja ihan kuin vähän huono-omatuntokin
Poika kuitenkin vielä niiin pieni...
Rahaa tarvitaan todella mutta mietin että otanko tuollasia vuoroja enää vastaisuudessa kun nyt jo jäi kaivelemaan.. Mielipiteitä?
Poika kuitenkin vielä niiin pieni...
Rahaa tarvitaan todella mutta mietin että otanko tuollasia vuoroja enää vastaisuudessa kun nyt jo jäi kaivelemaan.. Mielipiteitä?