Olen oikeestaan ikäni kärsinyt kummallisesta vatsasta ja netistä löysin ton ärtyneen paksunsuolen esittelyn...mulla on sellasia oireita et vatsa menee sekasi yhtäkkiä esim. stressi pahentaa..kovalla ei ole juuri koskaan tai ummetusta, mut uloste saattaa tulla vauhdilla ja sattuu monesti..uloste on vaaleeta, kun olen hermoillut ja seurannut, et onko tummaa ja tuleeko verta mukana, kun pelkään, et jos kyseessä onki joku paksunsuolensyöpä..monesti kuitenki ärtyy et verta tulee pyyhkiessä mukana (tämä varmaan ihan normaalia). laktoosi-intoleranssikin mulla on...sitte sellanen kumma juttu on, et sillon tällön kouristaa peräsuolesta ihan hirveesti aina jonku aikaa niin, et melkeen hiki pukkaa päälle...vatsa on monesti tosta ylhäältä vasemmalta rinnan alta kipee ja sitte viiltävää kipua alhaalla vasemmalla joskus...mut en ole laihtunut enkä oksennellut tai muuten väsynyt tms...et sen vuoksi en ole vaivan takia mennyt lääkäriin...mut onko muita tällasia samanlaisia oireita omaavia? kahvia juon liikaa, mikä pahentaa, et se onki seuraavana listalla, et pitäs pystyä jättää pois...kun osais...