Kertokaa onko tässä paketissa jotain vialla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bouli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bouli

Aktiivinen jäsen
18.05.2007
4 072
0
36
Huudossa vaatepaketti siis ihan omani ja mietin että onko nyt joku taantuma kun ei kukaan ole kiinnostunut vai onko tässä muuten jotain vikaa?Toki huutoja on tullut mutta ei ihan tuolla hinnalla lähde seuraavalle..itse en koskaan laita mitään tahraisia ja rikkinäisiä ja nukkavieruja joten eihän tässä ole alushousuista ja aluspaidoista lähtien kaikkea..sitä kun itse aina miettii kaikkea.

Saako sanoa ihan suoraan? Nättejä vaatteita, mutta liian paljon mekkoja. En ikinä huutaisi meidän tytölle noin mekkovoittoista pakettia. En pidä mekoista, eikä tule pahemmin puettua ja veikkaan, että moni muukin voi jättää huutamatta sen takia. Lisäksi oli liian monta ns villapaitaa/takkia, niitäkään meillä ei juuri käytetä. Lisäksi en ole kiinnostunut vähän kalliimmista vaatteista. En maksa käytetystä vaatteesta kovaa hintaa, ennemmin ostan uutta perusvaatetta samalla rahalla. Varmaan niitäkin löytyy, jotka maksaa mitä vaan kun lukee Mansikkamarja ja onhan huutoja tullutkin jo reippaasti. Sitten on vielä sekin, etten oikeen uskaltaisi ostaa huuto.netin kautta postitse mitään monta kymppiä maksavaa pakettia. mitäs jos sitä ei koskaan tulekaan tai vaatteet onkin oikeasti järkkyjä? Joku nega palaute ei paljon lohduta, jos on mennyt melkeen 100 eur haaskuun.

Nämä olivat vain minun mielipiteitäni, joku muu on takuulla täysin eri mieltä.

Oisko tuossa liian monta mekkoa/hametta yht 11 kpl ja vähemmän pöksyjä. Hinta on mielestäni tähän aikaan nähden ihan hyvä. Jos ajattelee, että huutiksessa maksaa 1/3 osan uuden hinnasta, niin 195 eurolla saa aika kasan uutta kaupasta. Ihan kauniita vaatteita!

Kuvat on isoja, kestää lataantua kauan. Voisiko niitä pienentää?
Mä henk. koht. en tykkää skrollata sivua sivuttaissuunnassakaan, lukeakseni tekstejä.
Vaatteet oli ihan kivoja, mutta uusia vaatteita ei ollut niin paljoa, että ainakaan minä huutaisin tuohon summaan yhtään lisää. Mun mielestä tuokin hinta oli jo ihan kiitettävästi.
Itsehän toki sen päätät.
Mutta tosiaan, ilmoitus olisi helppolukuisempi, jos kuvat aukeaisivat nopeammin ja tekstiä ei tarvitsisi rullata.

No miusta osa näytti kyllä nukkavieruilta ja olisit edes voinut silittää vaatteet niin olisivat näyttäneet paremmilta. Jos yirtät saada samaa hintaa kuin knaame niin tarviis olla paljon lisää vaatteita pakettiin.

munkin mielestä tuosta on huudettu kivasti. Itsellä oli joskus vauvan vaatteita paljon enemmän (yli 100kpl) ja olisin 60? niistä halunnut, mutta eipä kukaan niitä huutanut niin paljoa. Nyt ne sit on tuolla laatikossa. Pitäis pistää uudelleen myyntiin, mut laitan pienempinä paketteina.

Munkin mielestä liikaa mekkoja, etenkin tähän vuoden aikaan nähden. Toisekseen... mä en ymmärrä noita hintoja! Itse olen myynyt paljon isompiakin lasten vaatepaketteja alle 30e. Yleensä annan ilmaiseksi tuttaville, mutta jos jotain myyn niin en tosiaankaan kehtaa pyytää käytetyistä (vaikka kuin hyväkuntoisia olisivatkin) noin paljoa. Tuon kokoiselle kun nuo vaatteet eivät edes kovin kauaa mene.

Onko Nalle Puh paidan painokuva brodeerattu? Mua ärsyttää tuollaiset pikkuvirheet....pilkukpiippimistä tiedän.
Sama homma kun iittalan laseja joku myi aiemmin huutiksessa väittäen et ne on signeerattu ku pohjassa oli painettu valuvaiheessa Kaj Franck Iittala....hahahahaaaaa

Liian iso paketti on.

Osa näyttää nuhjusilta. ja osan ilmettä voisi tosiaan parantaa silittämällä jos silti näyttää nuhjuselta en ostas. käytetyistä vaatteista en maksaisi noin paljon. puolet sais hinnasta tiputtaa pois. ja juu liikaa mekkoja ja hameita paketissa.

Kiva paketti, mutta mielestäni kauppaat väärään vuodenaikaan ;) Eli keväällä saisit varmaan paremman hinnan, juurikin tuon mekko/hame-voittoisen sisällön vuoksi. Itse olisin silittänyt vaatteet, näyttävät muuten kuvassa silitettynä HUOMATTAVASTI kivemmilta.. kokeiles vaikka. Myyntionnea =)

Mun mielestä ihan mukava paketti,mutta itse en lähtisi korottamaan enään.
Jos hv.ei nyt ylity niin laita paketti uudestaan huutoon helmikuun lopusta tai maaliskuusta alkaa kevät kolkutella..
Eli kevättä rinnassa ja kevättä hinnassa ;)

mun mielestä vaalenpunaiset näytti pesu-harmailta, en tiedä oliko sitte kuvaissa värivirheitä tms. kun ei jaksanu odottaa et kuvat lataa, ja liian leveäkin tuo ilmo oli..

Kiitos vastauksista,meillä ei vaatteiat silitetä joten..ja meillä ei tytöillä ole muuta kun mekkoja joten vaikea laittaa muutakin vaatetta.Ja sentään jotain muutakin olen tähän saanut kun niitä mekkoja.Ja nekin mitkä on muut mukana on kerran ollut käytössä.

Värit haalistaa sillä ovat kaikki ihan kirkkaita jos muilla näkyy harmaana.Ja minulla kuvat aukeaa ihan heti kun aukaisee sivun..joten sen ole edes ajatellut että ovat liian isoja kuvia.

Hyvä on hinta jo ei sen puolen mutta kun mukana on sellaisia mitä ei ole kun kerran käytetty tai uusia niin tuli vain mieleen kun moni huutaa kauheasti sellaisista nukka/tahra vaatteista ja siksi vain mietin että onko jotain vikaa.Hv on minulla mutta se ei tarkoita että en myy halvemmalla.

ja meillä oli kesä tai talvi niin mekot aina käytössä =) ja minä en tiedä mikä tämä knaame juttu on joten siihen en osaa ottaa kantaa.

Yhteistyössä