kertokaa nyt tyhmälle... Reimateceistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuossa koossa löytyy "isojen" malliakin ja siinä lähtöhinta 120 euron hujakoilla muistaakseni. Ite en käytetystä tuollaisia hintoja maksaisi, hyväkuntoisesta max. 40. Mutta jotkut tuntuu maksavan ja erityisesti jos haluaa jonkun tietyn mallisen/värisen.

Riippuu paljon siitä, mikä vaatekappale on kyseessä, niitä löytyy hatuista ja rukkasista haalareihin, housuista ja takeista kenkiin. Mallit vaihtelee ja onko kyse talvi vai välikausimallista jne.

Sama kuin kysyisit, mitä liha maksaa.

89? on pienten koot, just noi 80 ja 86cm. Uutena saa jo noilla huutiksen hinnoilla, jos on jotain vanhempaa mallia, esim. täällä:

http://www.hoplaa.fi/index.php?mod=Clothes&lid=11&cid=43&open=11

Alkuperäinen kirjoittaja morra:
Paljonko ne oikein maksaa uutena. Kun huutiksessa käytettyjen lähtöhinnat Reima 40 euroa ja Reimatec 70euroa. Oliko noi ylihinnoteltuja? Koko oli 80 tai 86

Mulla on tuossa koossa välikausipuku myytävänä joten ihan olen tutkinut noita hintoja siellä ja kuten huomasit, niissä tuossa hintaluokassa olevissa reimateceissä ei ollut yhtään ainutta huutoa, kyllähän sitä pyytää voi. Mulla oli lähtöhintana 30e reimatecin asussa ja nyt on hinta 34e.

...saa ihan käyttämättömiä ja uusia reimatecejä PALJON halvemmalla ku huutiksesta...

Meillä sitä paitsi reimatecin haalareiden polvet on yhen talven jälkeen jo niin kuluneet, että ei niitä eteenpäin kehtais myydä :D

Alkuperäinen kirjoittaja järkevä:
...saa ihan käyttämättömiä ja uusia reimatecejä PALJON halvemmalla ku huutiksesta...

Meillä sitä paitsi reimatecin haalareiden polvet on yhen talven jälkeen jo niin kuluneet, että ei niitä eteenpäin kehtais myydä :D

Ei reilu vuoden vanha nyt oikeastaan paljon kulumaan vaatetta saa, osaa jo kävellä eikä erityisemmin konti ulkona.

Alkuperäinen kirjoittaja järkevä:

Mä en ymmärrä miten jotkut lapset saa polvet puhki reima-teceistä. Meillä ei oo ikinä menny, vaikka pihalla möyrivätkin, samat haalarit olleet viä käytössä nuoremmillakin.. :)

nyt makso 80cm keväthaalari 98e ja 104cm 119e, kummastakin tuli tuohon sitten 15% ale, mutta itse esim. olen ostanut reiman myymälästä poistuneita, tai näytekappaleita, todella halvallakin.

Kyllä noi mainitsemasi haalarit oli tuolla huutonetissä lähinnä uusia joita tuolla hintaa myytiin. Ei paha jos uuden haluaa, eikä ole halunnut etukäteen ostaa aleista. Minä tosin käyn itse alennusmyynneissä. Käytetyt Reimatechaalarit, niissä lähtö oli 20-30e pääsääntöisesti.

Yhteistyössä