Kertokaa REHELLINEN mielipide tai ajatus mikä herää yhdistelmästä sporttinen mies ja todella ylipaiinoinen nainen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Mitä ajatuksia teissä herättää kun tälläisen pariskunnan näät. Mies komea ja sporttinen ja nainen reilusti ylipainoinen.
Tiedän että moni tulee nyt pätemään että ei mitään ja jaada jaada jaa, en usko. Väitän että suurimmalla osalla tämä jotain ajatuksia herättää.

Minulla herää ajatus että onkohan tuo nainen ollut aina tuollainen ja jos lapsia niin onkohan raskauskilot jääneet "hieman" päälle ja mitähän ajatuksia se miehessä herättää. Vai tykkääköhän mies muhkummasta xxl neidoista? Ja miksi niin, koska itse en nää merkittävästi ylipainoisissa mitään viehättävää.

Pallo teillä palstalaiset ja älkää sitten kehdatko valehdella.

No sukulaisista löytyy tuollainen pari. Miehen sisko ollut aina reippaasti ylipainoinen ja hänen miehensä on varsin urheilullinen (komeasta en nyt mene niin sanomaan, tavallinen mies, ei ruma mut ei mallikaan).

Mikä minä olen miettimään muiden valintoja? Makuja on monia ja me tykästymme erilaisiin asioihin toisissa.

tilannehan on kuin meillä ;)
eli mies on komea, sporttinen ja liikkuu/ulkoilee, minä olen lasten kanssa kotona JA ylipainoinen ja räjähtänyt.
tämä nyt on tämä elämänvaihe, liikkuisin jos ehtisin/jaksaisin/jotain mutta koska en ehdi nukkumaankaan niin aina jos on mahdollista levätä niin todellakin valitsen sen enkä ryntää lenkille.

No mä en suoraan sanottuna ajattele mitään. Sen sijaan mä olen herkempi bongaamaan parien välistä kemiaa, eli yleensä aika pian paria hetken seurattuani "näen", millainen heidän suhteensa on.

ihan täysin avoimen rehellisesti... kun näen pariskuntia kävelyllä tms, en arvostele heidän ulkonäköään tai yhteensopivuuttaan. asia tuli puheeksi kerran kaveriporukassa, ja kaikki virnistelivät tietävästi ja sanoivat että kumminkin niin teet vaikka en uskalla myöntää. mikä siinä on että jos joku itse tekee jotain törkeää niin kaikki varmasti niin tekevät mutta jostain kumman syystä eivät sitä myönnä? jos näkisin kyseisen pariskunnan niin tuskin tulisi heidän fyysisestä ulkouodostaan mitään mieleen, saattaisin korkeintaan kiinnittää huomiota johonkin epätavalliseen vaatekappaleeseen. ei voi mitään, ei vain tulisi mieleen minkäänlaista tuomiota. sorry vaan.

Meillä tilanne on tällä hetkellä juuri tuo. Yhdessä oltu 16 vuotta, eilen oli 13-vuotishääpäivä. Olin aiemmin hoikka ja urheilullinen, kuten mieskin, erinäisistä syistä johtuen asia ei vaan vuosiin enää ole ollut kohdallani samanlainen. Mies ei koskaan ole sanonut pahaa sanaa ulkonäöstäni ja halailee, pussailee yms. ihan entiseen malliin, mutta toki tiedän, että jos vierekkäin laitettaisiin hoikka minä ja paksu minä, niin mies valitsisi sen hoikan minän. Niin itsekin tekisin.

Parin päivän päästä olen siinä jamassa, että mulla alkaa taas olla aikaa itselleni ja vapaa-aika on taas oikeasti vapaa-aikaa. Urheiluun ja itseeni tulen sen käyttämään, haluan saada itseni taas kuntoon. Tietty tavoite jo lyöty lukkoon ensi kesää ajatellen (ja se ei liity ulkonäköön, vaan fyysiseen kuntooni).

Mut joo, kyllä meistä varmaan ajatellaan kaikenlaista ja selänkin takana todennäköisesti päivitellään miehen karmeaa kohtaloa. Siinähän puhuvat.

No kyllä mä vähän kieroon katson, myönnän. Ja tulee ajatus että varmasti tuo mies kattelee muita naisia sillä silmällä vaikka tietenkään asia ei välttämättä niin ole. Jos ajattelee omalle kohdalle, olen itse ollut aina hoikka ja urheilen säännöllisesti niin jos puolisoni alkaisi viihtyä liian hyvin sohvanpohjalla sipsipussin kanssa niin kyllä siitä sanomista tulisi...

Varmaa mies tykkää isommista naisista tai sitten nainen on lihonut ym.. En usko, että kaikkien miehet pitää ylipainosista naisistaan, mutta sellaset on erikseen jotka on isorintaisia ja vähän pyöreitä, ei mtn sika läskejä, niin sellasista miehet varmaan kiinnostuukin. Mää itse naisena en nää hoikassa pienirintasessa naisessa mitään viehättävää. Makuja on monia

Rehellisiä jos ollaan, mulla käy miestä sääliksi. Ensimmäinen ajatus on, että nainen on joskus ollut urheilullinen kuten miehensäkin ja antanut itsensä rupsahtaa heti kun on saanut avioliiton ja lapset. En usko myöskään selitystä, etteikö ehtisi kuntoilla. Jos miehensäkin ehtii niin kyllä pitäisi naisenkin ehtiä. Mielestäni lihavuus on vain laiskuutta ja välinpitämättömyyttä.

• Tykkää
Reactions: Porho
tiedän yhden tälläisen pariskunnan ja syy on raha se nainen oli rikkaasta perheestä ja heillä oli paljon omaisuutta mökki, vene yms. rahan takia se ukko oli sen akan kanssa ja yksi lapsikin tuli, kunnes ero tuli. se ukko oli sellanen häntäheikki, että sillä oli muita naisia just niitä hoikkia ja sporttisia. ja tämä tarina on tosi.

[QUOTE="Vieras";28625048]Rehellisiä jos ollaan, mulla käy miestä sääliksi. Ensimmäinen ajatus on, että nainen on joskus ollut urheilullinen kuten miehensäkin ja antanut itsensä rupsahtaa heti kun on saanut avioliiton ja lapset. En usko myöskään selitystä, etteikö ehtisi kuntoilla. Jos miehensäkin ehtii niin kyllä pitäisi naisenkin ehtiä. Mielestäni lihavuus on vain laiskuutta ja välinpitämättömyyttä.[/QUOTE]

rehellisesti itse en ehdi, tai toki ehtisin, jos kuntoilisin sen 5 h aikana jonka YRITÄN nukkua. mutta tuokin unimäärä on liian vähän. JA liian vähäinen yöuni lihottaa entisestään...

ulkonäkökeskeisille ihmisille sanoisin että hankkikaa oma elämä ;)

Mä en ymmärrä miten itse kuntoilua harrastava mies voisi olla lihavan naisen kanssa. Tai siis kyllähän niitä vastaan tulee. Toki se on ymmärrettävää jos nainen on synnyttänyt vaikka kuukaus sitten mutta muuten luultavasti mies on yhdessä vaan tottumuksen vuoksi ja joku päivä herää todellisuuteen.

Minä ajattelen, että mies rakastaa naista ja nainen miestä :) Elämässä on eri tilanteita, joskus lihoo, toisinaan laihtuu. Pitäiskö erota jos toinen lihoo? Eikö sitä olla yhdessä enimmäkseen sen kokonaisuuden kanssa? Ja sieluntoveruus on tärkeämpää kuin jotkut kilot.

Toinen ajatus on, jos parit ovat todella eriparia niin ajattelen, että niillä on varmaan törkeän hyvää seksiä tai että nainen on ihan helvetin hauska ja älykäs (niinkuin Pipsa). Mä mieluummin oon hyvässä seurassa kuin paskassa.

[QUOTE="vieras";28625088]rehellisesti itse en ehdi, tai toki ehtisin, jos kuntoilisin sen 5 h aikana jonka YRITÄN nukkua. mutta tuokin unimäärä on liian vähän. JA liian vähäinen yöuni lihottaa entisestään...

ulkonäkökeskeisille ihmisille sanoisin että hankkikaa oma elämä ;)[/QUOTE]

Sori mutta herkut ne lihottaa. Ja lainaamasi henkilö vastasi vain ap:n kysymykseen. Itse vastaisin samalla tavalla.

Yhteistyössä