Kun mää oon luullut et se kestää vuorokauden.. Ja mulla alkoi selvät oireet 10/28 ja sitä kesti ehkä noin 16/28 niin et 15/28 sattui niin kovaa munsarjoihin et jouduin olemaan kaksin kerroin (olen siis syönyt useamman vuoden pillereitä jotka veivät noi oviskivut pois ). Onko siis mitään järkeä et muka kestäs noin kauan, vai kuvittelenko vaan? Entäs sit miten pitäs ajottaa pupuilu tolla aikaa. Eli koko viikko pupuiltiin ja viimesen kerran tollon kipupäivän aamuna ja sit oli taukoa et olisko sit pitänyt vielä uudelleenkin?
Entäs koska lämmöt nousee oviksen jälkeen? Ne on selvästi hiukan koholla mutta nouseeko ne heti koska mulla alkoi kunnolla nousta vasta eilen eli kp 18/28 tai sit en vaan tajunnut kun en ole kauheasti mittaillut.
Hitto pitää varmaan ottaa ovistikut käyttöön jos ei nyt tärppää mutta kun niiden käyttö vaikuttaa kauhean vaikealta..
Entäs koska lämmöt nousee oviksen jälkeen? Ne on selvästi hiukan koholla mutta nouseeko ne heti koska mulla alkoi kunnolla nousta vasta eilen eli kp 18/28 tai sit en vaan tajunnut kun en ole kauheasti mittaillut.
Hitto pitää varmaan ottaa ovistikut käyttöön jos ei nyt tärppää mutta kun niiden käyttö vaikuttaa kauhean vaikealta..