Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:jonain nimenä voi olla joo muttei ekana...
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:jonain nimenä voi olla joo muttei ekana...
peesaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:jonain nimenä voi olla joo muttei ekana...
peesaan..
kuin myös :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mun mielestä voi olla mikä tahansa nimenä, Suomessa ei kyllä tosin varmaan osata tota nimeä lausua oikein vaan se on sitten ihan j:llä AlejandroAika hassua kyllä mun mielestä jos kyseinen nimi suomalaisella.
Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:jonain nimenä voi olla joo muttei ekana...
peesaan..
Näin munkin mielestä!Taitaa vanhemmat kuunnella Lady Gagaa..
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Alkuperäinen kirjoittaja *:Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:jonain nimenä voi olla joo muttei ekana...
peesaan..
Näin munkin mielestä!Taitaa vanhemmat kuunnella Lady Gagaa..
![]()
Ei muuten kuuntele, lady Gaga raiskas ton nimen tolla biisillä missä ei oo ees oikein sanoja...ärsyttää.
|O
En minä pelkästään ladylle kyllä kunniaa antaisi. Minulle tulee vahva mielikuva BB-talon matkaoppaasta ja siitä, miten en pidä yhtään näistä uudemmista "vuosikerroista".
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Olin varma että oot joku al hayed hussein.
Eikö sieltä koraanista löydy sopivia vaihtoehtoja?Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Okei, tälle EI tule nimeksi Alejandro :| Alkaa kuulostaa jo siltä että nimelle on liikaa ikäviä mielteitä.
Eli sit mä jatkan miettimistä ja mies saa jatkaa kanssa. Miten voikin olla niin vaikeeta löytää yks nimi lapselle?
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:Nimihän on oikein hyvä. Jos poika päättää vanhempana ryhtyä diilaamaan kokkelia niin on katu-uskotava nimikin jo valmiina.
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Ai mä vaiMe ollaan kyllä ihan suomalainen perhe. Selvis tossa vähän aikaa sitten että mies on "osamaksuryssä" eli sen suku on venäläisiä jo ihan lähisukulaisesta lähtien. Ei vaan olla tiedetty näitä kuvioita kun on ollut suvussa sotalapsia yms...
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Ai mä vaiMe ollaan kyllä ihan suomalainen perhe. Selvis tossa vähän aikaa sitten että mies on "osamaksuryssä" eli sen suku on venäläisiä jo ihan lähisukulaisesta lähtien. Ei vaan olla tiedetty näitä kuvioita kun on ollut suvussa sotalapsia yms...
Eikös burkha ollu sun unelma-asu.
Aika outoa täytyy myöntää.