kertokaa oviksesta tietämättömälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lihapulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lihapulla

Jäsen
18.03.2009
41
0
6
Kun mää oon luullut et se kestää vuorokauden.. Ja mulla alkoi selvät oireet 10/28 ja sitä kesti ehkä noin 16/28 niin et 15/28 sattui niin kovaa munsarjoihin et jouduin olemaan kaksin kerroin (olen siis syönyt useamman vuoden pillereitä jotka veivät noi oviskivut pois ). Onko siis mitään järkeä et muka kestäs noin kauan, vai kuvittelenko vaan? Entäs sit miten pitäs ajottaa pupuilu tolla aikaa. Eli koko viikko pupuiltiin ja viimesen kerran tollon kipupäivän aamuna ja sit oli taukoa et olisko sit pitänyt vielä uudelleenkin?

Entäs koska lämmöt nousee oviksen jälkeen? Ne on selvästi hiukan koholla mutta nouseeko ne heti koska mulla alkoi kunnolla nousta vasta eilen eli kp 18/28 tai sit en vaan tajunnut kun en ole kauheasti mittaillut.

Hitto pitää varmaan ottaa ovistikut käyttöön jos ei nyt tärppää mutta kun niiden käyttö vaikuttaa kauhean vaikealta..

Mulla kestää kans ovis kipuilu useamman päivän.
jos kierto säännöllinen ja sen n. 28 pv ajoittaa pupuilun kp:lle 10-17 ja joka toinen päivä niin eiköhän siihen satu tärppi jos on tullakseen,näin gyne sanoi.

Ovis tikut ei ole ollenkaan hankalia käyttä kun niiden kans rupeaa pelautumaan,silloin voi ainakin varman päälle touhuta.

Käsittääkseni lämmöt nousee kun ovis on mennyt ohi eli sulla passaisi nyt aika hyvin tuo lämmön nousu ajankohtaan.
Hyvin olette pupuilleet tässä kierrossa, ei pitäisi ainakaan yrittämisestä olla kiinni,toivotaan onnea matkaan ja parinviikon päähän se +++ testiin. :)

Varmaan sillon kp 15 ollut se ovis, tai niillä main. Kun ei se käsittääkseni voi kestää noin pitkään, ainaki mitä on ihmisen fysiologian ja anatomian oppikirjoihin uskominen. Eli liekö ois tuo vatsakipuilu ja muut oireet ihan sitä, että kun oot ennen nappaillut niitä hormoneita niin se keho on nyt muutenkin ihan erilainen? Tai tuntuu siis eriltä. Ja vielä sekin muistaa, että jos sulla on pillereillä ollut kierto tuon 28 päivää, niin nyt se voi olla jotain muuta.

Noista lämpöjenkin mittailuista, että ei ne taida kaikilla ihan niin selkeät olla..se nousu. Ja pitäisi mittailla aina samaan aikaan jne, ennen sängystä nousua. Nuo tikuthan vois olla selkeemmät, mutta toisaalta ei niitä nyt tartte jos tulee säännöllisesti muuten pupuiltua. Ite hankin ne tähän kiertoon vaan sen tähden, että ois jotain käsitystä milloin pitäis seuraavat menkat alkaa -tai mielellään ei alkais.

Ja noihin pupuiluihin kaiketi riittää joka toinen päivä, tai periaatteessa jos se nappiajoitus on niin ei tartte ku kerran B) Mutta jos ei ole varma, millon se ovis on, niin sitä kannattais jatkaa vielä senkin jälkeen..ettei jää sitten ovikset hyödyntämättä jos tuleekin vaikkapa myöhemmin.

Onnea yritykseen :flower: