Kertokaa REHELLINEN mielipide tai ajatus mikä herää yhdistelmästä sporttinen mies ja todella ylipaiinoinen nainen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";28630726]Ajattelen että joko miehellä on pieni kyrpä ja/tai vähän älyä tai sitten sillä läskil ämmäl on vaan paljon omaisuutta.[/QUOTE]

Peesit

Säälin sitä naista, koska kaikki pinnalliset munahaukat kuvittelee miehen olevan tuollaisessa suhteessa koko ajan puutteessa ja yrittävät sitä miestä suoraan naisen nenän edestä. Sellaisia ihmiset ovat, kuin hyeenoita: kun jollain näyttää menevän huonosti, haaskalinnut alkavat kierrellä.

Usein ajattelen myös, että mies ehkä pitää lihavista naisista (näitä on yllättävän paljon) ja myös sitä, että mitä naiselle on sattunut, kun terveys on spragannut ja lihominen päässyt vauhtiin. Mutta lopulta ajattelen aina, ettei mikään noista kuulu mulle ja että ihmistä tulee arvostella tekojen ja käytöksen, ei ulkonäön mukaan.

[QUOTE="pelottaa";28629477]Ennen kaksplussaa tuskin olisin huomannut miettiä tuollaista pariskuntaa hetkeäkään. Tämän ketjun jälkeen todennäköisesti mietin, että mitähän kaksplussalla heistä ajateltaisiin...[/QUOTE]

:D

Mä en ymmärrä miten itse kuntoilua harrastava mies voisi olla lihavan naisen kanssa. Tai siis kyllähän niitä vastaan tulee. Toki se on ymmärrettävää jos nainen on synnyttänyt vaikka kuukaus sitten mutta muuten luultavasti mies on yhdessä vaan tottumuksen vuoksi ja joku päivä herää todellisuuteen.

Minä ymmärrän ihan hyvin. Harvoinpa pariskunnilla kaikki harrastukset yhteisiä on. Vai heräänkö minäkin joku päivä todellisuuteen, kun mies tykkää soittaa kitaraa ja minua ei kielisoittimet kiinnosta pätkääkään?
Ei tulisi ikinä mieleenkään vaatia toista nauttimaan samoista harrastuksista kuin itse. Harrastukset on omaa aikaa, parisuhdeaika erikseen.

Ihan rauhassa saa meilläkin mies vetää rahkaa ja raejuustoa, ja ajella polkupyörällä, kunhan minun ei tarvitse osallistua.

Minä ymmärrän ihan hyvin. Harvoinpa pariskunnilla kaikki harrastukset yhteisiä on. Vai heräänkö minäkin joku päivä todellisuuteen, kun mies tykkää soittaa kitaraa ja minua ei kielisoittimet kiinnosta pätkääkään?
Ei tulisi ikinä mieleenkään vaatia toista nauttimaan samoista harrastuksista kuin itse. Harrastukset on omaa aikaa, parisuhdeaika erikseen.

Ihan rauhassa saa meilläkin mies vetää rahkaa ja raejuustoa, ja ajella polkupyörällä, kunhan minun ei tarvitse osallistua.

Kiinnostuksen kohteet on usein kyllä samat. Ja jos ei ole niin suhteen aikana on ihme jos ei kumppanin tekemiset ja harrastukset kiinnosta millään tavalla.
Millä perusteella sitä ollaan sit yhteen päädytty jos ei samat asiat edes kiinnosta?

[QUOTE="ani";28634034]Ajattelisin että noilla on kyl todellista rakkautta... meillä mies varmasti jättäisi minut jos minusta tulisi ylipainoinen yhtäkkiä...[/QUOTE]

Jätä se sika. Heti.

Yhteistyössä