KErtokaa nyt rakkaat suoraan?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Tuosta sydämmen sykkeestä!
Jos mulla on alkanu menkat viimeksi 10. helmikuuta (voinu ennemmin, mutta ei myöhemmin) viimeksi, niin olisiko maanantaina pitäny ultrassa näkyä sydämmen syke???

Se lääkäri puhu niin ympäri pyöreitä, että "mikään ei ole varmaa, katsotaan 2 vko:n päästä, jotain siellä vielä on, kaikki on mahdollista, ollaan myöhemmin viisaampia" !!
Sit se ei ois mielellään antanu ultra-kuvia mulle ja oli niin sekava...
Kohdunsuu oli kiinni sen mukaan...
VOiko tuon ikäinen sikiö vaan kuolla kohtuun tulematta itsekseen pois?
Mullahan oli sitä kamalaa vuotoa ennen pääsiäistä... Mutta oisko sinne sit vaan jääny jtn? VOi paska mä sekoon :headwall: :'(

eli nytten ois semmoset 5/7 viikkoako?

voipi olla ettei vielä näy se syke. se on monasti nuilla viikoilla tuuriaki että se näkkyy. oliko sisäkautta tehty ultra vai mahan päältä? seki vaikuttaa monilla. :hug: :hug:

ja tuohon kysymykseesi: voi kuolla niin ettei tule itekseen kaikki ulos. mutta kyllä kait se lekuri ois sen huomannu....

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
eli nytten ois semmoset 5/7 viikkoako?

voipi olla ettei vielä näy se syke. se on monasti nuilla viikoilla tuuriaki että se näkkyy. oliko sisäkautta tehty ultra vai mahan päältä? seki vaikuttaa monilla. :hug: :hug:

Ensin katto mahan päältä ja sisäkautta... :ashamed:

Eli sulla olis jotain rv 7? Ei syke välttämättä näy vielä, riippuu kohdun asennosta, ultraajan taidoista, laitteiden laadusta (kuinka uusia ), ja istukan paikasta. Näin sanottiin mulle ennen rv 8 ultraa, lisäksi, että ei pidä panikoida jos sykettä ei löydy, koska kaikki voi olla ihan hyvin silti.
Ja kyllähän tuon ikäinen sikiö voi kuolla kohtuun ilman syyt, ja ilman oireita.

Se syke voi näkyä 6+ viikoilla (5+ lopussakin jo) mut ei välttämättä. Itse kävin ultrassa 6+3, mut vastasi 5+ jotain. Joten ei voinu sanoa varmaksi onko vai eikö... 8+ kävi selväksi että ei. 9+2 (tms. riippuu kuka laskee, jos laskee todellisen kierron mukaan se oli jo 9+4) tehtiin kaavinta, ei ollut itsestään minusta pois tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:
Eihän sulla ois viikkojakaan vielä just mitään?

No ei kai... Mutta kun muissa ketjuissa kaikki sanoo, että vko 5 pitäs sykkeen näkyä ultrassa...

Siinä kutosviikon alussa joo, mutta kun aina voi kehitys jostain syystä vähän viivästyä siinä alussa. Näin mulle sanottiin. Siksi ei noin aikaisella viikolla kannattais mennä ultraan: tulos ei ole varmaa, kun voi olla, et onkin vaan jäljessä. ...voi olla ihan päivistä kiinni... Pari päivää myöhemmin ois saattanu näkyä.

Toivotaan parasta. :hug:

No ei kai... Mutta kun muissa ketjuissa kaikki sanoo, että vko 5 pitäs sykkeen näkyä ultrassa...

siis joo, VOI näkyä... miulla näky rv 5+8 ja kovan vääntämisen kautta sisäultrassa.

kaverilla näky vasta rv 10.

joten ihan rauhassa nytten otat. et sie kuitenkaan mittään voi tehä, olipa tilanne kummonen tahansa. pahaahan se tekkee ku on huoli, mie tiiän sen. yritä saaha viikonlopulle jottain muuta ajateltavaa ja päätät että vasta maanantaina seuraavan kerran murehit, jookos? :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

siis joo, VOI näkyä... miulla näky rv 5+8 ja kovan vääntämisen kautta sisäultrassa.

kaverilla näky vasta rv 10.

joten ihan rauhassa nytten otat. et sie kuitenkaan mittään voi tehä, olipa tilanne kummonen tahansa. pahaahan se tekkee ku on huoli, mie tiiän sen. yritä saaha viikonlopulle jottain muuta ajateltavaa ja päätät että vasta maanantaina seuraavan kerran murehit, jookos? :hug:

Nyt vasta lukasin tätä ketjun jatkoo =)
Minä oon yrittäny olla miettimättä, tultiin just saaresta, oltiin päivä siellä, aamusta jo lähettiin B) Upea keli =)
Mua vaan niin ahdistaa miettiä koko raskautta, kuitenkin selkeet merkit, turvotus, närästys, hengästys, itkut ym on ilmassa ja silti tuntuu niin "tyhjälle" ennenkun näen pikku sydämmen sykkivän :heart:
Kiitos haleista kaikille :hug:

Yhteistyössä