Kertokaa, onko mun pakko ottaa myyty tuote takas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on

Vieras
Myin yhden lampun ja sovittiin ostajan kans, että jos se ei toimi niin voi palauttaa. TUli melkein heti perään viestiä, että se ei toimi ja lupasin, että saa rahat takaisin. No tää aiko vielä pyytää toista kattomaan sitä lamppua kun ilmeisesti joku johto oli irti. Nyt kun kyselin tänään, että rupesko lamppu toimimaan niin tää tuumas, että mielellään palauttaa lampun.

Miten teidän mielestä on, jos lamppu toimii, niin pitääkö mun ottaa se takas?

Jos toimii, niin ei ole velvollisuutta ottaa takaisin. Tosin siinä tapauksessa varmaan "lakkaa toimimasta". Outo ostaja ja sinä vähän yliystävällinen ja kokematon.

Ei sulla mitään velvollisuutta ole mutta vähän omaa tyhmyyttäs kun oot mitään mennyt palauttamisesta sanomaan.

No siis ehdottomasti voi palauttaa jos tuote EI TOIMI (haluan olla rehellinen myyjä enkä halua myydä kellekään paskaa tavaraa). Mutta tässä on nyt kyseessä se, että joku johto oli irronnu ja ilmeisesti se on sen jälkeen lähteny toimimaan kun sen laitto takas. Niin nyt tää haluaa kuitenki sen palauttaa (ite aattelin, että eikö sopinu sisustukseen sittenkään, tms). Itestä tuntuu, että ei kai niitä tavaroita viedä sovitettavaksi kotiin ja sit ku tullaan katumapäälle niin palautetaan myyjälle? Rikkinäinen tavara on asia erikseen.

No se on ihan vasta ollu meillä käytössä se lamppu eikä mitään syytä toimimattomuudelle pitäs olla. Johtoa on lyhennetty sieltä päästä missä se pistoke on ja luulen, että siitä oli sit kannettaessa johto irronnu.

[QUOTE="joo";25033960]no kysy että saiko se sen toimimaan???? ja jos sai, ni sit se on sen..[/QUOTE]

Joo kysyin mutta vastaus oli, että haluaa mielellään palauttaa. Ei siis vastannu saiko vai ei ja siks oletan, että on varmaan saanu sen toimimaan. Laitoin vielä kyselyä perään, että toimiko lamppu, ei vielä oo vastannu.

Yhteistyössä