Kertokaa nyt ihan oikeesti...nimestä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yainaba
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yainaba

Aktiivinen jäsen
11.05.2005
2 743
0
36
Voiko suomalaisen lapsen yhtenäkään nimenä olla Alejandro ?
( tai osa sukua tulee venäjältä mutta suomalainen sukunimi tulee lapselle)

Tää kohta meinaan saa ton nimen jos sattuu syntymään ennekuin me löydetään " se oikea" nimi :o

sukunimi alkaa J:llä ja loppuu -nen...että aika suomalainen kuitenkin, ei kuitenkaan tarkoita varsinaisesti mitään kuten Järvinen tai Jokinen

eikö ees kolmantena nimenä menis??? :xmas: :xmas: :xmas: tää pentu alkaa tuntuakin kohta Alejandrolta

No mun mielestä voi olla mikä tahansa nimenä, Suomessa ei kyllä tosin varmaan osata tota nimeä lausua oikein vaan se on sitten ihan j:llä Alejandro :D Aika hassua kyllä mun mielestä jos kyseinen nimi suomalaisella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mun mielestä voi olla mikä tahansa nimenä, Suomessa ei kyllä tosin varmaan osata tota nimeä lausua oikein vaan se on sitten ihan j:llä Alejandro :D Aika hassua kyllä mun mielestä jos kyseinen nimi suomalaisella.

okei tosi ristiriitanen toi mun kommentti, mut siis meinasin et mun mielestä jokainen antaa sen nimen lapselleen josta itse tykkää, saa siis antaa ihan mitä vaan mut kuitenkin ehkä hiukan hassua jos antaa tosi vaikeesti lausuttavan nimen..

Minusta voi ihan hyvin toinen tai kolmas nimi olla Alejandro, jos jompi kumpi vanhemmista on maasta, jossa sitä nimeä käytetään. Mutta ei kai sentään Venäjällä sen nimisiä ole, eikö se nimi ole jostain paljon etelämmästä:o

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
jonain nimenä voi olla joo muttei ekana...

peesaan..

kuin myös :wave:

Näin munkin mielestä! :) Taitaa vanhemmat kuunnella Lady Gagaa.. ;)

Ei muuten kuuntele, lady Gaga raiskas ton nimen tolla biisillä missä ei oo ees oikein sanoja...ärsyttää.
|O

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:
Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
jonain nimenä voi olla joo muttei ekana...

peesaan..

kuin myös :wave:

Näin munkin mielestä! :) Taitaa vanhemmat kuunnella Lady Gagaa.. ;)

Ei muuten kuuntele, lady Gaga raiskas ton nimen tolla biisillä missä ei oo ees oikein sanoja...ärsyttää.
|O

En minä pelkästään ladylle kyllä kunniaa antaisi. Minulle tulee vahva mielikuva BB-talon matkaoppaasta ja siitä, miten en pidä yhtään näistä uudemmista "vuosikerroista".

Mä en oo kattonut BB:tä. :o mitäs siellä on ollut sitten?

Okei, tälle EI tule nimeksi Alejandro :| Alkaa kuulostaa jo siltä että nimelle on liikaa ikäviä mielteitä.

Eli sit mä jatkan miettimistä ja mies saa jatkaa kanssa. Miten voikin olla niin vaikeeta löytää yks nimi lapselle?

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Olin varma että oot joku al hayed hussein.

Ai mä vai :laugh: Me ollaan kyllä ihan suomalainen perhe. Selvis tossa vähän aikaa sitten että mies on "osamaksuryssä" eli sen suku on venäläisiä jo ihan lähisukulaisesta lähtien. Ei vaan olla tiedetty näitä kuvioita kun on ollut suvussa sotalapsia yms...

Okei, tälle EI tule nimeksi Alejandro :| Alkaa kuulostaa jo siltä että nimelle on liikaa ikäviä mielteitä.

Eli sit mä jatkan miettimistä ja mies saa jatkaa kanssa. Miten voikin olla niin vaikeeta löytää yks nimi lapselle?
Eikö sieltä koraanista löydy sopivia vaihtoehtoja?

Ai mä vai :laugh: Me ollaan kyllä ihan suomalainen perhe. Selvis tossa vähän aikaa sitten että mies on "osamaksuryssä" eli sen suku on venäläisiä jo ihan lähisukulaisesta lähtien. Ei vaan olla tiedetty näitä kuvioita kun on ollut suvussa sotalapsia yms...

Eikös burkha ollu sun unelma-asu.
Aika outoa täytyy myöntää.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Eikös burkha ollu sun unelma-asu.
Aika outoa täytyy myöntää.

saanko kysyä oletko rasisti jollain tavalla? :whistle:

Yhteistyössä