Kertokaa nyt tyhmälle oikeasti, mitä tarkoittaa se

  • Viestiketjun aloittaja idiootti
  • Ensimmäinen viesti
vaimo
No viimeksi eilen mieheni sanoi minulle sängyssä, että olen täydellinen rakastelija...ymmärrän, että se tarkoittaa sitä, että osaan tehdä kaikenlaisia kivoja temppuja miehelleni, joista hän nauttii suunnattomasti ja nautin siinä samalla itsekin, koen saavani oikein riittävästi itsekin. Ei vain siinä samalla, mutta siinäkin. Kyllä tuo mieskin hoitoa osaa antaa...=)
 
No sama lopputuloshan se nussi tai runkkas! Mutta kyllä kait siinä kumppanillakin on vaikutusta.Jos ei ole hyvä sängyssä niin sitä tuskin kukaan sanoo.Eli jos ei ole tullut kehuja niin kannattaisi harjoitella...
 
Alkuperäinen kirjoittaja idiootti:
että joku (siis nainen) on hyvä sängyssä??

Ei ole harmainta hajuakaan tuosta mitä se oikeasti käytännössä tarkoittaa?? Saa haarat enemmän levälleen vai??
"Ratsastaa, ottaa suikkiin, antaa kakkosta, nielee ja antaa vielä miehen kavereillekin."

VOi herra mun jee :LOL: :LOL: :LOL: Ukko meinas tukehtua kahviinsa, kun luin hälle tämän.

Mun käsityskyvyn mukaan se "olla hyvä sängyssä" tarkoittaa yksinkertaisimmillaan sitä, että osallistuu aktiivisesti siihen touhuun, nauttien itse ja tuottaen nautintoa myös toiselle eikä vain makaa kuin lahna kuivalla maalla ja katsele kattoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lsa:
Tuli tuos mieleen että mitä siitä mies saa jos nainen nielee?

Jännä juttu mutta se vaan tuntuu paremmalta kun nainen nielee. Ja nainen on aivan loistava pakkaus sängyssä kun se pystyy kalun kautta imuttamaan aivot pihalle... Tai siltä se ainakin tuntuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja voipikoolla:
Alkuperäinen kirjoittaja Lsa:
Tuli tuos mieleen että mitä siitä mies saa jos nainen nielee?

Jännä juttu mutta se vaan tuntuu paremmalta kun nainen nielee. Ja nainen on aivan loistava pakkaus sängyssä kun se pystyy kalun kautta imuttamaan aivot pihalle... Tai siltä se ainakin tuntuu.
Oukki doukki!
;)
Meitin ukon heppi on niin hellänä ettei siihen saa "ruuttauksen" jälkeen edes hipaista. :)
Nuorena parina tuli nieltyä useinkin, nyt lentää rojut ränniin tai vatsalle/selkään. :p
 
jaahas... se onkin sellainen juttu mitä ei osaa selittää... ainakaan minä. tiedän olleeni erittäin hyvä mutta tiedän myöskin olleeni pettymys panona. joten kai sekin on mielialasta kiinni se "hyvyys" :D
 

Yhteistyössä