[QUOTE="hmm";23422380]Mikä Pepin sukunimi on? Mä oon miettiny Peppiä jo pitkään, kun sillä oli mahdollisuus siihen tietokoneen ruudulle ainakin kirjoittaa.
Toinen on Antti. Silläkin on ollut mahdollisuus kaikkiin viesteihin. Tietyllä tavalla otollisempi tekijä, koska Peppi ei siellä mökillä ollut.[/QUOTE]
kyllä se on katariina itse, kun lukee noita tulevien jaksojen nimiä... Ja yhessä jaksossahan Antti kysyy Katariinalta että missä se yöllä kävi kun ulko-ovi aukaistiin, ja yön aikanahan se lappu oli ilmestyny sinne peilin viereen sen omaan asuntoon... Joutuupi hullujenhuoneelle ja poistuu sarjasta
Katariina menee psykoosiin, joutuu sairaalaan ja näkee siellä Sebastianin.
Sebastian pumppaa Katariinan täyteen rauhoittavia, ettei se kertoisi kenellekään että Sebastian onkin elossa.
Taitaa tosiaan olla Katariina itse ja varmaan häviää sarjasta, joutuu hoitoon tai tekee itsarin, ikä on harmillista. Katariinan hahmolla ois ollu vielä paljon annettavaa, Katariinan ja Nikon juttukin jäi mun mielestä vielä kesken.
[QUOTE="Truth";23494192]Katariina menee psykoosiin, joutuu sairaalaan ja näkee siellä Sebastianin.
Sebastian pumppaa Katariinan täyteen rauhoittavia, ettei se kertoisi kenellekään että Sebastian onkin elossa.[/QUOTE]
mitä se sebastian tekee siellä lataamossa??? Sebastian tulee muuten kohta onneks takaisin sarjaan.