Kertokaa REHELLINEN mielipide tai ajatus mikä herää yhdistelmästä sporttinen mies ja todella ylipaiinoinen nainen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28624836]tilannehan on kuin meillä ;)
eli mies on komea, sporttinen ja liikkuu/ulkoilee, minä olen lasten kanssa kotona JA ylipainoinen ja räjähtänyt.
tämä nyt on tämä elämänvaihe, liikkuisin jos ehtisin/jaksaisin/jotain mutta koska en ehdi nukkumaankaan niin aina jos on mahdollista levätä niin todellakin valitsen sen enkä ryntää lenkille.[/QUOTE]

Pakko sanoa, että liikkua voi lastenkin kanssa, ja siitä saa sitten energiaakin. Jos syö terveellisesti niin ei pääse lihoamaankaan. Raskaana tai ei. Enkä nyt tahdo kuulla mistään sairauksista.

Täysi-ikä (baarit) +10kg
Seurustelu +20kg
Avioliitto, elämänmuutos -35kg
Raskaus +1kg
Äitiys +10kg

Onneksi mun mies tykkää musta sillon kun oon itse tyytyväinen.

Pakko sanoa, että liikkua voi lastenkin kanssa, ja siitä saa sitten energiaakin. Jos syö terveellisesti niin ei pääse lihoamaankaan. Raskaana tai ei. Enkä nyt tahdo kuulla mistään sairauksista.

Ai tää olikin jo käsitelty täällä.

Mut sen sanon, ettei ikäkään ole mikään tekosyy. Mä sain vauvan 40v:nä ja nyt vauva 7kk ja olen siinä painossa missä ennen raskauttakin, ellen vähän hoikempiki kun tulee liikuttua vaunujen kanssa paljon. Ei läskit hylly näilläkään ikävuosilla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ajattelen ihan, että ei oo mun asia edes miettiä koko asiaa. Miksi mua kiinnostaisi edes, mullahan on jo itsellä mies. Silloin voin vähän ihmetellä, jos toinen puolisoista on aina likainen ja haiseva.

Ihan tuohon alkuperäiseen kysymykseen vastaan:
En oikeastaan mieti muiden valintoja mutta jos nyt pitäisi alkaa analysoimaan tuntematta pariskuntaa yhtään:
-Mies tykkää pyöreistä/lihavista naisista ja on löytänyt mieleisensä
-Mies on valinnut naisen joka on alistuva koska pelkää kokoajan että mies jättää kun on itse ylipainoinen, ts pelkää että mies löytää laihan, kauniin naisen johon oieasti tunee vetoa
-Mies on valinnut naisen joka pysyy kotona lasten kanssa että voi itse huidella missä haluaa

Emmätiiä, miks mun pitäis tietää?

Rehellisesti miettisin että mikäköhän sen miehen huono puoli on.

Jotenkin tuntuu oudolta jos joku täydellinen ja vielä komea mies suostuu elämään sellaisessa parisuhteessa, jos hänellä kuitenkin olisi mahdollisuus valita joku kaunotarkin.

Ajattelen, että todennäköisesti siihen mieheen on siinä naisessa kolahtanut lujaa joku muu kuin kroppa. Ei se välttämättä ole mikään selitettävissä oleva juttu edes. Joittenkin kanssa se kemia ja yhdessäolo vaan on ihan omaa luokkaansa. Ei siinä silloin auta se, että olisi mahdollisuus johonkin hoikkaan kaunottareenkin, jos kerran se joku kolahtava juttu on juuri siinä ylipainoisessa naisessa.

Sama pätee toisinpäinkin.

[QUOTE="vieras";28628869]Koska kaikki ei ajattele, että kumppanilla pitää olla samat harrastukset kuin itsellä? .[/QUOTE]
Ei siitä ainakaan haittaa parisuhteessa ole, että on samat kiinnostuksen kohteet, vaikka sitten urheilu. Jos toinen pitää huolta terveydestään ja on kiinnostunut ulkonäöstään, voi olla hyvinkin vaikeaa olla parisuhteessa ihmisen kanssa, jota moiset asiat eivät voisi vähempää kiinnosta.

Oma miesystäväni oli avoliitossa liikkumattoman sohvaperunan kanssa melkein 5 vuotta, ilmeisesti nainen suhteen alussa kyllä harrasti liikuntaa. Sittemmin alkoi roskaruuan syöminen ja sohva tuntua mukavammalta ja kiloja tuli rutkasti. Aikansa mies yritti saada naista aktivoitua, mutta luovutti sitten kun hommasta ei tullut mitään.
Päivittäin kuulen, kuinka mahtavaa on käydä kanssani pyörälenkillä ja salilla ja viettää muutenkin aktiivista elämää, kun kiinnostuksen kohteet ovat samat.
Olen täysin samaa mieltä :)

Ai mitäkö ajattelen?
'Taas tollanen sovinisti äijä joka pörheltää harrastuksesta harrastukseen paljo kotona nokkaansa näyttämättä. Ja jolla on aiiiiivan liian kiltti akka, joka mukisematta hoitaa kodin, kakarat ja äijän jättäen ittensä aina viimeiseksi. Noita on pilvin pimein +50 ikäsis mutta valitettavasti myös tässä nuoremmassa polvessa...'
...noin suurin piirtein aattelen moisen parin kohdatessani.

Rehellisesti miettisin että mikäköhän sen miehen huono puoli on.

Jotenkin tuntuu oudolta jos joku täydellinen ja vielä komea mies suostuu elämään sellaisessa parisuhteessa, jos hänellä kuitenkin olisi mahdollisuus valita joku kaunotarkin.

Sama. Jotain vikaa siinä miehessä on oltava. Homma ei vaan mene niin, että komea ja kaikinpuolin ok-mies valitsee vapaaehtoisesti huomattavan ylipainoisen naisen. Ei mene, vaikka palstan kaikki ylipainoiset toisin koettaisivat vakuuttaa.

Ennen kaksplussaa tuskin olisin huomannut miettiä tuollaista pariskuntaa hetkeäkään. Tämän ketjun jälkeen todennäköisesti mietin, että mitähän kaksplussalla heistä ajateltaisiin...

Kieltämättä ehkä enemmän ihmetyttää kuin toisinpäin, eli kun sporttisella mimmillä on plösö mies. Yleensä miehille ulkonäkö on tärkeämpää, joten harvemmin tuollaiseen pariin törmää.

Ajattelisin, että siinä on varmaan samanlainen mies kuin mulla: Mies joka rakastui vaimoonsa, ei sen kiloihin tai läskeihin =D Itsellä oli bmi 35 jo silloin kun mieheni tapasin, hän tosi hoikka ja urheilullinen, ei ylimääräistä rasvaa missään. Silti meillä oli alusta asti sellainen kemia että huhhuh :D Mies on joskus sanonut, että hänelle tärkeintä olen minä, pitää mua kauniina näinkin ja rakastui luonteeseen <3

selvää,että lapset vie naisen itsestä huolehtimisen(kuntoilu & terveellinen ruokavalio) intressit tietyssä elämänvaiheessa useesti. Se on ymmärrettävää. Syömälihavuuteen voi olla syyt: masennus, raha-asiat huonolla tolalla, parisuhde,väsymyksen korvaaminen sokerilla ym. Itse olen aikoinaan syönyt suruuni. Nykyisin suhde ruokaan ja liikuntaan on terveellä pohjalla. Yhdistelmä sporttisesta miehestä ja ylipainoisesta naisesta: Miehellä on kaikki ok, tai sitten on kontrollifriikki tosikko. Naisella voi olla liikakiloja kuluttavan elämäntilanteen takia tai ei välitä itsestä niin paljoa, että kiloilla on mitään merkitystä hänelle itselle.

[QUOTE="juupajuu";28629598]Ajattelisin, että siinä on varmaan samanlainen mies kuin mulla: Mies joka rakastui vaimoonsa, ei sen kiloihin tai läskeihin =D Itsellä oli bmi 35 jo silloin kun mieheni tapasin, hän tosi hoikka ja urheilullinen, ei ylimääräistä rasvaa missään. Silti meillä oli alusta asti sellainen kemia että huhhuh :D Mies on joskus sanonut, että hänelle tärkeintä olen minä, pitää mua kauniina näinkin ja rakastui luonteeseen <3[/QUOTE]

Mua kuvottaa ajatuskin siitä milelikuvasta joka väkisin tulee mieleen kun ajattelee millainen on tuollaisten ihmisten seksisessiö. Hyi helvetti!!! Siinä sitä kaivellaan ihran seasta ja paniessa vaimo hyllyy vielä viis minsaa aktin jälkeenkin. Yäk!!!

Itse en voisi hetkeäkään kuvitella seurustelevani naisen kanssa jolle rujo ulkomuotoni on ehdoton turn-off. Jos vittumainen luonteeni on sitä, niin sen asian kyllä ymmärrän.

Mutta kukaan ei sano minulle minkänäköinen nainen on mielestäni kaunis. Se on asia, jonka päätän ihan itse.

pahaan ylipainoon liittyy usein puutteita myös muilla elämän osa-alueilla:psyykkiset,sosiaaliset, taloudelliset. Oon jutellut työkseen näiden ihmisten kanssa työskentelevän kanssa. Suomessa on ihmisiä, joille ei auta kuin veitsi läskin poistoon ja se on sairasta minusta.

Viimeksi muokattu:
Mä tunnen yhden tuollaisen parin, enkä kyllä oikeastaan ikinä ole ajatellut asiaa. :D Tämän pariskunnan kohdalla mies on siis entinen kilpaurheilija ja edelleen todella kovassa kunnossa, ja nainen taas on ollut ihan nuoresta asti ihan reippaasti lihava. Toisaalta, mies ei ole sporttisuudestaan huolimatta erityisen komea, vaan enemmän sellainen nörtti-tyyppinen. Nainen taas pitää kyllä muuten huolta ulkonäöstään, eli laittautuu ja pukeutuu ihan tyylikkäästi. Heillä on monia yhteisiä harrastuksia (ei urheilu), joten ne sitten varmaan yhdistävät.

[QUOTE="Vieras";28629635]Mua kuvottaa ajatuskin siitä milelikuvasta joka väkisin tulee mieleen kun ajattelee millainen on tuollaisten ihmisten seksisessiö. Hyi helvetti!!! Siinä sitä kaivellaan ihran seasta ja paniessa vaimo hyllyy vielä viis minsaa aktin jälkeenkin. Yäk!!![/QUOTE]

siis ihan oikeasti kuvittelet vastaantulevien ihmisten seksielämää? hyi helvetti tosiaankin. jokin on todella ällöttävää tuossa kuviossa, ja se ei ole se pariskunta.

Yhteistyössä